August. Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Jeg varierer litt mellom voksjakkene mine, vest, trench og en beige bomullsjakke. Vaffeljakkene har jeg lagt bort, dem er jeg ekstremt lei av nå. Skulle veldig gjerne hatt en beige trench samt en armyinspirert bomullsjakke. Hvor kjøpte du din, PhatSharpX? @Lokeland: Sjekk ut den lille Follestad-butikken på Sandvika. Det var der jeg kjøpte min. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Hva slags jakker bruker folket her på disse varme dagene? Var 16 grader når jeg gikk hjem fra skolen i går! Fred Perry Harrington! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Noen som har tips til en bomullsjakke eller trenchcoat til under 2500 kroner? Er litt usikker på hva jeg får for et slikt budsjett, men. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Trenger virkelig en casual trench uten skulderputer osv og ikke lang. Follestad hadde denne i fjor: Oscar Jacobson, kr 2999. 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 @Lokeland: Sjekk ut den lille Follestad-butikken på Sandvika. Det var der jeg kjøpte min. Follestad er jo noen skikkelig sosehuer da. Fikk dem til å bestille inn en Barbour-jakke for noen måneder siden - har fortsatt ikke fått en telefon fra dem. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Tynne Barbour-jakker. Har forøveig vært fint vær en god stund i New York. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Jeg har dennejakka, i sjokoladebrunt. Fôret kan taes ut. Grei som vårjakke? Det er faktisk den eneste jakka jeg har som kan falle inn i kategorien. Bør jeg kjøpe noe nytt? Forslag? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Maximus windbreaker til skolen bare. Etter klokka 10 blir det bare skjorte eller t-skjorte. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Noen som vet om det er stor forskjell på Barbour Liddesdale Heritage og Barbour Liddesdale Lightweight. Bruker medium i Heritage, som tilsvarer 115 cm, mens Ligthweight versionen har 115cm som small. Så hvis jeg skal kjøpe en lightweight version, vet jeg hvilken størrelse jeg må ha, men noen som kan kommentere mtp passformen? Lenke til kommentar
kynne Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Etter hva jeg forsto så er lightweight liddesdale litt større i størrelsen ifht heritage liddesdale. Har ingen personlig erfaring dog. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) Jeg bruker en armyinspirert bommulsjakke. Noen tips? Har sett etter selv, men finner ikke noe som faller helt i smak. Edit: Lurer på en G-9 Baracuta også. Endret 13. mars 2012 av thrice Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 En mann foran meg i køen på butikken med Moods of Norway-pose i hånda. Og hva stod det over ræva på buksa hans? "Spending pants" Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Jeg bruker en armyinspirert bommulsjakke. Noen tips? Har sett etter selv, men finner ikke noe som faller helt i smak. Edit: Lurer på en G-9 Baracuta også. Har ikke det dessverre, min er fra HM, kjøpt inn til Roskilde for noen årsiden. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 En mann foran meg i køen på butikken med Moods of Norway-pose i hånda. Og hva stod det over ræva på buksa hans? "Spending pants" Spanderbukser er jo et gammelt uttrykk da. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Måten du sa det på virket som det var helt nytt og revolusjonerende. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Har du sett noen som har det skrevet over ræva kanskje? 2 Lenke til kommentar
dolph1234 Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Det er i min bok ganske revolusjonerende å faktisk ha teksten på buksa si. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Haha, er du sann, b0nn3? Var ikke klar over at det var tråden for nyrevolusjonerende ideer blant bukseingeniører. Eller tar du bare ikke sjulagsironien? Litt av moroa ligger jo nettopp i at spanderbukser er et velbrukt utrykk blant harrytasser, og når det faktisk står skrevet 'spending pants' bak på rævva på en som bærer på en MoN-pose, så blir hvertfall situasjonsironien priceless for min del. Men takk for at du sa ifra om at det var et gammelt utrykk, haha. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Noen som anbefaler noen litt mer casual skjorter som kan brukes til sommeren? Har lyst til å prøve noe annet en RL og Moderntailor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå