Henrik C Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Prada og budsjett på 2000 kroner er nok i overkant ambisiøst. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) Hvor kan man få tak i enkle bomullsjakker nå for tiden? Eneste jeg har nå er en windbreaker. Den er praktisk, men ikke særlig pen, så er ute etter noe som ser litt greiere ut. Lurer på å stikke innom H&M og kanskje Volt for å kikke. Andre butikker eller nettbutikker? Endret 1. mai 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Hvor kan man få tak i ekle bomullsjakker nå for tiden? hehe Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Baracuta har noen, hvis det er det du leter etter. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Prada og budsjett på 2000 kroner er nok i overkant ambisiøst. Ehja. Det tenkte jeg ikke på. Prada har jeg vel sett fra 8k og oppover. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Norwegian Rain har en ganske fjong unisex poncho som koster 3000 om man bestiller fra utlandet. Gratis frakt også. Hvis man bestiller fra Norge må man legge til 25% moms. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Det skal man vel i utgangspunktet gjøre ved import uansett? Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Hva med Barbour oilskin? De ligger vel på 2-2500? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Har fått en ny skjorte fra RL, men ser at det er ett hull i den. Noen som vet om jeg må i den butikken den var kjøpt eller kan jeg ta det feks hos RL på Sten og Strøm, evt Tatler eller andre butikker som fører RL? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Du må til butikken du kjøpte den i for å klage Lenke til kommentar
kynne Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Follestadblogg21645 Rabattkode i follestadwebshoppen. Gjelder til 7 mai. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Du må til butikken du kjøpte den i for å klage Som regel, ja. Men noen butikker godtar klaging/gjør noe med det selv om varen ble kjøpt i en annen butikk, så lenge det er samme kjeden. Det kan være verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Så lenge det er samme kjeden, vil det uansett gå ut over det samme in the end, så det er ikke så rart. Han spurte om han kunne gå til Tatler som er en annen kjede, og det kan han ikke. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Som regel går det kun å få byttet i samme butikk. Selv om det er samme kjede er det på ingen måte sikkert at det er samme eier eller franchisetaker, og selv om det er det vil de fleste butikker ikke tillate det uansett. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Det har vel med kreditnotering av ens eget solgte produkt å gjøre, så de aller færreste butikker bytter noe som er kjøpt et annet sted, med mindre det er snakk om en verdensomspennende garantigreie du får med på produktet - noe jeg ikke kan huske å ha fått på noe RL-plagg. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 (endret) Ryggsekken min synger på sitt siste versj, så er på let etter en ny. Fant en del pene ryggsekker i tråden om bagger/vesker, men trenger et enkelt synspunkt: Navy: eller svart: Synes det var en veldig pen sekk, men tar også gjerne i mot andre forslag Endret 3. mai 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Heller mest mot den selv, så blir nok navy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå