Vertical^ Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Here you go; http://makr.com/ Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Den var ordentlig lekker. Vil ha Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 (endret) Sånn for å komme med et forslag til alternativ; Fjellreven Kånken Ikke akkurat samme greia, men ser ut som den er ca. like stor + at man får den i butikk. Endret 3. mai 2012 av multisync Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Vertical: Gå for navy. Den var nydelig. Ser for meg at den blir helt knall når skinn-strapene får litt patina. Lenke til kommentar
kynne Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Sånn for å komme med et forslag til alternativ; Fjellreven Kånken Ikke akkurat samme greia, men ser ut som den er ca. like stor + at man får den i butikk. Synes "alle" har den sekken nå jeg. Det er jo litt kjedeligt. 1 Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Ally Capellino har noen liknende som er veldig stilige. Henrik Vibskov har noen inne (Gamle posthallen i Oslo). Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 (endret) Synes "alle" har den sekken nå jeg. Det er jo litt kjedeligt. Det kan nok være, jeg har drimot ikke sett noen andre med den her faktisk. Liker det at man kan bare bære den som en veske når man føler for det. Endret 3. mai 2012 av multisync Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 (endret) Ryggsekken min synger på sitt siste versj, så er på let etter en ny. Fant en del pene ryggsekker i tråden om bagger/vesker, men trenger et enkelt synspunkt: Navy: eller svart: Synes det var en veldig pen sekk, men tar også gjerne i mot andre forslag Ye, postet den for 2-3 måneder siden. Jeg gikk uansett for Filson Passage Business Pack, og er strålende fornøyd med den. Synes du burde gå for navy. Endret 3. mai 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Den sorte så ut som en søppelsekk, unnskyld meg. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Sa karen som synes G-Star lager kule jeans? Jeg hadde forresten også gått for navy. 2 Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Grattis. Fortell som gjerne 1. inntrykket ditt når du får den. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Jeg må ha meg en ny dress til 17. mai, men jeg lurer på om jeg litt sent ute til å både kjøpe og evt. få gjort noen endringer på den... Her i byen hadde de bare Moods, Tiger, Sande og Frislid så jeg tror jeg kommer til å dra til Oslo for å se på noen andre. Hvis det er noen som har forslag til merker jeg burde vurdere så rop ut. Oscar Jacobson kunne kanskje vært aktuelt? Hadde sett for meg å bruke 5000-6000. Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 House of singles har relativt okay dresser for en billig penge. God service er der også Har i det siste tenkt litt på grønne gensere, og lurer på om noe ala denne. Er ikke sikker på hvordan fargen hadde passet meg, men ville vært morsomt å prøve. Problemet er at jeg ikke finner noen steder hvor de har annet enn lysegrønne gensere. Noen tips? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Du får jo også Suitsupply dresser til under 3000 kr som er half canvassed. Prøvde rundt 10 forskjellige modeller i Milan, så kan nå med sikkerhet handle dresser på websiden dems. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Du får jo også Suitsupply dresser til under 3000 kr som er half canvassed. Prøvde rundt 10 forskjellige modeller i Milan, så kan nå med sikkerhet handle dresser på websiden dems. Men det gjorde ikke Haawy, så det kan bli mer tricky + det er vel ingen garanti for at dressen ville kommet frem før 17. 4 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 (endret) Nei, det hjelper ikke meg så mye Rankiz... Dessuten sa mamma at hu kunne være med å betale så lenge jeg ikke kjøpte den over nett. House of Singles hadde jeg glemt, får ta en tur innom! Endret 5. mai 2012 av Haawy Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 (endret) Du får jo også Suitsupply dresser til under 3000 kr som er half canvassed. Prøvde rundt 10 forskjellige modeller i Milan, så kan nå med sikkerhet handle dresser på websiden dems. Hvordan er fitten på Washington og Napoli ift. lengden på jakken, størrelse på bryst og skuldre og kneppningspunkt? Endret 5. mai 2012 av Christian B Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå