cbfn Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Lurer på om jeg skal gå i løpetights, en treningstrøye og et par Nike Free-sko, det sitter hvertfall bedre enn en Dressmann-dress. Come at me bro. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Begravels upcoming, og jeg er glemsk. Jeg har en sort dress jeg skal bruke(passer ikke så godt, men innenfor akseptabel sone), svart slips, men er det ok med hvitt tørkle så lenge bretten er rett og pen? Eller dropper man tørkle i begravelse? Ah, shit, det betyr at jeg må dra frem de gamle, svarte, ecco-penskoene mine med flat-tupp. Jesus. Jaja, jeg tviler på at det hadde passet veldig godt med brune halv-brogues. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Begravelse er ikke tidspunktet man skal se bra ut, så det er like greit å droppe tørklet. Det er nok ikke feil å bruke det, men jeg ser ingen grunn til å gjøre det. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 It's like fishing with dynamite bruh Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Begravels upcoming, og jeg er glemsk. Jeg har en sort dress jeg skal bruke(passer ikke så godt, men innenfor akseptabel sone), svart slips, men er det ok med hvitt tørkle så lenge bretten er rett og pen? Eller dropper man tørkle i begravelse? Ah, shit, det betyr at jeg må dra frem de gamle, svarte, ecco-penskoene mine med flat-tupp. Jesus. Jaja, jeg tviler på at det hadde passet veldig godt med brune halv-brogues. Begravelse er ikke tidspunktet man skal se bra ut, så det er like greit å droppe tørklet. Det er nok ikke feil å bruke det, men jeg ser ingen grunn til å gjøre det. Jeg vil si meg enig med fkm her; begravelse er ikke tidspunktet man flasher sartorial skills. Eccoskoene dine er adekvat - du skal tross alt mest av alt vise respekt til avdøde og avdødes krets. I de tider mine nærmeste har gått bort har det siste jeg har tenkt på vært om gjester i begravelsen går i John Lobb- eller Eccosko. I mine øyne vil et hvitt tørkle minne for mye om sort dress som substitutt til black tie (tilstelninger hvor det ikke forventes at alle har smoking, og sort dress er et godt nok alternativ). Gå for den sorte dressen, hvit skjorte, sort slips og Eccoskoene. Da er du absolutt safe og korrekt antrukket, spør du meg. Et lite apropos i en sånn mindre hyggelig stund: etter britisk etikette kan man gå med sort slips i en stund etter et familiemedlem, en venn eller en bekjent har gått bort til andre anledninger enn bare selve begravelsen. For eksempel jobb. De færreste vil forstå det i Norge, men det å gi en siste honnør til den avdøde er kanskje ikke så dumt hvis en dressanledning kommer opp i nærmere fremtid. Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 (endret) Hele min 17. mai ble blåst av gårde sekundet jeg sa ja til å bli med madamen hjem til Ålesund og svigers. Regner med jeg kommer til å tilbringe dagen i svigers massasjestol. Like greit ettersom jeg ikke har en brukbar dress. Synes Gordon Yao skal få fart på seg og sette oppe et besøk til London slik at den biten blir ordnet opp i. Hvis noen her skulle vurdere å bruke Gordon Yao er det bare å mase på dem... Alt i alt er det vel ikke så ille - får jo sett kjerringa i bunad. For det er ikke tog, resturanter eller mulighet for å ta utepils i en av landets 10 største byer Kjør inn å se på toget i Geiranger, og jeg lover du vil få en av de flotteste nasjonaldagsfeiringene du har hatt (om været er bra) Endret 13. mai 2012 av danba Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 iPaden lærer ord du skriver ofte. "Dra deg over hit med kjempepenisen din, jeg er kåt." Ser for meg at den sende ofte fra fkms iPad. > @Haawy Du kunne imo godt hatt en litt bredere kntue når du har såpass godt rom mellom snippene.S Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 iPaden lærer ord du skriver ofte. "Dra deg over hit med kjempepenisen din, jeg er kåt." Ser for meg at den sende ofte fra fkms iPad. > @Haawy Du kunne imo godt hatt en litt bredere kntue når du har såpass godt rom mellom snippene.S 2 Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Har et par Berg&Berg strikket slips som jeg aldri har fått brukt og som bare ligger. Lurte på om noen kunne anbefale en salgs side hvor det vil være litt interesse. Er styleforum å anbefale? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Ja, det er mange som selger slips der, så det kan være en mulighet for å få solgt slipset. Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 (endret) Noen som har fått med seg om det er noen kampanjer på dress før 17 Mai? Burde vært fiksa for noen uker siden men Ellers blir det vel House of singles Endret 13. mai 2012 av Belfez Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 (endret) Tips til butikker som selger sløyfer i Østfold/Oslo området anyone? Og da helst skikkelige sløyfer, ikke clip-on typen. Takker! Endret 13. mai 2012 av flogieboogie Lenke til kommentar
G27 Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Skal ut å kjøpe meg en trench eller pea coat nå, og tenker på å kjøpe en svart en. Men så tenkte jeg, er det kult med marineblå coat? Veldig populært blant Blazers, men passer det godt til trench coat eller pea coat? Hva tror dere? Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 (endret) ??????????????? Endret 14. mai 2012 av fredderen Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 ??????????????? Definitivt utrolig fin, men hvor anvendelig er den Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Jeg likte ikke det venstre slaget. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 ??????????????? Definitivt utrolig fin, men hvor anvendelig er den Ja, syns den er sweet. Var ikke dyre greiene heller, 490£. Blir nok kjøp hvis jeg tar turen til England. Tar mål og slikt der borte, så får jeg de til å sende den over sjøen. Eventuellt så får jeg bare bli i England til den er ferdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå