PatSharpX Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 De har vel badebukser på H&M har de ikke? Er vel sikkert greie de. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Fant et par jeg syntes så bra ut på nettshoppen men usikker på om de har dem i butikk. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Ja, du kan skrote stilen med surfeshorts over knærene. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Korte badebukser altså? I så fall, +1. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Drar ned til karl johan i morgen for å se om de har hm shortsen der, hvis ikke så tar jeg en titt på Zara. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Spør de som jobber i butikken. Det hender at de på denne tiden ikke har noen sommervarer ute i butikken, men har noe liggende på lageret. 1 Lenke til kommentar
kynne Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Noen tips til hvor jeg kan anskaffe denne: http://www.ralphlauren.com/product/index.jsp?productId=12210859 jakken? Kan jo bruke jetcarrier, men vet ikke om jeg orker. Tar også imot tips til lignende jakker 1 Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Hvor bor du? I Bergen har du Vincci som fører RL ihvertfall, kan være verdt å sjekke hos din lokale RL-forhandler. Har sett noe lignende hos Volt før, verdt å ta en kikk.. Men $200, litt i moms og frakt er vell strengt tatt ikke sånn kjempemye for en jakke? De fleste jakkene jeg har kostet meg en god del, og jeg vil si at det er verdt å bruke på et godt ytterplagg. Pen jakke btw.. Endret 28. mars 2012 av baBuShKa Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Noen tips til hvor jeg kan anskaffe denne: http://www.ralphlaur...ductId=12210859 jakken? Kan jo bruke jetcarrier, men vet ikke om jeg orker. Tar også imot tips til lignende jakker Bruk privat proxy, som wax på styleforum.net. Lenke til kommentar
kynne Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Noen tips til hvor jeg kan anskaffe denne: http://www.ralphlaur...ductId=12210859 jakken? Kan jo bruke jetcarrier, men vet ikke om jeg orker. Tar også imot tips til lignende jakker Bruk privat proxy, som wax på styleforum.net. Har du mulighet til å linke til han? Ble ikke så klok av å søke etter "wax + proxy" hehe. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Hvor bor du? I Bergen har du Vincci som fører RL ihvertfall, kan være verdt å sjekke hos din lokale RL-forhandler. Har sett noe lignende hos Volt før, verdt å ta en kikk.. Men $200, litt i moms og frakt er vell strengt tatt ikke sånn kjempemye for en jakke? De fleste jakkene jeg har kostet meg en god del, og jeg vil si at det er verdt å bruke på et godt ytterplagg. Pen jakke btw.. Hans H. har enda mer RL Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) Noen tips til hvor jeg kan anskaffe denne: http://www.ralphlaur...ductId=12210859 jakken? Kan jo bruke jetcarrier, men vet ikke om jeg orker. Tar også imot tips til lignende jakker Bruk privat proxy, som wax på styleforum.net. Har du mulighet til å linke til han? Ble ikke så klok av å søke etter "wax + proxy" hehe. Gå til styleforum og søk på wax, for så å klikk på brukere? Endret 29. mars 2012 av Rankiz 1 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) Hei. Jeg har søkt litt rundt og funnet lite angående rengjøring av semskede sko. Jeg har kjøpt inn et par Timberland (chelsea boots?) i beige. Er veldig fornøyd med disse og måtte ut med to lapper for de. På grunn av dette er jeg litt redd for å fikkle med de selv slik jeg allerede har gjort. Dette har ført til at de har blitt betydelig mørkere. Har sprayet med en boks jeg kjøpte hos en skomaker, samt en børste for semskede sko. Likevel får jeg ikke flekker og annet stuss av. Hva kan jeg gjøre for å få de lyse igjen og få vekk flekkene? Vil skoene bli enda mørkere ved impregnering?Takk for svar! Endret 29. mars 2012 av Hugol Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) Vedlikehold av semsket skinn er skrevet om på omtrent annenhver side i skotråden. Endret 29. mars 2012 av fkm Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Hehe, det tenkte jeg ikke over. Finner bare ikke ut hvordan man søker i tråder lengre 1 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Oppe i venstre hjørne. Sleit litt med å finne den selv. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Haha der ja! Takk Endte uansett opp med eddik og håper på at det funker. Har en litt dårlig følelse. Erfaringer? Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 En blanding av eddik og vann har fungert bra for meg. Det får ikke vekk alt av de verste flekkene, men det tar det meste. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Stod ingenting om vann i den artikkelen jeg leste.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå