Lebb Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 http://www.norwegianoutlet.no - Er dette noe? Noen erfaringer? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Er Corneliani bra? Jeg ser at gilt har det som dagens tilbud imorgen. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Lebb: Så lenge du er en medium eller større er det mulig å finne noe der. Eksboks: På salg, ja. Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Noen som kjenner til et bra renseri i Bergen, og eventuelt hvor mye jeg må ut med for å rense en dress? Lenke til kommentar
master air Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Nemaid, jeg har blitt anbefalt Absolutt Rens og Vask, som ligger i Magnus Barfods gt. 4, en fordel er at de har studentrabatt. Husker ikke hvor mye jeg betalte da jeg var der i høst. Har kun hatt en jakke til rens der, og var forsåvidt fornøyd med resultatet, uten over at jeg tenkte det over noe særlig. Det skal sies at han jeg fikk anbefalingen av ikke er like opptatt av kvaliteten på klær som de fleste her inne er. 1 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Kan skrive under på Absolutt Rens og Vask. Ingenting å utsette på dem, og jeg har brukt dem mye. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Er på jakt etter typisk italiensk lettvekter ull skjerf. Har kommet over dette og dette. Det første er jeg litt skeptisk til pga det ser så tynt ut at det ligner på myggnetting. Er det noen som har erfaringer med S.Piccolo eller som kan anbefale noen skjerf alla de jeg nevner? 1 Lenke til kommentar
kynne Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Er på jakt etter typisk italiensk lettvekter ull skjerf. Har kommet over dette og dette. Det første er jeg litt skeptisk til pga det ser så tynt ut at det ligner på myggnetting. Er det noen som har erfaringer med S.Piccolo eller som kan anbefale noen skjerf alla de jeg nevner? Er lin et alternativ, siden du er ute etter et tynt skjerf? Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Nope. Tenkte å bruke skjerfet tidlig vår og høst. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Noen tips til nettbutikker hvor jeg kan få tak i en god genser til kalde sommerkvelder? Gjerne slim-fit. Hadde tenkt en cable knit eller noe sånt i god ull. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Det er jo alltids mulig å plukke opp noe fra PRL til en god pris på salg. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Noen som har erfaringer hvordan sko fra Fred Perry er med tanke på kvalitet? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 kvaliteten er ikke super. Jeg har erfaring. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Ok takk, dropper dem da. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Da var storinnkjøpet i Oslo ferdig. Frakk: http://www.norwegian...ixed-brown.html Jakke: http://freudiankicks.com/no/webshop/men/0/0/128/product4186/ Siklet lenge på den første. Den andre ble litt impulskjøp, men er svært fornøyd. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Hva skal du med sjørøverjakke? Ang regnfrakken hadde jeg prioritert annerledes og kan ikke si så mye om den før jeg ser fitpic. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Hold dere til topic. Nok bokprat. Vi har gått gjennom dette med moderatorer hundre ganger før. OT er tillatt i cafeen. Legg merke til at Jørgen, som faktisk er moderator deltok aktivt i diskusjonen. 7 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 (endret) Hold dere til topic. Nok bokprat. Det har vært oppe til diskusjon og har blitt bestemt - sammen med administrator - at denne tråden er en kafètråd (der off-topic tillates) for brukerne av Mote - og velværeforumet. Hvor mange ganger må man ta denne diskusjonen? Det var det vi brukere ønsket Endret 12. april 2012 av Jørgen 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå