Rankiz Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Er omtrent akkurat ett år siden jeg kjøpte min eneste TH-skjorte, og den har vært helt grei. Hverken nevneverdig bedre eller dårligere enn resten av skjortene mine. Om du finner ei TH-skjorte som sitter bra og ikke er spesielt dyr er det vel bare å kjøre på? Synes selv av TH skjorter sitter veldig bra! Definitivt verdt prisen. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Bruk av button-down collar (hjerneteppe på det norske ordet) uten slips? Ja/nei? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Kommer veldig an på lengden av kragen. Er det en RL oxford BD vil jeg si nei. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Er denne jeg kikker på; http://www.tmlewin.co.uk/White-Oxford-Slim-Fit-Shirt---41611/505276425478,en_GB,pd.html Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) Bruk av button-down collar (hjerneteppe på det norske ordet) uten slips? Ja/nei? Hæ? BD-krager ser da langt bedre ut uten slips. Med slips ser det derimot som regel ganske dumt ut. Endret 20. mars 2012 av fkm 2 Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Er av samme oppfatning som fkm. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) Det kommer veldig an på kragen. Jeg har sett BD-krager med slips der det har passet, men på generelt basis ser det nærmest alltid best ut uten slips. Tilleggsopplysning (for å være hyggelig): Det heter jernteppe. @Christian: Mener du at man ikke kan gå med en RL OCBD uten slips eller misforstod du spørsmålet hans? Endret 20. mars 2012 av Jørgen Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Jeg misforstod, takk for oppklaringen. Og +1, skal mye til for å greie å dra av et slips med BD. Phat Guido er et godt ekempel på noen som greier det, derimot. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) Syns det heller virker som at Vertical har en uheldig formulering? Rart uansett. BD-krager er i 9 av 10 tilfeller best uten slips, i mine øyne. Endret 20. mars 2012 av niko. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) wtf... "Must have" Endret 20. mars 2012 av Haawy Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Beste måten å brette opp skjorta, forutsatt at den skal henge rett nedenfor albuen, ikke over... ? Lenke til kommentar
kynne Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Kneppe opp alle knappene på ermene, og så bare brette den (?) 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Beste måten å brette opp skjorta, forutsatt at den skal henge rett nedenfor albuen, ikke over... ? Hva med denne? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Wow. Hva folk trenger hjelp til er helt utrolig.... 4 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Hehe, har vel sett 3-4 forskjellige måter å rulle opp ermene på. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Tenkte det samme, fkm. Blir som den gangen noen spurte om hvordan man bretta opp buksekantene, og hvordan man skulle knyte sjerfet sitt. Når folk ikke finner ut hvordan man bretter skjorteermene sine ligger det elementære intuitive feil et eller annet sted. Eventuelt er man bare så forferdelig opphengt i regler og normer. Bare brett for fucks sake. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Det må da være lov til å spørre. Samtidig er det folk i denne delen av forumet som lett kunne finne på å kommentere en "dårlig" bukse/skjorte -brett, så jeg skjønner at folk spør. 4 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) Fikk faktisk lærdom av en amerikansk soldat på Houston Intercontinental Airport i fjor sommer i hvordan å brette skjorteermer "Hey dude! Do it like this!" Endret 20. mars 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) Vanskelig å forklare, men jeg drar bare ermet et stykke oppover armen, og bretter den ned igjen, såruller den en gang … Omtrent slik, bare at jeg ikke bretter den så jævlig langt opp og ikke så mange ganger: http://www.youtube.com/watch?v=phSKdxFvdY0 Egentlig er det ikke værre enn å bare rulle dem oppover, men når du gjør det som over, så holder den mye bedre og detter ikke ned … Drar til Miami i natt i en uke, så en uke i Houston, satser på mye shopping! Endret 20. mars 2012 av The mighty Quinn Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Antatra: Er vel noe av det jeg refererer til i "Når folk ikke finner ut hvordan man bretter skjorteermene sine ligger det elementære intuitive feil et eller annet sted. Eventuelt er man bare så forferdelig opphengt i regler og normer.". Selvsagt er det lov å spørre. Derav må det også være lov å svare. Det ligger en intuisjon bak det å brette skjorteermene som er så naturlig at det ikke er rart at noen reagerer. Får meg til å tenke på hvordan personen reagerer om noe skulle skje i det virkelige liv. Det er lov å tenke sjæl og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå