Rankiz Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Selvfølgelig tar de utgangspunkt i sin egen mal. Det er mtm det er snakk om... Du kan heller ikke forvente et perfekt resultat på første forsøk, eller andre for den saks skyld. Jeg forventet aldri et perfekt resultat på første forsøk, ei heller andre. Min tredje skjorte er på vei nå. Greit å dysse ned forventningene om at skjorta blir perfekt på første forsøk. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Merker jeg har litt lyst til å kjøpe en Barbour International. Cobalt Blue, Racing Green og den vanlige sorte er alle fristende. Endret 9. mai 2012 av Henrik C 1 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Jeg er veldig fornøyd med min i hvert fall! Den blir brukt i nesten alle slags typer vær, så lenge det ikke er for varmt. Har fått en del komplimenter på den også. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Belstaff sine sånne jakker er fine også. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Jepp - blir jo ikke en sommerjakke (selv om en av de tynne i nylon ikke hadde vært dumme). Går nok for 6 oz. sylkoil, tror 8 oz. kan bli veldig varmt. Hvordan er den størrelsesmessig? Tenker mest på lengden i armene - min logikk tilsier jo at den har litt lengre armer enn størrelsen skulle tilsi, fordi det er en motorsykkeljakke man bruker med armene frem på rattet, og at de derfor har kompensert for det. Har nemlig over gjennomsnittlig lange armer ift. resten av kroppen, så hvis det er slik kan det være jeg er heldigere med størrelsene, og slipper å gå opp. @Bonn3: Sant det, Belstaff har noen fine, men de blir litt utenfor mitt budsjett. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Ja, den er nok litt lang i armene. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Noen som har erfaringer med å handle hos Smartguy.no? Er den norsk eller må det påregnes toll på varer over 200kr? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Jepp - blir jo ikke en sommerjakke (selv om en av de tynne i nylon ikke hadde vært dumme). Går nok for 6 oz. sylkoil, tror 8 oz. kan bli veldig varmt. Hvordan er den størrelsesmessig? Tenker mest på lengden i armene - min logikk tilsier jo at den har litt lengre armer enn størrelsen skulle tilsi, fordi det er en motorsykkeljakke man bruker med armene frem på rattet, og at de derfor har kompensert for det. Har nemlig over gjennomsnittlig lange armer ift. resten av kroppen, så hvis det er slik kan det være jeg er heldigere med størrelsene, og slipper å gå opp. @Bonn3: Sant det, Belstaff har noen fine, men de blir litt utenfor mitt budsjett. Prøvde den på Ferner, jeg er 171 høy og måtte ha medium... Kan ikke huske at ermene var noe for lange. Noen som har erfaringer med å handle hos Smartguy.no? Er den norsk eller må det påregnes toll på varer over 200kr? Må ikke betale moms eller toll. "De viste prisene på siden er inklusiv moms (25 %). All handel på SmartGuy.no foregår på norsk." "Kjøp vårklær nå, betal om 14 dager på faktura Ingen tollgebyr" Endret 9. mai 2012 av Rankiz 1 Lenke til kommentar
dTd Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Noen som har erfaringer med å handle hos Smartguy.no? Er den norsk eller må det påregnes toll på varer over 200kr? Nå har ikke jeg erfaring med butikken selv, men det aller første jeg så når jeg gikk inn på siden var: "Ingen tollgebyr" på toppen ved siden av logoen... Det samme står under spørsmål om frakt og levering... 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Henrik: Synes patchen på høyre bryst er forferdelig på de jakkene, men den grønne og sorte er allikevel nydelig. Den blå er veldig .. blå? (Ikke særlig velartikulert fra en som har hatt fargelære av og på i 8 måneder nå ..) Er glad jeg har klart å legge av meg den kjøpetrangen jeg hadde tidligere fra å skumme tråden her. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Jeg kjøpte meg en Barbour International, men lengden på armene var for lange samt at knappene glitret for mye, så jeg leverte den tilbake. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Synes international er finest i sort egentlig... Grønn og blått ble litt for sterke farger imo, skulle ha kommet i olivengrønn. Endret 9. mai 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 +1, olivengrønn ville vært instakop. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Finnes ikke det? Jeg trodde det var det jeg hadde, men nå ble jeg usikker.... (Litt mørkt) Bilde Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Finnes i olive også, men har ikke sett den som 6 oz. sylkoil. http://m.barbourbymail.co.uk/Mens-Barbour-A7-Brass-Jacket.html Er også en som heter Sandstone. Frister de også, men har jo olivengrønn Beaufort Endret 9. mai 2012 av Henrik C Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Vel, da har jeg ihvertfall jakkevalg til høsten nailet, takk peeps. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Selvfølgelig tar de utgangspunkt i sin egen mal. Det er mtm det er snakk om... Du kan heller ikke forvente et perfekt resultat på første forsøk, eller andre for den saks skyld. Jeg forventet aldri et perfekt resultat på første forsøk, ei heller andre. Min tredje skjorte er på vei nå. Greit å dysse ned forventningene om at skjorta blir perfekt på første forsøk. Jeg har snart 10 skjorter fra MT og enda kan jeg endre mål. Tror friheten gjør at man blir mer pirkete. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 International er uten tvil penest i sort. Og jeg hater som regel sorte klær. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Hva heter denne typen mansjetter? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Er ikke alle mansjetter lagd sånn, med mindre du ar like smale ermer på skjorten som du har mansjetter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå