Atmosphere Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Er det kun jeg som synes disse "vaffel"- og voksjakkene til Barbour ikke er noe særlig? Jeg tenker da på uteseendet, kvaliteten kan jeg ikke uttale meg om. 6 Lenke til kommentar
August. Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Når det kommer til Barbour jakker, hvilke modeller har grei passform? De jeg kommer på i forbifarten: - Chelsea - Liddesdale Heritage - Liddesdale Lightweight - Akenside Putney, Matt Fullham og Fore. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Vurderer å kjøpe denne shortsen, men jeg er usikker på om fargen er litt vanskelig å pulle off. Hva synes dere? Den kan passe en med lys hud, men hvis du er veldig tan, så vil det se veldig ekkelt ut. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Den fargen der likte jeg overhode ikke. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Hvordan får jeg tilbake toll og moms, når jeg skal returnere en vare til utlandet? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Når det kommer til Barbour jakker, hvilke modeller har grei passform? De jeg kommer på i forbifarten: - Chelsea - Liddesdale Heritage - Liddesdale Lightweight - Akenside Alle barbourjakker har grei passform. Det du tydeligvis ikke skjønner er at f.eks. en Beaufort ikke er laget for å se fin ut når du sitter på cafe, den er laget for å brukes ute i naturen. Til det bruket har den helt perfekt passform. Klær har ikke nødvendigvis dårlig passform bare fordi det ikke sitter som pølseskinn. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Vurderer å kjøpe denne shortsen, men jeg er usikker på om fargen er litt vanskelig å pulle off. Hva synes dere? Den kan passe en med lys hud, men hvis du er veldig tan, så vil det se veldig ekkelt ut. enig Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Når det kommer til Barbour jakker, hvilke modeller har grei passform? De jeg kommer på i forbifarten: - Chelsea - Liddesdale Heritage - Liddesdale Lightweight - Akenside Alle barbourjakker har grei passform. Det du tydeligvis ikke skjønner er at f.eks. en Beaufort ikke er laget for å se fin ut når du sitter på cafe, den er laget for å brukes ute i naturen. Til det bruket har den helt perfekt passform. Klær har ikke nødvendigvis dårlig passform bare fordi det ikke sitter som pølseskinn. Wow... snakket om passform på quilted jakker jeg, som jeg skal bruke til hverdags, noe som august skjønte. Så jeg skjønner ikke at Beafort ikke er laget for å se fin ut på cafe? Var vel derfor jeg kjøpte en Bedale for å bruke på hytta da. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Kanskje spesifiser at det er de quiltede jakkene du lurer på. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Når det kommer til Barbour jakker, hvilke modeller har grei passform? De jeg kommer på i forbifarten: - Chelsea - Liddesdale Heritage - Liddesdale Lightweight - Akenside Alle barbourjakker har grei passform. Det du tydeligvis ikke skjønner er at f.eks. en Beaufort ikke er laget for å se fin ut når du sitter på cafe, den er laget for å brukes ute i naturen. Til det bruket har den helt perfekt passform. Klær har ikke nødvendigvis dårlig passform bare fordi det ikke sitter som pølseskinn. Wow... snakket om passform på quilted jakker jeg, som jeg skal bruke til hverdags, noe som august skjønte. Så jeg skjønner ikke at Beafort ikke er laget for å se fin ut på cafe? Var vel derfor jeg kjøpte en Bedale for å bruke på hytta da. Uh.. Som regel er det greit å spesifisere sånt i det originale spørsmålet. Det er ikke så mange som kan telepati dessverre. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Den fargen der likte jeg overhode ikke. Vurderer å kjøpe denne shortsen, men jeg er usikker på om fargen er litt vanskelig å pulle off. Hva synes dere? Den kan passe en med lys hud, men hvis du er veldig tan, så vil det se veldig ekkelt ut. enig Takk for svar. Jeg har dessverre ikke noen gener som gjør meg veldig brun, så jeg tror ikke det skal være noe problem. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Woolrich Bedford Field Jacket: http://www.woolrichstore.no/?gclid=COHZ1uu1uq8CFetXmAod_n4Tkg OK, eller? Ser etter en vårjakke og dette er vel det nærmeste jeg kommer. Er ikke så fan av quiltede jakker fra Barbour o.l., og har ikke sett så mye voksjakker i Bergen for å iaktta de noe nøyere. Prisen er noe høy synes jeg men likte jakken godt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Skal til Paris til helga. Noen som har shoppingtips? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Skal til Paris til helga. Noen som har shoppingtips? Crockett & Jones og Carmina. Bexley for skotrær. Lenke til kommentar
Shakey Jake Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Får ikke svar i skotråden, så jeg forsøker her. Har lyst til å bestille skoene i dag. Er det noen som kan fortelle meg hvordan Sebago Endeavor er i størrelsen? Bruker vanligvis 42, men UK 8 er utsolgt. Har Herring Torino i 41 og Herring Goodwood i 42 (begge er heller litt for store enn litt for små); vil Endeavor i UK 7,5 gå greit, tror dere? Evt.: Hvordan er Sebago-sko vanligvis i størrelsen? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Skal til Paris til helga. Noen som har shoppingtips? Jeeaas... Stil, hva, prisklasse? Lenke til kommentar
dePt Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 (endret) Får ikke svar i skotråden, så jeg forsøker her. Har lyst til å bestille skoene i dag. Er det noen som kan fortelle meg hvordan Sebago Endeavor er i størrelsen? Bruker vanligvis 42, men UK 8 er utsolgt. Har Herring Torino i 41 og Herring Goodwood i 42 (begge er heller litt for store enn litt for små); vil Endeavor i UK 7,5 gå greit, tror dere? Evt.: Hvordan er Sebago-sko vanligvis i størrelsen? De fleste av mine sko er i str 41 (UK 7) og det er også mine endeavor, men jeg har desverre ingen par som kan samenlignes med de du nevner. Jeg ville dog ikke ha kjøpt de uten å ha prøvd de på. Jeg har testet både en halv størrelse opp og ned og konkudert med at UK 7 er de som sitter best for min del. Jeg får likevell stygge gnagsår av mine. Endret 17. april 2012 av dePt Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Skal til Paris til helga. Noen som har shoppingtips? Jeeaas... Stil, hva, prisklasse? Beklager, trodde jeg postet i skotråden. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Da er Loake Cannon i hus. De satt meget godt, så det stemte at de er små i størrelsen. Det eneste som var skuffende er at det ikke var inkl. skotrær. Antar at dette er greit å bruke i slike sko. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 (endret) Da er Loake Cannon i hus. De satt meget godt, så det stemte at de er små i størrelsen. Det eneste som var skuffende er at det ikke var inkl. skotrær. Antar at dette er greit å bruke i slike sko. Pleier aldri å være med inkluderte skotrær så lenge det ikke er opplyst om det, eller det er en kode du kan bruke for å få med gratis skotrær (som på Herring og Pediwear). Fikk lærprøvene fra Equus Leather i dag, så blir snart et nytt belte! Venter også på nye lærprøver fra Chester Jefferies. Endret 17. april 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå