Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå ser jeg ikke det som noe stort poeng for andre å kjøpe klær jeg liker, om man ikke liker de selv (faktisk er det ganske stor variasjon blant de trofaste traverne i denne tråden, på tross av all masing om at det bare dreier seg om å følge moten...).

 

Men, Etro har mye kult, det er ikke alltid jeg prøver å se ut som en rock 'n' roll suicide eller et gjenferd fra 1800-tallet, men må innrømme at den jakken ikke var blant plaggene jeg lyste opp av. Får litt følelse av at den ligner på mye jeg har sett fra Energie, selv om kvaliteten selvfølgelig er på et helt annet nivå (i positiv forstand).

 

Fra SS06 er denne dressen litt nærmere noe jeg kunne finne på å kjøpe, kan nesten sammenlignes med en moderne Gucci-dress i snittet, selv om den absolutt ikke er like utpreget;

00060m.jpg

Finnes det egentlig bedre antrekk til en lys og varm sommerkveld i en casual atmosfære?

Lenke til kommentar
Fra SS06 er denne dressen litt nærmere noe jeg kunne finne på å kjøpe, kan nesten sammenlignes med en moderne Gucci-dress i snittet, selv om den absolutt ikke er like utpreget;

00060m.jpg

Finnes det egentlig bedre antrekk til en lys og varm sommerkveld i en casual atmosfære?

5472626[/snapback]

 

Hvilken prisklasse ligger denne i?

Må si at jeg ble fasinert av den, men prisen er sannsynligvis alt for høy.

Endret av Johnx
Lenke til kommentar
La meg gjette, det MÅ være Lacoste, siden det e skamschpaa leom?

5486051[/snapback]

haha, selvsagt =]

tenkte å kjøpe meg hvitt lindeberg-hårband og diamant i øret også.

 

nei, men jeg kunne som sagt tenkt meg noen hvite sko ("sneakers") til å matche et antrekk jeg setter sammen, har lett en stund og disse er de beste jeg har funnet. mer tilfeldig at det er lacoste...merket på klær bryr meg midt bak uansett, jeg henger heldigvis ikke i et miljø der klesmerker avgjør et menneskes verdi. men ihvertfall, du må gjerne komme med andre tips hvis du har noen.

Endret av Sondre^^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...