Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte å bestille dette:

 

Napapijri hettejakke - 1199,-

orginal1.jpg

 

Levis bukse *tilbud* 499,-

orginal1.jpg

 

Claudio sko - 899,-

orginal1.jpg

 

Passer dette sammen? Jeg har ikke peiling på noe som har med "stil" å gjøre, jeg bare ser på det jeg syns er fint, men for meg så er det nesten viktigere at andre syns det er fint :p

Lenke til kommentar
Når du trykker på bestilling så står det i handlevognen at den koster   699,-

 

Trekker de fra dette senere eller? Tenker på buksa.

5464107[/snapback]

 

Hmm.. På forsiden så står det "SALG", prøv å trykk bestill på buksa der :dontgetit:

 

EDIT: Det gikk ikke :thumbdown: Teit da.. Prøv å ring dem eller noe.

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar

Nicklas: Finn en annen genser. Buksene er greie, jeg går for tiden mest i litt mørkere modeller med mindre slitasje, men det er personlige preferanser. Jeg synes kanskje skoene har lett for å se ut som om man prøver litt hardt, i alle fall om dette er sko du kommer til å bruke mye, men en gang i blant er de helt akseptable.

 

Tomat-Ulf: Det var vel utseendet heller en prisen som var avskrekkende. Skal man komme med moteslaveargumenter er den ikke særlig moderne heller, uten at det er noe jeg synes man bør ta så alt for hardt på.

Lenke til kommentar

Det fantes ingen små str. av Filippa sine V-gensere på Retro, men jeg fikk kjøpt meg en Tiger V-genser(str.M), et par Puma King sko(str.43), og en Moods t-shirt(str.M).

 

Helt enig med LarsP om bukse størrelsene, det var igjen mange fine størrelser hos Retro Trondheim når jeg var der onsdagen.

Likevel endte handelen uten noen bukser på meg.

Endret av Johnx
Lenke til kommentar
Noen som har sett på skinnjakkene de har på carlings? Jeg synes de ser ganske alrighte ut, men har ikke prøvd noen ennå. Er det noen andre alternative skinnjakker som ikke er så dyre? (brun)

5465143[/snapback]

Du bør gjerne presisere hva slags jakke du leter etter. Det finnes tross alt både korte og lange skinnjakker, med og uten detaljer, etc., og det kan være svært stor forskjell på en skinnjakke og en annen.

 

Jeg kjøpte en brun, kort skinnjakke på !Solid på Karl Johan i høst som jeg er veldig godt fornøyd med. Det var imidlertid en eldre modell da jeg kjøpte den, så jeg tviler på om de har den fortsatt. Da jeg kjøpte den, hadde de både den gamle og den nye modellen, og da valgte jeg førstnevnte fordi den hadde noe flere detaljer. Her er et bilde av den nye modellen:

 

jakke7dd.jpg

 

Jeg synes ikke den ser altfor verst ut den heller, selv om den hadde hatt godt av noen flere detaljer. Kvaliteten på jakkene må du spørre noen andre om, for det har i alle fall ikke jeg greie på. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...