Balthier Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Jeg får ikke slimfitt rundt skinkene... Noen som kan anbefale et par jeans? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 ^ Nei, men du kan bruke en Proxy. Anbefaler det på det sterkeste, da du vil spare ganske mye om du kjøper endel. Irriterer meg at de ikke har slim-fit på nettsiden sin.. This, og slim fit skjorter fra med proxy fra UK er ikke verdt det, da prisen nesten er lik som i Norge. Lenke til kommentar
Vet Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 (endret) Noen som har tips til en god hårspray? Som ikke gjør håret altfor stivt da jeg liker å kunne ta på det uten å få klissete fingre.. Edit: er til å "forsegle" håret så det holder hele dagen i en mer avansert sveis(som quiff) over min mud wax. Endret 11. mars 2012 av Vet Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Noen som har tips til en god hårspray? Som ikke gjør håret altfor stivt da jeg liker å kunne ta på det uten å få klissete fingre.. Edit: er til å "forsegle" håret så det holder hele dagen i en mer avansert sveis(som quiff) over min mud wax. Redken 23 funker i mindre mengder. Nå får du 2 for 1 hos de fleste frisører i tillegg på redken produkter. Lenke til kommentar
Vet Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Noen som har tips til en god hårspray? Som ikke gjør håret altfor stivt da jeg liker å kunne ta på det uten å få klissete fingre.. Edit: er til å "forsegle" håret så det holder hele dagen i en mer avansert sveis(som quiff) over min mud wax. Redken 23 funker i mindre mengder. Nå får du 2 for 1 hos de fleste frisører i tillegg på redken produkter. Takk, skal sjekke det ut i morgen! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Har da greid det kunststykket det er å få sølt en liten flekk med ketchup på kashmirgenseren min. Vet at håndvask er tingen, men med tanke på flekkfjernermiddel: Kan det trygt brukes på et veldig begrenset område? typ 1x1cm. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Skal snart til Manchester, og tenkte derfor å stikke innom TM Lewin butikken på flyplassen, da jeg mest sannsynlig vil få litt dødtid på vei hjem. Besøker så internettsiden, og sjekker ut størrelser. Fant ut at jeg må ha størrelse 14.5 i kragen, altså den minste tilgjengelig. Kommer så til armlengden, hvor jeg måler meg selv til 27 tommer. Ser så at den eneste tilgjengelige størrelsen for collar size 14.5 er 33 tommer. Visste at jeg hadde korte armer, men det var da noe veldig Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Du måler armene fra midten av skjortesnippen bak. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 (endret) Er det jeg har gjort. Målte baksiden av skjorten, og fant så frem til midten. Fikk lillebror da til å måle fra midten av skjorten bak, til håndleddet. 27 tommer. Og 6 tommer er jo ikke akkurat lite. Har vel gjort noe feil tenker jeg.. Endret 11. mars 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Har da greid det kunststykket det er å få sølt en liten flekk med ketchup på kashmirgenseren min. Vet at håndvask er tingen, men med tanke på flekkfjernermiddel: Kan det trygt brukes på et veldig begrenset område? typ 1x1cm. Nylonvask! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Er det jeg har gjort. Målte baksiden av skjorten, og fant så frem til midten. Fikk lillebror da til å måle fra midten av skjorten bak, til håndleddet. 27 tommer. Jeg ville dobbelsjekket det om jeg var deg. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Fikk det til å stemme bedre nå. Ble 32 tommer Mistenker lillebror har målt fra skulderen istedenfor fra midten. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Hva er forskjellen på postadresse og gate? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Forsøker å bruke toll.no sin netthandelkalkulator for å beregne MVA og toll. Stemmer det at ytterjakker er unntatt MVA/toll, eller er kalkulatoren downs? Prøvde også på sko, fikk opp fri innførsel der også. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 (endret) Den klikker iblant, det er toll og moms på jakker. Men sko er tollfrie. Endret 11. mars 2012 av Eksboks Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Hva er forskjellen på postadresse og gate? Hva heter de andre feltene? Lenke til kommentar
Jules Winnfield Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 (endret) Hva er forskjellen på postadresse og gate? For eksempel: Gate: Karl Johans Gate 37 Postadresse: 0162 Oslo Endret 11. mars 2012 av Jules Winnfield 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Jeg får ikke slimfitt rundt skinkene... Noen som kan anbefale et par jeans? Anbefale et par jeans for at skjorta skal passe rundt skinkene... Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 (endret) Hva er forskjellen på postadresse og gate? Hva heter de andre feltene? Tipper at postadresse er byen jeg bor i, så jeg sendte Heppo en melding om at jeg vil bytte postadressen med byen jeg bor i. Jeg håper på at de får byttet postadressen. Endret 11. mars 2012 av Eksboks Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Ja, postadresse er byen du bor i, eller strøket i byen - avhengig av byens størrelse. Er det ikke egentlig litt obvious at det er det som følger etter postnummer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå