Hugol Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Resultatet var bedre enn forventet, men flekken er fremdeles der. ARGH Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Vi trenger flere spørsmål om forhold mellom eddik og vann. Lenke til kommentar
kynne Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Hei. Jeg har søkt litt rundt og funnet lite angående rengjøring av semskede sko. Jeg har kjøpt inn et par Timberland (chelsea boots?) i beige. Er veldig fornøyd med disse og måtte ut med to lapper for de. På grunn av dette er jeg litt redd for å fikkle med de selv slik jeg allerede har gjort. Dette har ført til at de har blitt betydelig mørkere. Har sprayet med en boks jeg kjøpte hos en skomaker, samt en børste for semskede sko. Likevel får jeg ikke flekker og annet stuss av. Hva kan jeg gjøre for å få de lyse igjen og få vekk flekkene? Vil skoene bli enda mørkere ved impregnering?Takk for svar! http://www.hangerproject.com/closet/how-to-clean-suede-shoes/ 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Og nå noe for den stilbevisste herre: christianiaskredder.no Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Evt. for den som liker å bli lurt... Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Skreddersydd dress til 3900 kr i ull/polyester? Hadde nok stått over det der ja. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Bare et tips, er salg på Tommy Hilfigers amerikanske nettbutikk. Skjortene i custom fit er den beste passformen jeg har funnet OTR/RTW. 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Hva synes dere om dette anntrekket? Er ikke spesielt vant til å kle meg "pent". Føler det er noe rart med jakken.. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Ser ut som du sægger, eller så er jakka litt kort i livet. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 (endret) Hm, ja du er inne på noe. Er noe som ser for kort ut. Buksen sitter ganske lavt i livet pluss at jeg kanskje sægger litt. Lol e: Du må få fart på musikktråden din! Endret 31. mars 2012 av Vowels Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Maren var enig at blazeren så rar ut. Har ikke orka den musikktråden. Er så langt unna hva jeg hører på om dagen egentlig, hadde gitt mer mening å de siste 30 uker, i stedet for de siste 30 år på en måte... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Hva synes dere om dette anntrekket? Er ikke spesielt vant til å kle meg "pent". Føler det er noe rart med jakken.. Ja, den er for kort. Derfor sitter knappene også høyere enn de burde. Det ser i tillegg ut som om du med fordel kunne tatt den litt inn. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 I tillegg til det som er nevnt, spriker den lite nederst. Det får hoftene dine (spesielt når den også er kort) til å se små ut. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Hva synes dere om dette anntrekket? Er ikke spesielt vant til å kle meg "pent". Føler det er noe rart med jakken.. Ja, den er for kort. Derfor sitter knappene også høyere enn de burde. Det ser i tillegg ut som om du med fordel kunne tatt den litt inn. Jepp. Ser det etter jeg tok en kjapp kikk i bildetråden. Da dropper jeg den jakken. Godt over ett år siden jeg brukte den sist så er ikke så farlig Lenke til kommentar
Lebb Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Bare et tips, er salg på Tommy Hilfigers amerikanske nettbutikk. Skjortene i custom fit er den beste passformen jeg har funnet OTR/RTW. Får ikke verken VISA eller Mastercardet mitt til å fungere der. Er det noe spesielt man må gjøre for å handle der? Har fått med meg at man må bruke Jetcarrier, men det er altså selve betalingen som ikke fungerer. What to do? Lenke til kommentar
kynne Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Bare et tips, er salg på Tommy Hilfigers amerikanske nettbutikk. Skjortene i custom fit er den beste passformen jeg har funnet OTR/RTW. Får ikke verken VISA eller Mastercardet mitt til å fungere der. Er det noe spesielt man må gjøre for å handle der? Har fått med meg at man må bruke Jetcarrier, men det er altså selve betalingen som ikke fungerer. What to do? Kan feks bruke en privat proxy, og overføre via paypal. Jeg har gjort det idag faktisk. (kjøpte dog ifra prl) Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 @Vowels: Jakken så alt for kort ut, og det ser ut som du sægger. Bukser med lavt liv til blazer er IMO sjelden suksess. Kombinasjonen av for kort jakke og lavt liv i buksen gjør at proporsjonene i kroppen ser utrolig rar ut. Lenke til kommentar
EirikBrand Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik tskjorte med like markert hals? Må være v-hals. Setter pris innspill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå