cbfn Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Da er Loake Cannon i hus. De satt meget godt, så det stemte at de er små i størrelsen. Det eneste som var skuffende er at det ikke var inkl. skotrær. Antar at dette er greit å bruke i slike sko. Hva står det inne i skoen da? Norske skobutikker er rimelig liberale med konverteringen fra utenlandske til "norske" størrelser. Og ja, skotrær er så og si påbudt. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 9 F står det på esken. F vet jeg ikke hva står for. Fortsatt irritert på madammen som fikk meg til å si nei til tilbud om skotrær til 9 euro i cedartre da vi var i Berlin. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 9F blir som regel oversatt til 43 til 43.5, så de har forsåvidt gjort det rimelig riktig der. F er bredden på skoen, hvorav F er normal bredde. Hvor får jeg tak i gode flanellbukser til en OK pris? Oscar Jacobsen. På nett helst. Bor i Kristiansand. Hvor får jeg tak i gode flanellbukser til en OK pris? Oscar Jacobsen. På nett helst. Bor i Kristiansand. http://www.ebay.com/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=150797272673+#ht_5818wt_1034 Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Fikk lærprøvene fra Equus Leather i dag, så blir snart et nytt belte! Venter også på nye lærprøver fra Chester Jefferies. British racing green var meget snasen. Har noen forresten en anelse om noen som selger noen solide boots i brg? Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Bare 400 kroner??? Er jo gi bort-pris! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Lurer på hvorfor den har havnet i tilbudskurven. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Bare 400 kroner??? Er jo gi bort-pris! Så jævlig ut. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 http://www.youtube.com/watch?v=xECUrlnXCqk 4 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Fikk lærprøvene fra Equus Leather i dag, så blir snart et nytt belte! Venter også på nye lærprøver fra Chester Jefferies. British racing green var meget snasen. Har noen forresten en anelse om noen som selger noen solide boots i brg? Grønne boots? Nærmeste jeg har sett er dette. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Det var ganske nært det jeg ønsket, ja. Skulle bare hatt de i noe annet enn semsket skinn siden flesteparten av skoene mine alt er i det. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Jeg har litt vanskelig for å forestille meg at grønt er spesielt pent om det ikke er i semsket. Men godt mulig jeg kan overbevises. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Det var ganske nært det jeg ønsket, ja. Skulle bare hatt de i noe annet enn semsket skinn siden flesteparten av skoene mine alt er i det. Har du finansene i orden kan sikkert Carmina lage deg noen. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Det var ganske nært det jeg ønsket, ja. Skulle bare hatt de i noe annet enn semsket skinn siden flesteparten av skoene mine alt er i det. Har du finansene i orden kan sikkert Carmina lage deg noen. De har MTOja, men tviler på at de har MTO med lærfarger som de ikke har i sortemanget. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Det er nok likevel mulig de har det liggende. Hvis ikke er det tross alt bare for dem å kjøpe det inn. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 De hadde sko i noe lignende den grønnfargen jeg så for meg. Hvor mye ville noen spesiallagde sko koste? Ser at modellen jeg kunne tenkt meg ligger på ca. 400 euro. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Det var ganske nært det jeg ønsket, ja. Skulle bare hatt de i noe annet enn semsket skinn siden flesteparten av skoene mine alt er i det. Har du finansene i orden kan sikkert Carmina lage deg noen. De har MTOja, men tviler på at de har MTO med lærfarger som de ikke har i sortemanget. Hvis jeg ikke husker helt feil har Carmina både grønn shell og vanlig lær. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 De hadde sko i noe lignende den grønnfargen jeg så for meg. Hvor mye ville noen spesiallagde sko koste? Ser at modellen jeg kunne tenkt meg ligger på ca. 400 euro. MTO er 25% pristillegg. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Noen forslag på et sted å kjøpe helt normal, hvit penskjorte med franske mansjetter og krage med relativt god spread? max tusenlappen. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Hva med Eton? De burde vel ha det. Ligger vel kanskje rett over tusenlappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå