Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når det kommer til Barbour jakker, hvilke modeller har grei passform? De jeg kommer på i forbifarten:

- Chelsea

- Liddesdale Heritage

- Liddesdale Lightweight

- Akenside

Alle barbourjakker har grei passform. Det du tydeligvis ikke skjønner er at f.eks. en Beaufort ikke er laget for å se fin ut når du sitter på cafe, den er laget for å brukes ute i naturen. Til det bruket har den helt perfekt passform. Klær har ikke nødvendigvis dårlig passform bare fordi det ikke sitter som pølseskinn.

Lenke til kommentar

Når det kommer til Barbour jakker, hvilke modeller har grei passform? De jeg kommer på i forbifarten:

- Chelsea

- Liddesdale Heritage

- Liddesdale Lightweight

- Akenside

Alle barbourjakker har grei passform. Det du tydeligvis ikke skjønner er at f.eks. en Beaufort ikke er laget for å se fin ut når du sitter på cafe, den er laget for å brukes ute i naturen. Til det bruket har den helt perfekt passform. Klær har ikke nødvendigvis dårlig passform bare fordi det ikke sitter som pølseskinn.

Wow... snakket om passform på quilted jakker jeg, som jeg skal bruke til hverdags, noe som august skjønte.

Så jeg skjønner ikke at Beafort ikke er laget for å se fin ut på cafe? Var vel derfor jeg kjøpte en Bedale for å bruke på hytta da. :hmm:

Lenke til kommentar

- Chelsea

- Liddesdale Heritage

- Liddesdale Lightweight

- Akenside

Wow... snakket om passform på quilted jakker jeg, som jeg skal bruke til hverdags, noe som august skjønte.

Så jeg skjønner ikke at Beafort ikke er laget for å se fin ut på cafe? Var vel derfor jeg kjøpte en Bedale for å bruke på hytta da. :hmm:

Uh.. Som regel er det greit å spesifisere sånt i det originale spørsmålet. Det er ikke så mange som kan telepati dessverre.

Lenke til kommentar

Den fargen der likte jeg overhode ikke.

Vurderer å kjøpe denne shortsen, men jeg er usikker på om fargen er litt vanskelig å pulle off. Hva synes dere?

Den kan passe en med lys hud, men hvis du er veldig tan, så vil det se veldig ekkelt ut.

enig

Takk for svar. Jeg har dessverre ikke noen gener som gjør meg veldig brun, så jeg tror ikke det skal være noe problem. :p

Lenke til kommentar

Får ikke svar i skotråden, så jeg forsøker her. Har lyst til å bestille skoene i dag.

Er det noen som kan fortelle meg hvordan Sebago Endeavor er i størrelsen? Bruker vanligvis 42, men UK 8 er utsolgt. Har Herring Torino i 41 og Herring Goodwood i 42 (begge er heller litt for store enn litt for små); vil Endeavor i UK 7,5 gå greit, tror dere?

Evt.: Hvordan er Sebago-sko vanligvis i størrelsen?

Lenke til kommentar

Får ikke svar i skotråden, så jeg forsøker her. Har lyst til å bestille skoene i dag.

Er det noen som kan fortelle meg hvordan Sebago Endeavor er i størrelsen? Bruker vanligvis 42, men UK 8 er utsolgt. Har Herring Torino i 41 og Herring Goodwood i 42 (begge er heller litt for store enn litt for små); vil Endeavor i UK 7,5 gå greit, tror dere?

Evt.: Hvordan er Sebago-sko vanligvis i størrelsen?

De fleste av mine sko er i str 41 (UK 7) og det er også mine endeavor, men jeg har desverre ingen par som kan samenlignes med de du nevner.

Jeg ville dog ikke ha kjøpt de uten å ha prøvd de på. Jeg har testet både en halv størrelse opp og ned og konkudert med at UK 7 er de som sitter best for min del. Jeg får likevell stygge gnagsår av mine.

Endret av dePt
Lenke til kommentar

Da er Loake Cannon i hus. De satt meget godt, så det stemte at de er små i størrelsen. Det eneste som var skuffende er at det ikke var inkl. skotrær. Antar at dette er greit å bruke i slike sko.

Pleier aldri å være med inkluderte skotrær så lenge det ikke er opplyst om det, eller det er en kode du kan bruke for å få med gratis skotrær (som på Herring og Pediwear).

Fikk lærprøvene fra Equus Leather i dag, så blir snart et nytt belte! Venter også på nye lærprøver fra Chester Jefferies.

8lpH6.jpg

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...