Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kurer - med budbil. Skal sikkert ha ekstra betalt for det. :p

Ah, kommer de og krever penger for noe jeg aldri har bedt dem gjøre blir jeg seriøst sur : ( Men, ja, de sa det samme som deg når jeg ringte. Betyr seriøst kurer budbil?

Jeg trodde det var snakk om en kurder her. Merker at det er fredag, ja.

:!:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kurer - med budbil. Skal sikkert ha ekstra betalt for det. :p

Ah, kommer de og krever penger for noe jeg aldri har bedt dem gjøre blir jeg seriøst sur : ( Men, ja, de sa det samme som deg når jeg ringte. Betyr seriøst kurer budbil?

Jeg trodde det var snakk om en kurder her. Merker at det er fredag, ja.

:!:

Jeg skjønner ikke hvordan du på noen måte kan tro DHL skal gi beskjed om at pakken blir levert av en kurder...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Sett på noe køntri, gutta!

Nå er vel ordene kurer og kurer kun like isolert sett. Når har en pakke noensinne blitt levert av en kur? Kontekst har noe å si for hvordan man oppfatter et ord, uansett hvilken fobi Språkrådet måtte ha for aksenter. Når vi er inne på Språkrådet heter det forøvrig "aksentfobi".

Endret av b0nn3
Lenke til kommentar

Det er nå sant, men jeg ville anbefalt deg å kjøpe 43 hvis du ikke er kjent med din egen skostørrelser. Etter min erfaring har svært mange en oppfatning at de trenger større størrelse enn de egentlig gjør, inkludert meg; hvorav jeg i starten trodde jeg var en UK8/US9, men etter litt tid har funnet ut at jeg er en UK7/US8.

Lenke til kommentar

Min formening ang str: Loake og Herring er store i størrelsen, bruker 6.5 UK. Carmina, Crockett & Jones og RM Williams har normale størrelser, bruker 7 UK. I europeiske størrelser bruker jeg fra 40 til 41.

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...