Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sånn for å komme med et forslag til alternativ; Fjellreven Kånken

Ikke akkurat samme greia, men ser ut som den er ca. like stor + at man får den i butikk.

kanken-royal-blue__03482_zoom.jpg

Synes "alle" har den sekken nå jeg. Det er jo litt kjedeligt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Synes "alle" har den sekken nå jeg. Det er jo litt kjedeligt.

Det kan nok være, jeg har drimot ikke sett noen andre med den her faktisk.

Liker det at man kan bare bære den som en veske når man føler for det.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Ryggsekken min synger på sitt siste versj, så er på let etter en ny. Fant en del pene ryggsekker i tråden om bagger/vesker, men trenger et enkelt synspunkt:

Navy:

farmruck_nvy_fr_gr_1.jpg

eller svart:

farmruck_blk_fr_gr.jpg

Synes det var en veldig pen sekk, men tar også gjerne i mot andre forslag :)

Ye, postet den for 2-3 måneder siden. Jeg gikk uansett for Filson Passage Business Pack, og er strålende fornøyd med den. Synes du burde gå for navy.

73014-main-001.jpg

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Jeg må ha meg en ny dress til 17. mai, men jeg lurer på om jeg litt sent ute til å både kjøpe og evt. få gjort noen endringer på den...

Her i byen hadde de bare Moods, Tiger, Sande og Frislid så jeg tror jeg kommer til å dra til Oslo for å se på noen andre. Hvis det er noen som har forslag til merker jeg burde vurdere så rop ut. Oscar Jacobson kunne kanskje vært aktuelt? Hadde sett for meg å bruke 5000-6000. :)

Lenke til kommentar

House of singles har relativt okay dresser for en billig penge. God service er der også

Har i det siste tenkt litt på grønne gensere, og lurer på om noe ala denne. Er ikke sikker på hvordan fargen hadde passet meg, men ville vært morsomt å prøve. Problemet er at jeg ikke finner noen steder hvor de har annet enn lysegrønne gensere. Noen tips?

Lenke til kommentar

Du får jo også Suitsupply dresser til under 3000 kr som er half canvassed. Prøvde rundt 10 forskjellige modeller i Milan, så kan nå med sikkerhet handle dresser på websiden dems.

Men det gjorde ikke Haawy, så det kan bli mer tricky + det er vel ingen garanti for at dressen ville kommet frem før 17.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Nei, det hjelper ikke meg så mye Rankiz... Dessuten sa mamma at hu kunne være med å betale så lenge jeg ikke kjøpte den over nett. :p

House of Singles hadde jeg glemt, får ta en tur innom!

Endret av Haawy
Lenke til kommentar

Du får jo også Suitsupply dresser til under 3000 kr som er half canvassed. Prøvde rundt 10 forskjellige modeller i Milan, så kan nå med sikkerhet handle dresser på websiden dems.

Hvordan er fitten på Washington og Napoli ift. lengden på jakken, størrelse på bryst og skuldre og kneppningspunkt?

Endret av Christian B
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...