DexterMorgan Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Jeg syntes den minte lite om en typisk voksjakke, og mer om en ren regnjakke. Om det er positivt eller negativt kan du jo bestemme selv. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Personlig synes jeg jakken ser bedre ut enn de vanligste voksjakkene som folka her på MoV har. Den er "renere" og mindre posete enn alle de andre. Bortsett fra stoffet og kragen er den 99 % lik Bedale. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Synes den var veldig pen, Xtra. Ville selv heller gått for en slik enn voks-modellene til Barbour. Lenke til kommentar
Hank Moody Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Er det noen som kan gi meg tips på hvor jeg finner helt plaine hvite t-skjorter av litt kvalitet? Jeg har prøvd de fra H&M, men kvaliteten var så som så, og t-skjorten krympet mye etter en vask og var ubrukelig. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Hvilke t-skjorter gikk du for? Finnes noen fra L.O.G.G, og de fra H&M selv, da de aller fleste her, og meg, har gode erfaringer med de fra H&M. De koster noe mer. Ellers er jeg veldig fornøyd med de jeg fikk kjøpt på J&C. Kostet vel 99 kroner for to stk. Har holdt lenge, og er fortsatt gode. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Må ta meg en tur til H&M og hamstre noen hvite t-skjorter selv snart. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Av ensfargede T-skjorter kjøper jeg ofte fra Zara, liker passformen. Ser forresten at Zara skal åpne butikk i Stavanger sentrum nå … Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 (endret) Skal ta en tur til Milan, men får bare en kveld og to hele dager der før jeg drar tilbake dagen etter. Bare jeg av de som reiser som liker å shoppe så blir jo begrenset med tid. Tenker spesielt på outlets og "røverkjøp", hvor burde jeg dra da? Endret 26. april 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
August. Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Er det noen som kan gi meg tips på hvor jeg finner helt plaine hvite t-skjorter av litt kvalitet? Jeg har prøvd de fra H&M, men kvaliteten var så som så, og t-skjorten krympet mye etter en vask og var ubrukelig. Om du er villig til å bruke bittelitt ekstra på det, så kan jeg anbefale disse fra RL på det sterkeste. Beste passformen og kvaliteten jeg har vært borti så langt. Er lei av å bruke penger på H&M tskjorter som blir stygge etter to vask, så kjøpte noen pakker av de der i stedet for. Har holdt seg like fine nå etter godt over 20 vask. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Jeg er fornøyd med mine fra H&M (cotton stretch eller hva de heter). Til prisen så synes jeg ikke at jeg kan klage i hvert fall. De holder jo selvfølgelig ikke for evig, men hvite t-skjorter er nesten forbruksvarer å regne. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Mine hvite HM tees har jeg vel hatt i ca 2 år nå, og de har ikke mistet noe passform (blitt strammere da, men det skyldes i hovedsak junk ). 2 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Har noen her bestilt fra J.Crew? Bestilte nettopp en slim-fit marineblå v-hals i merino i XS. Blir spennende å se hvor slim den faktisk er, men i følge størrelseinformasjon burde den sitte bra. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 (endret) Har noen her bestilt fra J.Crew? Bestilte nettopp en slim-fit marineblå v-hals i merino i XS. Blir spennende å se hvor slim den faktisk er, men i følge størrelseinformasjon burde den sitte bra. Ja. Har bestilt t-skjorter og chinos, men bruker private proxy, fordi prisene er mye dyrere når de sender til Norge, ikke pga fraktpris og moms, men fordi de legger på rundt 25% bare når du endrer land til Norge. Endret 27. april 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Hvis noen er på jakt etter en weekend-bag; http://www.ebay.com/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=120902972649+#ht_978wt_986 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Har noen her bestilt fra J.Crew? Bestilte nettopp en slim-fit marineblå v-hals i merino i XS. Blir spennende å se hvor slim den faktisk er, men i følge størrelseinformasjon burde den sitte bra. Ja, jeg bestilte den billigste skjorten der for å sjekke ut hvordan kvaliteten og størrelsen var. Jeg kjøpte en lightweight, noe jeg ikke er fornøyd med. Lengden på skjorten var ganske bra, men bredden rundt armen var litt for bred for meg. Men jeg har hørt andre gode meninger oxford skjortene. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Shot in the dark; noen som har sett dette slipset tidligere? Bildet er btw fra TV-serien Made in Chelsea, så kan hende det finnes visse oversikter over antrekkene også... Lenke til kommentar
cFc Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Skal ta en tur til Milan, men får bare en kveld og to hele dager der før jeg drar tilbake dagen etter. Bare jeg av de som reiser som liker å shoppe så blir jo begrenset med tid. Tenker spesielt på outlets og "røverkjøp", hvor burde jeg dra da? Tusle rundt, se hva du finner, nyt byen og selskapet. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 (endret) Har noen her bestilt fra J.Crew? Bestilte nettopp en slim-fit marineblå v-hals i merino i XS. Blir spennende å se hvor slim den faktisk er, men i følge størrelseinformasjon burde den sitte bra. Ja. Har bestilt t-skjorter og chinos, men bruker private proxy, fordi prisene er mye dyrere når de sender til Norge, ikke pga fraktpris og moms, men fordi de legger på rundt 25% bare når du endrer land til Norge. På salg var den så billig (400kr til sammen) at jeg så på det som et godt kjøp uansett. Det med de 25% er grunnen til at jeg ikke har bestilt tidligere, men vi får se hvilke erfaringer jeg gjør. Hvordan opplever du at kvaliteten er på det du har mottatt fra dem? Hvis noen er på jakt etter en weekend-bag; http://www.ebay.com/...9+#ht_978wt_986 All our items are 100% genuine. Njaaa... Fant forøvrig et SpendOn VISA-gavekort med 1200kr liggende. Tenkte å slenge inn litt selv og kjøpe Barbour Heritage Liddesdale (så sant Follestad gidder å bestille inn i XXS), men er litt usikker på om jeg skal gå for marineblå eller oliven som farge ettersom jeg er usikker på hva jeg får mest bruk for. Kan de som bruker quiltede jakker av begge farger si noe om hvilke farger som brukes mest? Har skremmende lite av jakker for bruk på vår og høst (2 marineblå og én beige), så har ikke den helt store referansen selv. Endret 28. april 2012 av lokeland Lenke til kommentar
wmb Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Har noen her bestilt fra J.Crew? Bestilte nettopp en slim-fit marineblå v-hals i merino i XS. Blir spennende å se hvor slim den faktisk er, men i følge størrelseinformasjon burde den sitte bra. Ja. Har bestilt t-skjorter og chinos, men bruker private proxy, fordi prisene er mye dyrere når de sender til Norge, ikke pga fraktpris og moms, men fordi de legger på rundt 25% bare når du endrer land til Norge. Hvordan er buksene størrelsesmessig mtp. waist-størrelse? Tenker spesifikt på urban slim- eller 484 slim-modellene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå