Feh Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Selv russen går i dress på 17. mai Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Den var ny for meg. Kan godt være at de hiver på seg dressen senere på dagen, men hjemme så har de på seg russeklærne når de går i tog. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Er det et must å ha på seg enten dress eller bunad på 17 mai toget? Funker det med en blazer liz? Ingen must. 17.mai er jo en ganske lite formell dag, så jeg kjører chinos, navy blazer, skjorte, monks og tilbehør. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Den var ny for meg. Kan godt være at de hiver på seg dressen senere på dagen, men hjemme så har de på seg russeklærne når de går i tog. Hehe, du tok den ikke. Jeg siktet til russedressen. Lenke til kommentar
T homas Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Er det et must å ha på seg enten dress eller bunad på 17 mai toget? Funker det med en blazer liz? Ingen must. 17.mai er jo en ganske lite formell dag, så jeg kjører chinos, navy blazer, skjorte, monks og tilbehør. Hva slags jakke her du over dette? Tenkte jeg skulle ha nesten det sammen men mørk olabukse. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Trenger ingen jakke over en blazer? Er ikke spesielt kaldt i Mai Kommer nok til å bruke den svette dressen min. Om jeg våger meg ut døra, vil gjøre minst mulig på 17 Mai Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 (endret) Er det et must å ha på seg enten dress eller bunad på 17 mai toget? Funker det med en blazer liz? Ingen must. 17.mai er jo en ganske lite formell dag, så jeg kjører chinos, navy blazer, skjorte, monks og tilbehør. Hva slags jakke her du over dette? Tenkte jeg skulle ha nesten det sammen men mørk olabukse. Jeans på nasjonaldagen...... Endret 11. mai 2012 av fkm 2 Lenke til kommentar
T homas Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Trenger ingen jakke over en blazer? Er ikke spesielt kaldt i Mai Kommer nok til å bruke den svette dressen min. Om jeg våger meg ut døra, vil gjøre minst mulig på 17 Mai Var egentlig mest redd for regn, men når jeg tenker meg om holder det vel med en paraply Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Angående 17 Mai, hørte for første gang i år om at noen skulle på "champagnefrokost". Er det noe som er vanlig? Personen snakket om dette som en selvfølgelighet. Har bestemt meg for å fikse min egen Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Tror champagnefrokost er ganske vanlig i enkelte miljøer, men det er vel noe jeg mest forbinder med vestkanten av Oslo. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 (endret) Jeans på nasjonaldagen...... Jeg synes ikke chinos og blazer er så mye bedre ennjeans og blazer. Nasjonaldagn er en dag er antrekker er pent, uansett hvor "uformelt" det kan sies å være fordi det er en dag for alle, både små og store, de med klessmak og de uten, og det dermed er mange rare antrekk ute og går. Om man har dress, går man IMO i dress. Man ville ikke gått i en tilstelning der kleskoden var bunad i chonos og blazer om man hade dress som et alternativ. I mine øyne er kleskoden 17. mai bunad. Angående 17 Mai, hørte for første gang i år om at noen skulle på "champagnefrokost". Er det noe som er vanlig? Personen snakket om dette som en selvfølgelighet. Har bestemt meg for å fikse min egen Endret 11. mai 2012 av NgZ Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Angående 17 Mai, hørte for første gang i år om at noen skulle på "champagnefrokost". Er det noe som er vanlig? Personen snakket om dette som en selvfølgelighet. Har bestemt meg for å fikse min egen Det er vel basically en bedre frokost (som jeg vil anta de aller fleste har på 17. mai) med champagne til. Det er rimelig vanlig, ja. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Jeans på nasjonaldagen...... Jeg synes ikke chinos og blazer er så mye bedre ennjeans og blazer. Helt enig, men så er jeg sjelden særlig fan av chinos og blazer i det hele tatt. Lenke til kommentar
kynne Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Champagnefrokost er vanlig i Oslo det. Gleder meg til 17.mai, en av de beste dagene jeg vet om Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Jeg hater 17. mai. Alt for mye folk. 2 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 17. mai er bare kjedelig. Har ikke noe ordentlig tradisjoner i min familie egentlig, vi pleier bare å se på barnetoget, så sitte på verandaen og spise middag og litt kaker. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 17. mai er ikke en dag jeg ser veldig frem til egentlig. I år blir det hvertfall pub, så det kan umulig bli helt elendig. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Etter å ha startet på BI har 17. mai blitt en lesedag med chill kakelunsj i stedet for brødskiver. Lenke til kommentar
kynne Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Spørs jo såklart hva man gjør ut av det. Personlig skal jeg og et par venner ned til sentrum i noen timer, hvor vi egentlig tar det som det kommer, blir nok noen pils, og når vi går lei drar vi hjem til meg og griller og slapper av på verandaen i sola (som forhåpentligvis dukker opp ) Gidder ihvertfall ikke å gå i tog eller stikke på barneskolen. Alt er egentlig avhengig av hva man gjør ut av dagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå