Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Kan noen forklare hvorfor dere poster prisen på "handlerunden" deres?

5459445[/snapback]

Som Anette sa, det er naturlig for salgsfantaster å fremheve hvor herlig billig det er å handle på salg, pris er faktisk en stor del av poenget der. Jeg finner aldri noe i størrelsen min på salg, så jeg har droppet opplegget for lenge siden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan noen forklare hvorfor dere poster prisen på "handlerunden" deres?

5459445[/snapback]

Som Anette sa, det er naturlig for salgsfantaster å fremheve hvor herlig billig det er å handle på salg, pris er faktisk en stor del av poenget der. Jeg finner aldri noe i størrelsen min på salg, så jeg har droppet opplegget for lenge siden.

5459624[/snapback]

Jeg og, men har vært heldig en sjelden gang :)

Lenke til kommentar
...og en hagle. Ingen liker ekorn på fest.

5460867[/snapback]

Fantastisk bra! :!:

Salg er forresten et rart konsept. Uansett hvor mye en person bruker på salg vil han/hun alltid fokusere på hvor mye de fikk "spart" og ikke på selve forbruket. Mike Wallace hadde en morsom avslutningskronikk i 60 minutes ang. dette en gang uten at jeg helt husker hva han sa, tihi.

Lenke til kommentar
Åh, takk for at du nevnte noe. Du var "påbegynnende" så nevnte du ikke noe av det du egentlig skulle nevne, dette gjore meg meget nysgjerrig! Prøv å finne ut hva han sa..

5461272[/snapback]

Det må være en av de 'tardeste setningene jeg har lest på lenge.

Hva i alle dager mente du egentlig? :)

Lenke til kommentar
Jeg finner aldri noe i størrelsen min på salg, så jeg har droppet opplegget for lenge siden.

5459624[/snapback]

Faktisk så var det flust med små størrelser på salg, i hvert fall for oss jenter. Ja, mesteparten var store størrelser, men hvis man leter lenge nok finner man ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...