Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I tillegg til alle merkene sine egne butikker husker jeg Davide Cenci og Gruppo Clark som gode, og Luca på Il Pantheon anbefalte White Gallery, som jeg dessverre ikke rakk innom da jeg var der i sommer.

Ellers er det bare å utforske, Davide Cenci gikk jeg tilfeldigvis forbi og endte opp med å kjøpe masse i... Litt av sjarmen er å oppdage små butikker som ikke finnes noen andre steder. Siterer meg selv:

Hadde en litt morsom situasjon her i sted:

Jeg er i Roma, og hadde akkuat kjøpt meg et slips på en butikk som heter Marcello. Så skulle jeg gå over en vei, og da gikk jeg forbi en velkledd mann på en Vespa som sto og ventet. Jeg så på ham at han så på posen min, så så han opp på meg og ga meg et anerkjennende nikk

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Er det noen som har tips til ørepynt til jenter? Hvor mye må jeg ut med for noe pent og enkelt? Vil helst ikke gå over 500kr.

Lenke til kommentar

Ser at jcrew.com har åpnet internasjonal nettbutikk … De har veldig mye bra skjorter, synes selv skjortene deres er bedre enn tilsvarende fra PRL og Brooks Brothers. Handlet nettopp en god bunke med oxford-skjorter i bla. lyseblå, lys rosa og lilla da jeg var i Houston nylig.

Store størrelser da, må helt ned i S selv, bruker M i PRL slim-fit-skjorter, men passformen er fantastisk!

Endret av The mighty Quinn
Lenke til kommentar

Jeg fikk nettopp en skjorte fra J. Crew, og jeg var ikke særlig fornøyd med passformen eller stoffet. Stoffet var for tynt, samtidig som bredden rundt bicepsen var veldig bred ift. resten av ermene. Skjorten er regular fit, det kan hende det var grunnen til den rare formen på ermene.

Hvordan var stoffet på oxford-skjortene? Er det like tynt som de vanlige skjortene?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Har sitt lit på shorter på jcrew.com. Ser jeg kan velge mellom Mens Tall, og Mens Slim. Men jeg er både høy å tynn. Hva burde jeg velge da?

Lenke til kommentar

Skal til Roma i morgen, vet at Roma ikke er den beste shoppingbyen, men hvis noen har noen tips til butikker hadde det vært fint. Er ikke på jakt etter MTM og i det øverste prissjiktet.

Som Jonas sier er noe av sjarmen med å være i Roma å finne små enkeltstående butikker rundt omkring. Hvis du ikke er på jakt etter så veldig dyre klær ville jeg stukket innom Boggi. Bare for å ha sagt det, Roma er ikke en ekstremt bra by å shoppe i, så jeg ville ikke satt av så veldig mye tid til shopping.

Lenke til kommentar

Skal til Roma i morgen, vet at Roma ikke er den beste shoppingbyen, men hvis noen har noen tips til butikker hadde det vært fint. Er ikke på jakt etter MTM og i det øverste prissjiktet.

Foreldrene mine kom hjem fra Roma i går, og de hadde vært en tur på Castel Romano; en outlet utenfor Roma. Mye bra salg der mente de, pappa hadde hvertfall funnet merinoullgensere fra Zegna til 38 euro.

Lenke til kommentar

Skulle til å si Boggi, men ser at fkm kom meg i forkjøpet.

Lenke til kommentar

så hva er bekledelig å ha på seg nå som sommerheten snart kommer over oss? vanligvis går det i surfershorts for min del men si, at hvis jeg ville være litt pyntelig en dag, hva sku jeg hatt på me?

First of, så hadde jeg kastet surfeshortsen som går over knærne i peisen og kjøpt meg noen par med shortser som stopper ved knærne eller like over.

Ellers kommer jeg til å vandre rundt i loafere, mokkasiner, chinos og piqué når det blir sommer og sol.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...