Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor bor du? I Bergen har du Vincci som fører RL ihvertfall, kan være verdt å sjekke hos din lokale RL-forhandler.

Har sett noe lignende hos Volt før, verdt å ta en kikk.. Men $200, litt i moms og frakt er vell strengt tatt ikke sånn kjempemye for en jakke? De fleste jakkene jeg har kostet meg en god del, og jeg vil si at det er verdt å bruke på et godt ytterplagg.

Pen jakke btw.. :)

Endret av baBuShKa
Lenke til kommentar

Hvor bor du? I Bergen har du Vincci som fører RL ihvertfall, kan være verdt å sjekke hos din lokale RL-forhandler.

Har sett noe lignende hos Volt før, verdt å ta en kikk.. Men $200, litt i moms og frakt er vell strengt tatt ikke sånn kjempemye for en jakke? De fleste jakkene jeg har kostet meg en god del, og jeg vil si at det er verdt å bruke på et godt ytterplagg.

Pen jakke btw.. :)

Hans H. har enda mer RL

Lenke til kommentar

Noen tips til hvor jeg kan anskaffe denne: http://www.ralphlaur...ductId=12210859 jakken?

Kan jo bruke jetcarrier, men vet ikke om jeg orker.

Tar også imot tips til lignende jakker

Bruk privat proxy, som wax på styleforum.net.

Har du mulighet til å linke til han? Ble ikke så klok av å søke etter "wax + proxy" hehe.

Gå til styleforum og søk på wax, for så å klikk på brukere?

Endret av Rankiz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei. Jeg har søkt litt rundt og funnet lite angående rengjøring av semskede sko. Jeg har kjøpt inn et par Timberland (chelsea boots?) i beige. Er veldig fornøyd med disse og måtte ut med to lapper for de. På grunn av dette er jeg litt redd for å fikkle med de selv slik jeg allerede har gjort. Dette har ført til at de har blitt betydelig mørkere. Har sprayet med en boks jeg kjøpte hos en skomaker, samt en børste for semskede sko. Likevel får jeg ikke flekker og annet stuss av. Hva kan jeg gjøre for å få de lyse igjen og få vekk flekkene? Vil skoene bli enda mørkere ved impregnering?Takk for svar!

Endret av Hugol
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...