EirikBrand Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 er de noe holdbare da? Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 De fra H&M selv, og ikke L.O.G.G(eller hva det nå enn er) i fine cotton stretch er veldig greie i forhold prisen i allefall! Godt stoff, og holder seg godt etter flere vasker. Til bare 79 ,- er ikke det så dumt! 2 Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Rosenborg med brodert Rema 1000 logo på dressen. Samsøe (Volt) har hvite t-skjorter med ganske dyp v-hals. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Og hva enn du gjør, kjøp dem store nok så du unngår bole-looken. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Vet det handles fra Countryattire når det kommer til Barbour her, men ettersom de ikke har noe fra Heritage inne lurer jeg på om noen kan tipse meg om en annen nettbutikk, som vel og merke fører Heritage Liddesdale i XXS? Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Vet noen hvor Barcelona-Milan kampen blir vist idag? Forrige kamp ble vist på Viasat4 tror jeg, men idag finner jeg den ikke på tv-planen. Lenke til kommentar
August. Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 En jente som klarte å søle rosévin over halve blazeren min i går (brystet og skulderpartiet). Har blitt ganske skrukkete og rar i stoffet. Skal det gå greit å bare levere den til rens, eller er skaden mer alvorlig enn som så? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Vet noen hvor Barcelona-Milan kampen blir vist idag? Forrige kamp ble vist på Viasat4 tror jeg, men idag finner jeg den ikke på tv-planen. Det er bare på onsdager det blir sendt kamp "gratis". I dag går Barcelona - Milan på Viasat Fotball og Bayern München - Marseille på Viasat Motor. Chelsea - Benfica går i morgen på Viasat 4. Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Vet noen hvor Barcelona-Milan kampen blir vist idag? Forrige kamp ble vist på Viasat4 tror jeg, men idag finner jeg den ikke på tv-planen. Det er bare på onsdager det blir sendt kamp "gratis". I dag går Barcelona - Milan på Viasat Fotball og Bayern München - Marseille på Viasat Motor. Chelsea - Benfica går i morgen på Viasat 4. Æsj! Er det noe mulighet for å se kampen online? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Hehe, du finner vel nok av streams rundt omkring..Ellers er det jo alltid stemning å se CL på pub. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Det er sikkert mulig å finne streams et eller annet sted, men jeg - som moderator - kan ikke linke til såkalte "ulovlige" streams. Et lovlig alternativ er å kjøpe kampen på nett fra Viasat. Kvaliteten er dog mildt sagt elendig, og man må vel ut for 75 kroner eller noe lignende. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Hvorfor er disse streamene ulovlig? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Det er ulovlig å linke til de på forumet; ikke helt sikker på hvorfor. Men det er det man har kommet frem til. Jeg klarer ikke å minnes hvorfor, men det har vært et problem i fotballdelen av forumet. Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Jeg mente faktisk lovlig Hvordan kjøper man bare denne ene kampen fra viasat uten å melde seg på i en hel måned? Får det ikke til... Edit: Glem det. Fikk det til. Endret 3. april 2012 av Von-Matterhorn Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Hvorfor er disse streamene ulovlig? Rettigheter. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Vet noen hvor Barcelona-Milan kampen blir vist idag? Forrige kamp ble vist på Viasat4 tror jeg, men idag finner jeg den ikke på tv-planen. Det er bare på onsdager det blir sendt kamp "gratis". I dag går Barcelona - Milan på Viasat Fotball og Bayern München - Marseille på Viasat Motor. Chelsea - Benfica går i morgen på Viasat 4. Æsj! Er det noe mulighet for å se kampen online? Ja, du kan se de gratis i hd på http://livefootball.ws/. Det er Sopacast streams. Endret 3. april 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
dTd Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Hvikle sko ville dere anbefalt til en litt sånn buisness casual klesstil, eller da mørke jeans eller grå chinos og skjorte. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?&brandid=6&shoeid=2676 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 En kan sjeldent feile med et par wingtips. Wingtips er også mest brukt for min del. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Og hva enn du gjør, kjøp dem store nok så du unngår bole-looken. De gjør seg dog under skjorter hvis de er trang. Men ja, bolelooken er græll! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå