NgZ Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Ikke dumt med sånn regnfrakk. Kunne tenkt meg noe liknedne, minus den hette/skjerf-greia øverst. Lenke til kommentar
Greed Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 (endret) Prøvde nylig en Barbour Liddesdale Preppy? jakke, altså en slimmere versjon av liddesdale. Hadde tenkt å bestille denne på nett, men klarer ikke å finne et sted hvor de selger den? Finner i det hele tatt svært lite informasjon om denne jakken? Vet dere om et sted? Virker nesten som om modellen har utgått... ? edit: legger ved en link til jakken: http://www.barbourbymail.co.uk/Barbour-Preppy-Liddesdale-Jacket.html Endret 12. april 2012 av Greed Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 NgZ skrev (På 12.4.2012 den 19.01): Ikke dumt med sånn regnfrakk. Kunne tenkt meg noe liknedne, minus den hette/skjerf-greia øverst. Det er bare å kneppe av hetten. Knappene skjules også lett. Rankiz skrev (På 12.4.2012 den 17.34): Hva skal du med sjørøverjakke? Ang regnfrakken hadde jeg prioritert annerledes og kan ikke si så mye om den før jeg ser fitpic. Anker-pinen beholdes nok ikke, men jeg liker de vertikale stripene i den. Den funker veldig bra som en mer casual jakke. Dessuten går den godt med desert boots-ene mine. Det ble et hastverksbilde av jakken. Har ikke annet kamera enn mobilen liggende, og man ser hverken den ordentlig fargen eller detaljene i stoffet. Eneste jeg synes er litt off med den er at lommene i livet har en tendens til å stikke litt ut. Men jeg gleder meg til å forsøke den i uværet når jeg flytter til Bergen. Lenke til kommentar
kynne Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 (endret) Greed skrev (På 12.4.2012 den 19.16): Prøvde nylig en Barbour Liddesdale Preppy? jakke, altså en slimmere versjon av liddesdale. Hadde tenkt å bestille denne på nett, men klarer ikke å finne et sted hvor de selger den? Finner i det hele tatt svært lite informasjon om denne jakken? Vet dere om et sted? Virker nesten som om modellen har utgått... ? edit: legger ved en link til jakken: http://www.barbourby...ale-Jacket.html Lurer på om jeg har sett den på den herrebutikken som ligger over gaten ved steen og strøm magasin. Husker ikke helt hva den heter med det er i prinsensgt tror jeg, nesten ved alf lie. Dvs, jeg har sett en liddesdale med logoen på brystet der for nesten 1 år siden, leste ikke på lappen, så vet ikke om det er den eksakte modellen. Står forresten på siden at den ikke er tilsalgs lengre hvis du ikke så det Endret 12. april 2012 av kynne Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Kjøpte ikke mye klær i Roma, men det ble en quilted Boggi jakke og et par lammeskinnshansker fra Sermoneta Gloves. Likte jakken veldig godt og den er et fint alternativ til Barbour, som veldig mange bruker for tiden. Den er i tillegg nesten ikke fóret slik at den passer utover sommeren også. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Må bare poste denne: 7 Lenke til kommentar
Greed Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 kynne skrev (På 12.4.2012 den 19.47): Greed skrev (På 12.4.2012 den 19.16): Prøvde nylig en Barbour Liddesdale Preppy? jakke, altså en slimmere versjon av liddesdale. Hadde tenkt å bestille denne på nett, men klarer ikke å finne et sted hvor de selger den? Finner i det hele tatt svært lite informasjon om denne jakken? Vet dere om et sted? Virker nesten som om modellen har utgått... ? edit: legger ved en link til jakken: http://www.barbourby...ale-Jacket.html Lurer på om jeg har sett den på den herrebutikken som ligger over gaten ved steen og strøm magasin. Husker ikke helt hva den heter med det er i prinsensgt tror jeg, nesten ved alf lie. Dvs, jeg har sett en liddesdale med logoen på brystet der for nesten 1 år siden, leste ikke på lappen, så vet ikke om det er den eksakte modellen. Står forresten på siden at den ikke er tilsalgs lengre hvis du ikke så det Stemme det, var der jeg prøvde jakken Kase heter butikken. Jeg ser at den ikke er til salgs lenger på den siden, men det kan jo hende at den selges andre steder. noen som vet? Noen som vet hvordan preppy er i forskjell til heritage? skal ikke den være slim og? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Kavinsky skrev (På 12.4.2012 den 20.54): Må bare poste denne: Hater store RL merker, bare den aller minste, som ikke er med på tegningen engang, er liten nok. 4 Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Noen som har erfaringer med merket Hollister? Dama sendte bilde av en skjorte hun har kjøpt meg derfra så ble nyskjerrig på kvaliteten. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 A&F kvalitet. Ikke akkurat noe å skrive hjem om. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Khalifen: Ingen fan av den høye halsen på jakken. Ser veldig dumt ut. Skulle jeg hatt meg en god regnjakke, hadde jeg valgt en av UBER sine modeller uten hette. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Halsen er en detalj som lett kneppes på hetten. Jeg liker den. Jakkene fra UBER var jo grusomme. Da kan man jo like gjerne kjøpe en jakke fra Bergans. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Hvor får jeg tak i gode flanellbukser til en OK pris? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Var det vi som elsket DHL? Nei, stemmer det. Jeg slipper heldigvis å betale noe toll, men nå står det i trackingsinformasjonen at "Adresseinformasjon nødvendig - kontakt DHL". Greit nok, jeg kan sikkert ta kontakt jeg, men i etterkant har det kommet en ny beskjed. Der står det "med kurer". Det er det eneste. Hva betyr det? Noen som har erfaring? edit: Det var visst ikke så enkelt å ta kontakt med dem heller, kontaktsiden var bugga. Hurra. Nå blir jeg nødt til å ringe... Endret 13. april 2012 av DexterMorgan Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Kurer - med budbil. Skal sikkert ha ekstra betalt for det. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Nevermind! Endret 13. april 2012 av Coffee Break Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 OJ Doe skrev (På 13.4.2012 den 11.13): Hvor får jeg tak i gode flanellbukser til en OK pris? Oscar Jacobsen. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Rankiz skrev (På 13.4.2012 den 12.00): Kurer - med budbil. Skal sikkert ha ekstra betalt for det. Ah, kommer de og krever penger for noe jeg aldri har bedt dem gjøre blir jeg seriøst sur : ( Men, ja, de sa det samme som deg når jeg ringte. Betyr seriøst kurer budbil? Lenke til kommentar
kynne Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 DexterMorgan skrev (På 13.4.2012 den 13.48): Rankiz skrev (På 13.4.2012 den 12.00): Kurer - med budbil. Skal sikkert ha ekstra betalt for det. Ah, kommer de og krever penger for noe jeg aldri har bedt dem gjøre blir jeg seriøst sur : ( Men, ja, de sa det samme som deg når jeg ringte. Betyr seriøst kurer budbil? Ja, men det skriver med en "strek" over "e", vet ikke hva det kalles Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Gjør det? http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=kur%E9r&bokmaal=+&ordbok=bokmaal http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=kurer&bokmaal=+&ordbok=bokmaal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå