Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Jeg hadde NS. Livet er middels høyt. Ikke optimalt å bruke med skjorte, men det funker.

Jeg vet ikke forskjellen på hm og logg. Jeg kjøpte vel de det står hm i, og jeg kan ikke si jeg er så fornøyd med dem. Neste gang tror jeg at jeg går tilbake til RL eller noe...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De fra LOGG har dårligere stoff synes jeg i allefall. Nå skal det sies at de fra HM ikke holder så veldig lenge de heller, men til 80 kroner eller noe er det ikke noe problem å kjøpe nye ganske ofte. Da kan det jo såklart argumenteres for at det er smartere å gå til innkjøp av noen dyrere og bedre t-skjorter igjen, men :)

Lenke til kommentar

De t-skjortene som koster 80 kroner (både rund- og v-hals) er mange ganger bedre enn de til 50 kroner. De til femti bli utvaska med en gang, har skeive sømmer og jeg føler at de til 80 sitter hakket smalere. Jeg kjøpte både noen til 50 og noen til 80 fjor sommer. De til 50 burde vært kastet for noen måneder siden, de ser ikke ut. De til 80 kan jeg fortsatt bruke.

Jeg har ikke peiling på om det står H&M eller LOGG i dem.

edit: Ja, jeg glemte å gå til neste side. Den var ment til Christians forrige innlegg.

Endret av DexterMorgan
Lenke til kommentar

post-198440-0-40229300-1335005023_thumb.jpgpost-198440-0-02942400-1335005056_thumb.jpgKjøpte en PRL cable knit fra finn, fikk den i går, og lurer på hvor ekte den er.

Den har for det første ingen logo på brystet, og den er veldig løst strikket. I tillegg likner ikke merkelappen på den vanlige. Den skal tilhøre serien cacro classics, som jeg aldri har hørt om.

Endret av OJ Doe
Lenke til kommentar

Butikker? Trodde det bare var en streetware butikk i Oslo som selger APC Petit, men husker ikke hva den heter. Ligger i nærheten av S&S, parallelgata til Karl Johan.

Freudian Kicks.

Kemt, ved Filippa K i Hegdehaugsveien fører også APC i følge forhandlerlisten på nettsidene deres.

Endret av Kavinsky
Lenke til kommentar

Solbrillemote for herrer for tiden, anyone?

Er det fortsatt wayfarers og pilot ray-bans som gjelder?

Du gjør ingenting galt med wayfarers, men passer de til ditt ansikt? Stikk innom en optiker, så finner du noe som passer. Jeg bruker clubmaster, w0366.

Lenke til kommentar

Solbrillemote for herrer for tiden, anyone?

Er det fortsatt wayfarers og pilot ray-bans som gjelder?

Liker ikke wayfarers så veldig godt. Bruker Persol 649 og har tenkt til å kjøpe 714 med blått glass.

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Jeg er heller ikke noe fan av wayfarers forøvrig, men har notert meg at de pleier å være populære :)

Hvordan er det forresten med ansiktsform og matchende "solbrilleform"?

Tror (?) jeg har en såkalt "oblong" ansiktsform. Betyr det mye for hva jeg burde gå for?

Lenke til kommentar

Jeg er heller ikke noe fan av wayfarers forøvrig, men har notert meg at de pleier å være populære :)

Hvordan er det forresten med ansiktsform og matchende "solbrilleform"?

Tror (?) jeg har en såkalt "oblong" ansiktsform. Betyr det mye for hva jeg burde gå for?

Vanskelig å "tenke seg" til hvordan solbriller passer, ta deg en tur og prøv de i virkeligheten er mitt råd. :)

EDIT: Var overrasket over å finne både Wayfarer og et bredt utvalg av Persol modeller i norske brillebutikker.

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...