Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Du får jo også Suitsupply dresser til under 3000 kr som er half canvassed. Prøvde rundt 10 forskjellige modeller i Milan, så kan nå med sikkerhet handle dresser på websiden dems.

 

Hvordan er fitten passformen på Washington og Napoli ift. lengden på jakken, størrelse på bryst og skuldre og kneppningspunkt?

 

Det er ikke lov å si...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig liker jeg ikke bilettlommer på jakker som ikke har skrå lommer.

Agreed.

 

Synes det så litt rart ut med peaked lapels (hva er det norske ordet? "spisse jakkeslag" virker litt tåpelig) på en enkeltspent jakke. Spesielt med de knappene. Det blir hverken fugl eller fisk.

Lenke til kommentar

Personlig liker jeg ikke bilettlommer på jakker som ikke har skrå lommer.

Agreed.

 

Synes det så litt rart ut med peaked lapels (hva er det norske ordet? "spisse jakkeslag" virker litt tåpelig) på en enkeltspent jakke. Spesielt med de knappene. Det blir hverken fugl eller fisk.

Det er tuxedo da. Er bare fitpic i butikken for å se om Whasington passer meg, så lurer egentlig bare på hvordan den sitter på skulderene, lengde på ermene og rundt livet. :thumbup:

Hva synes dere om disse Washington fit jakkene fra Suitsupply? Personlig synes jeg peaked lapels kan funke, men smak og behag.

C472.jpgC486.jpgC480.jpgC473.jpgP2778W.jpgP3305.jpg

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Takk for bilde, Rankiz! Jeg er glad i både spisse jakkeslag og billettlomme, så Washington virket som en god kandidat for meg.

Er ganske sikker på at jeg prøvde denne. Hvordan synes du den satt på meg mtp skuldrene, ermene, livet?

 

Alle jakker og dresser fra Suitsupply har funksjonelle knapper (du kan kneppe de). Skal man da legge opp jakken 1 cm får man jo ikke flyttet knappene. Det er ikke akkurat en smal sak å legge opp ermene ved å ta inn jakken ved skulderpartiet heller... :S

 

Nei, det er ikke en "tuxedo", som forøvrig heter smoking på norsk.

My bad, ser det nå.

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Du trenger vel virkelig ikke spørre om ermene? Du ser vel som alle andre at de er for lange...

Det er funksjonelle knapper, tricky. Risikerer å legge opp ermene slik at knappene kommer for nærme kanten. Og å legge opp ermene ved skulderene er både tidskrevende og dyrt.

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Såha, blir muuuligens fest til fredag, meg og noen jenter (uhm, er gaaaaaasnke femnin :p)

 

Så, er 16 år, siste året på ungdomsskolen. Hva burde jeg ha? Noe forslag? særlig til butikker ikke på nett, da jeg må skaffe disse klærene i løpet av uka. Tenkte vest + hvit skjorte, så mørke jeans. Hva synes dere? Litt for "modent" for meg? (Orker ikke å finne bilde akk nå) Og slips? No thanks (er ikke så formellt) men skal vesten være oppe eller igjen?

Lenke til kommentar

Takk for bilde, Rankiz! Jeg er glad i både spisse jakkeslag og billettlomme, så Washington virket som en god kandidat for meg.

Er ganske sikker på at jeg prøvde denne. Hvordan synes du den satt på meg mtp skuldrene, ermene, livet?

 

Alle jakker og dresser fra Suitsupply har funksjonelle knapper (du kan kneppe de). Skal man da legge opp jakken 1 cm får man jo ikke flyttet knappene. Det er ikke akkurat en smal sak å legge opp ermene ved å ta inn jakken ved skulderpartiet heller... :S

 

Nei, det er ikke en "tuxedo", som forøvrig heter smoking på norsk.

My bad, ser det nå.

 

Det er det eneste kjipe med SS, funksjonelle knapper på RTW-jakker er egentlig latterlig. Etter hva jeg har hørt er det rimelig billig å få lagt opp ermene i butikken, så ville heller planlagt et kjøp til man skal reise over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...