Dockside Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Kurer - med budbil. Skal sikkert ha ekstra betalt for det. Ah, kommer de og krever penger for noe jeg aldri har bedt dem gjøre blir jeg seriøst sur : ( Men, ja, de sa det samme som deg når jeg ringte. Betyr seriøst kurer budbil? Jeg trodde det var snakk om en kurder her. Merker at det er fredag, ja. :!: 1 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Kurer - med budbil. Skal sikkert ha ekstra betalt for det. Ah, kommer de og krever penger for noe jeg aldri har bedt dem gjøre blir jeg seriøst sur : ( Men, ja, de sa det samme som deg når jeg ringte. Betyr seriøst kurer budbil? Jeg trodde det var snakk om en kurder her. Merker at det er fredag, ja. :!: Jeg skjønner ikke hvordan du på noen måte kan tro DHL skal gi beskjed om at pakken blir levert av en kurder... 1 Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Når man sender med DHL, UPS eller TNT så heter det at man sender med kurér, de skal levere pakken til deg. De vil med andre ord levere personlig, og ikke på et postkontor. Post til postkasse, bud/kurér til deg. 2 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) Gjør det? http://www.nob-ordbo...&ordbok=bokmaal http://www.nob-ordbo...&ordbok=bokmaal Det BØR skrives med é, etter mitt syn - ellers blir det jo identisk med ordet kur i flertall. Men språkrådet har jo litt aksent-fobi. Endret 14. april 2012 av NgZ 1 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Nå er vel det samme folkene som ønsker at bacon skal kunne skrives "beiken", så.. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 (endret) Sett på noe køntri, gutta! Nå er vel ordene kurer og kurer kun like isolert sett. Når har en pakke noensinne blitt levert av en kur? Kontekst har noe å si for hvordan man oppfatter et ord, uansett hvilken fobi Språkrådet måtte ha for aksenter. Når vi er inne på Språkrådet heter det forøvrig "aksentfobi". Endret 15. april 2012 av b0nn3 Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Nå er Loake Cannon bestilt fra Heppo. 2099,- er kanskje noe mer enn ved import, men trenger de kjapt. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 (endret) Tror ikke du hadde spart noe mer en 1-200 kroner ved å bestille fra for eksempel Pediwear, så er jo en rimelig ålreit pris. Endret 15. april 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Det høres bra ut. Håper bare at de sitter. Str var 43.5, vanligvis bruker jeg 43, men de var samtidig merket med "Obs, liten i størrelsen." Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Heppo har også fri retur hvis jeg ikke husker feil, så det er jo null stress hvis du har tatt feil. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 For all del. Eneste aberet er at jeg eventuelt står uten et passende skopar til anledningen. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Det er nå sant, men jeg ville anbefalt deg å kjøpe 43 hvis du ikke er kjent med din egen skostørrelser. Etter min erfaring har svært mange en oppfatning at de trenger større størrelse enn de egentlig gjør, inkludert meg; hvorav jeg i starten trodde jeg var en UK8/US9, men etter litt tid har funnet ut at jeg er en UK7/US8. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Den eneste grunnen til at jeg valgte å gå for 43,5 er at heppo opplyser "Obs - liten i størrelsen. Om du bruker 40 til vanlig, er 41 passe her", eller noe ala disse linjene. I siste skopar fra Lloyd satt 42,5 veldig godt, så det er vel håp. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 (endret) Min formening ang str: Loake og Herring er store i størrelsen, bruker 6.5 UK. Carmina, Crockett & Jones og RM Williams har normale størrelser, bruker 7 UK. I europeiske størrelser bruker jeg fra 40 til 41. Endret 15. april 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Hvor får jeg tak i gode flanellbukser til en OK pris? Oscar Jacobsen. På nett helst. Bor i Kristiansand. Hvor får jeg tak i gode flanellbukser til en OK pris? Oscar Jacobsen. På nett helst. Bor i Kristiansand. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 (endret) Vurderer å kjøpe denne shortsen, men jeg er usikker på om fargen er litt vanskelig å pulle off. Hva synes dere? Endret 16. april 2012 av Haawy Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Når det kommer til Barbour jakker, hvilke modeller har grei passform? De jeg kommer på i forbifarten: - Chelsea - Liddesdale Heritage - Liddesdale Lightweight - Akenside Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Hvilke jakker har grei passform? Det er ikke mulig å si det. Det kommer selvfølgelig ann på hvordan kroppen din er bygd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå