fkm Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Vær litt nøye når du kjøper skjorte. Pass på at du ender opp med en som ikke er for stor, og helst ikke en typisk dress-skjorte. Da ender du fort opp med å se ut som om du har raidet skapet til far. Finner du en skjorte med litt "røft" stoff (typisk oxford, chambray eller lignende, selv om du sikkert ikke vet hva det betyr) vil det se mye bedre ut enn en skjorte i glatt stoff om du bare skal ha jeans til. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Disse to ser helt ok ut: http://www.hm.com/no/product/99451?article=99451-B http://www.hm.com/no/product/95825?article=95825-C#article=95825-C 2 Lenke til kommentar
EJN Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 +1, ville gått for den andre hvis du skal kjøpe billig og nytt. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Ikke videre relevant for spørsmålet, men bilde 2 på den første skjorten er ganske latterlig - de har jo bare klippet ut skjorten og limt den over en kropp. Ser det veldig godt hvis man bytter farge, ser en glipp mellom kragen og halsen, som har nøyaktig samme ansiktsuttrykk. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Se på bilde nummer tre, nederst på ryggen.... Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Det må være den dårligste bilderedigeringen jeg har sett på en stund.. Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Takk for bra link, tror jeg går får nr 2. Det med at jeg ville ha sett som et jævla fjols med jeans, var fordi da tenkte jeg på fin skjorte , mens du linka til en som så mye mer casual. Takk Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Ikke videre relevant for spørsmålet, men bilde 2 på den første skjorten er ganske latterlig - de har jo bare klippet ut skjorten og limt den over en kropp. Ser det veldig godt hvis man bytter farge, ser en glipp mellom kragen og halsen, som har nøyaktig samme ansiktsuttrykk. H&M har et slags "spill" der du kan kombinere forskjellige plagg for å se hvordan de fungerer sammen, og jeg tipper det er der de har hentet bildet. Det er ikke vanlig redigering, men screencap fra "spillet". Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 http://www.hm.com//gb/dressingroom/MEN#Nr=4294919628 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 skjorte, jeans og vest kan funke bra, da. Evt så er et par beige chinos med en anstendig skjorte en sikker vinner. Vanlige jeans funker også, bare de ikke er hullete herfra og til helvete. Lys blå skjorte så hiver du på den grå v-halsen din, så har du et pent, om enn noe kjedelig antrekk. jeg ville ikke brukt den gjengen der som mal.. 3 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Stemmer det at noen her har skjorter fra TM Lewin? Vurderer å legge inn en bestilling hos dem nå, men kunne tenkt meg litt innspill på hvordan skjortene deres er, sånn med tanke på passform og annet. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Noen som vet; er det helt umulig/ulovlig å bestille Levi's-bukser fra utlandet? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Ebay har mange sist jeg sjekket. Kjøp fra en top rated seller i USA, så skal du vel være relativt trygg. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Så svaret er i utganspunktet ja? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 What? Nei, det er langt fra umulig. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Fikk bare det inntrykket etter jeg har vært innom mange webshoper som nekter å shippe nettopp Levi's til Norge. Link meg gjerne til frihet. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Stemmer det at noen her har skjorter fra TM Lewin? Vurderer å legge inn en bestilling hos dem nå, men kunne tenkt meg litt innspill på hvordan skjortene deres er, sånn med tanke på passform og annet. Jeg har. Fully fitted skjortene deres sitter ganske godt på meg! Har ikke brukt dem nok til å vite om de forfaller veldig etter bruk, men for en fattig student gir det absolutt grei valuta for pengene. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Så svaret er i utganspunktet ja? Varet er vel i utgngspunktet nei - med mindre du mener det er fysisk umulig å bestille Levi's fra ebay, selv om jeg nettopp har nevnt at et der fullt mulig... Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Fikk bare det inntrykket etter jeg har vært innom mange webshoper som nekter å shippe nettopp Levi's til Norge. Link meg gjerne til frihet. http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=levis&_sacat=See-All-Categories&_clu=2&_fcid=154&_localstpos=&_stpos=&gbr=1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå