Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

^ Nei, men du kan bruke en Proxy. Anbefaler det på det sterkeste, da du vil spare ganske mye om du kjøper endel.

Irriterer meg at de ikke har slim-fit på nettsiden sin..

This, og slim fit skjorter fra med proxy fra UK er ikke verdt det, da prisen nesten er lik som i Norge.

Lenke til kommentar

Noen som har tips til en god hårspray? Som ikke gjør håret altfor stivt da jeg liker å kunne ta på det uten å få klissete fingre..

Edit: er til å "forsegle" håret så det holder hele dagen i en mer avansert sveis(som quiff) over min mud wax.

Endret av Vet
Lenke til kommentar

Noen som har tips til en god hårspray? Som ikke gjør håret altfor stivt da jeg liker å kunne ta på det uten å få klissete fingre..

Edit: er til å "forsegle" håret så det holder hele dagen i en mer avansert sveis(som quiff) over min mud wax.

Redken 23 funker i mindre mengder. Nå får du 2 for 1 hos de fleste frisører i tillegg på redken produkter.

Lenke til kommentar

Redken 23 funker i mindre mengder. Nå får du 2 for 1 hos de fleste frisører i tillegg på redken produkter.

Takk, skal sjekke det ut i morgen!

Lenke til kommentar

Skal snart til Manchester, og tenkte derfor å stikke innom TM Lewin butikken på flyplassen, da jeg mest sannsynlig vil få litt dødtid på vei hjem.

Besøker så internettsiden, og sjekker ut størrelser. Fant ut at jeg må ha størrelse 14.5 i kragen, altså den minste tilgjengelig.

Kommer så til armlengden, hvor jeg måler meg selv til 27 tommer. Ser så at den eneste tilgjengelige størrelsen for collar size 14.5 er 33 tommer.

Visste at jeg hadde korte armer, men det var da noe veldig :p

Lenke til kommentar

Er det jeg har gjort. Målte baksiden av skjorten, og fant så frem til midten. Fikk lillebror da til å måle fra midten av skjorten bak, til håndleddet. 27 tommer.

Og 6 tommer er jo ikke akkurat lite. Har vel gjort noe feil tenker jeg..

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Har da greid det kunststykket det er å få sølt en liten flekk med ketchup på kashmirgenseren min. Vet at håndvask er tingen, men med tanke på flekkfjernermiddel: Kan det trygt brukes på et veldig begrenset område? typ 1x1cm.

Nylonvask!

Lenke til kommentar

Er det jeg har gjort. Målte baksiden av skjorten, og fant så frem til midten. Fikk lillebror da til å måle fra midten av skjorten bak, til håndleddet. 27 tommer.

Jeg ville dobbelsjekket det om jeg var deg.

Lenke til kommentar

Hva er forskjellen på postadresse og gate?

Hva heter de andre feltene?

nZkkI.png

Tipper at postadresse er byen jeg bor i, så jeg sendte Heppo en melding om at jeg vil bytte postadressen med byen jeg bor i. Jeg håper på at de får byttet postadressen.

Endret av Eksboks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...