fkm Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Du burde ikke bruke samme skopar to dager på rad. 2 Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Noe sted jeg kan finne tørkle til dress i Oslo, for en ikke så alt for dyr penge? Er klar over at det er mye lurere å bestille via f.eks. ebay eller internasjonale moteforum, men jeg har utsatt i det uendelige og på fredag morgen (klokken 4) stikker jeg avgårde til en helg i dress i Holland. Og ellers. Burde jeg gå for ensfarget, eller med mønster? (kjøper kun ett tørkle, så får jeg evt bestille mer på nett senere). Dressen er mørk blå. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Kjøp et hvitt i lin. Det kan du bruke til alt. Gå på en vanlig herreforretning. Ferner, Gunnar Øye osv... 2 Lenke til kommentar
Greed Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Blir nok til at jeg kjøper en marine blå blazer snart. Hva har jeg å velge i til rundt 3000? Hvilke butikker burde jeg dra til? (Oslo) Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 (endret) Blir nok til at jeg kjøper en marine blå blazer snart. Hva har jeg å velge i til rundt 3000? Hvilke butikker burde jeg dra til? (Oslo) På nett: suitsupply, malfordoflondon, yoox, eharberdasher Jeg er ikke spesielt godt bevandret i Oslo, men ser for meg Ferner og Gunnar Øye er greie steder å begynne. EDIT: Hvorfor skal man ikke bruke samme skopar to dager på rad? Husker det var noe om råte og fukt, kan noen utdype? Hvor kjøper dere chinos? Jeg syntes ofte det er vanskelig å finne noen som sitter godt, av god kvalitet. Mye Carlings der ute. Asos og NN07? Endret 15. mars 2012 av Oscar Lima Delta Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Fordi man svetter på føttene. Ved å la skoene stå en dag vil denne fuktigheten forsvinne, og man vil ikke bare gjøre skoene mer og mer svette. Ser du på Ecco-skoene 99% av Norges menn bruker hver dag, så er alle falmede rundt ankelen som et resultat av at det akkumulerer seg med svette i læret. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Hovedproblemet med at man ikke lar svetten tørke er jo ikke at de får svetteflekker, det er at de kan råtne og at skinnet ikke retter seg ut på samme måte som når man lar skoene tørke. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Såklart, saltet i svetten skal også ha svært nedbrytende egenskaper på skinn hvis det holder seg fuktig over lengre tid. Ecco-eksempelet var mer en beskrivelse på en tydelig estetisk bivirkning av det å bruke skoene hver dag. (null) Oppdateringen av forumet gikk ikke helt smertefritt for mobilappen, merker jeg. (null) 2 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Noen som vet hvor man kan kjøpe seg sånn iPhone armbånd? Som er kjekt å ha når man jogger? Skulle gjerne hatt en butikk i Oslo. Lenke til kommentar
master air Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 I butikk ville jeg gått til humac eller eplehuset. De har det sikkert på noen av de større elkjøp/expert butikkene også. Har du tid ville jeg bestilt fra ebay, antageligvis veldig mye å spare der. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Oki, takk. Skal sjekke på experten her borte. Mulig jeg ender opp med å bestille på nett, tenkte bare å prøve først for å sjekke om det er noe behagelig. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Har noen handlet fra http://www.parkandbond.com/ og vet om de virkelig setter priser inkl. moms og toll? Det står det på siden, men jeg er ikke sikker på om det gjelder Norge også. Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 (endret) Lyst på blazer i lin. Kommer over denne. Er en XS, så 44 vil mest sannsynlig passe meg fint. Kvaliteten suger nok, men er 17 så blir nok flere, bedre blazere fremover. Er ikke akkurat dyrt, så noe å satse på? Endret 15. mars 2012 av spinkeljaevel 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Kom over denne i dag: Ukas student: Stian selger slips på nettet: http://www.studenttorget.no/index.php?show=4840&expand=3797,4840&artikkelid=10749 Rimelige triste saker: http://tie.no/index.php?main_page=index "Markedsleder på pris & kvalitet." Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 (endret) De anbefaler å matche sort PS og sort slips. Juhu. Edit: what the hell. De anbefaler hvitt PS med hvitt slips, rødt PS med rødt slips, blått PS med blått slips - og 17. mai PS med 17. mai slips. Endret 15. mars 2012 av b0nn3 Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Noen gode tips til blogger/sider som skriver om mote for menn? Jeg liker feks slike artikler. Kan veldig gjerne være sider/artikler om hvordan akkurat denne fyren kler seg (og har selvsagt googlet litt selv). Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 (endret) Noen gode tips til blogger/sider som skriver om mote for menn? Jeg liker feks slike artikler. Kan veldig gjerne være sider/artikler om hvordan akkurat denne fyren kler seg (og har selvsagt googlet litt selv). GQ og Kinowear er mine favoritter. Kan være noe greit på AskMen også. Ellers finnes det jo Lookbooks hos alle de store nettbutikkene. EDIT: Klærene de mener er like de Gosling bruker er BTW ikke det. Det var mange pussige valg. Dressen de har valgt koster samlet 10000 kr, mens skjorta koster 249,-. Dårlig balanse der. Newbietip: Ikke kjøp så dyre klær før du vet hva du betaler for. Endret 16. mars 2012 av OJ Doe Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Kom over denne i dag: Ukas student: Stian selger slips på nettet: http://www.studentto...rtikkelid=10749 Rimelige triste saker: http://tie.no/index....main_page=index "Markedsleder på pris & kvalitet." Noen som husker denne http://www.youtube.com/watch?v=pYN3TpTODhg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå