Erratum Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Ser ut som en slitt moto-jakke med brystlommer, uten krage og muligens uten sidelommer. http://toj-gallery.c..._serialNumber=3 (filendelsen var visst ikke tillatt å bruke, så får ikke satt inn bildet) Klikk på linken, så ser du samme type, med vanlige glidelåser (ikke svarte, som jeg tror den du snakker om har) og sidelommer. Moto er en ganske vanlig type skinnjakke, bør være lett å finne. Hvor mye er du villig til å betale for den? Tenker nok å bruke mellom 1 - 2k på jakken. Er litt ute den minmalistiske 'looken' . Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Stikk innom Volt. Samsø har en fin og enkel en. Har lyst på ToJ selv. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 http://www.askmen.com/fashion/fashiontip_600/688_fashion-and-the-heterosexual-male.html Interessant atikkel. Synes hun traff det på kornet. Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Fikk et lilla slips i en ganske mørk tone til bursdagen. Hvilken skjorte burde jeg kombinere det med? Står mellom en lyseblå gingham og en lyserosa. Ikke store å velge mellom Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Stikk innom Volt. Samsø har en fin og enkel en. Har lyst på ToJ selv. Samme her, bare litt usikker på hvilken modell jeg liker best. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Hvilke andre gode merker, bortsett fra Barbour, lager gode voks(?) jakker? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Vet hvertfall at de selger John Partridge, Burberry, Musto og Henri Lloyd på House of Scotland. Vet ikke om alle har oilskinjakker, men mener jeg har sett noe der. Garantert overprisa. Skal uansett mye til for å finne en bedre deal med tanke på utvalg og kvalitet i forhold til pris enn Barbour fra Countryattire tror jeg. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 http://www.askmen.com/fashion/fashiontip_600/688_fashion-and-the-heterosexual-male.html Interessant atikkel. Synes hun traff det på kornet. Nå er det jo veldig få som faktisk går kledd som gutta på Street Etiquette eller The Sartorialist. Hun får det til å høres ut som om alle mennene på øst-kysten ser like ut, og at alle går med åletrange bukser og blomsterskjorter. Jeg tror de som faktisk gjør det gir langt f i hva jenter synes om antrekket deres. Hun kommer med noen gode poeng, men jeg tror ikke en som tilfeldigvis kommer over en av de nevnte bloggene kommer til å tenke "Yes, sånn skal jeg kle meg! Da kommer jeg til å dra bøttevis med damer." Normale mennesker vil se på det med et kritisk øye og heller hente noe inspirasjon fra bloggene i stedet for å kle seg akkurat som dem. Det meste er bare trender som kommer og går. Det virker som hun sier at menn skal få kle seg bra, men ikke uten at hun har hatt en finger med i spillet. Det ble litt lenger enn jeg trodde det skulle bli. Kanskje jeg føler meg truffet, haha. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Hehe, jeg synes den artikkelen var litt latterlig. Joda, noen gode poenger, men svært forenklet er tankegangen hennes omtrent slik: Alle menn kler seg for kvinner -> alle kvinner tenker som meg -> alle menn bør kle seg sånn som jeg sier -> menn som prøver noe annet vil ikke klare å tiltrekke damer. Lenke til kommentar
August. Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Det ville Lino Leluzzi sagt. Lino Ieluzzi* Kilde, takk? Øøøh, trenger du virkelig det? Er bare å google. 1 Lenke til kommentar
Stueloff Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Noen som vet hvor jeg kan finne skinnjakker som disse? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Du kjøper en plain skinnjakke også fikser du resten selv. Er en uting å kjøpe ferdig "stylet" jakker Lenke til kommentar
Pernille M Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 ^ This. Men om du ikke er av den kreative sorten er det vel alltids muligheter for å finne noe lignende i bruktbutikker eller på eBay. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 (endret) Go or no go? Lurer også litt på tilsvarende i oransj/hvit og rød/hvit (fant ikke lenke på denne nå). Blir det "litt for mye" eller ser disse OK ut? Endret 11. mars 2012 av Xtra Lenke til kommentar
August. Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Jeg liker dem Tror jeg skal kjøpe den oransje selv. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 (endret) Synes generelt det ser ut til å være mange fine skjorter fra RL i år, de har en del på Miinto på ser jeg, så vurderer å kjøpe derfra. RL-nettbutikken sender vel ikke til Norge? Endret 11. mars 2012 av LucarioX Lenke til kommentar
August. Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 ^ Nei, men du kan bruke en Proxy. Anbefaler det på det sterkeste, da du vil spare ganske mye om du kjøper endel. Irriterer meg at de ikke har slim-fit på nettsiden sin.. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Sånn det var ja, høres umiddelbart litt stress ut, men skal vurdere det om jeg finner mye Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Irriterer meg at de ikke har slim-fit på nettsiden sin.. Det som holder meg litt tilbake. Synes "custom-fit" har en ganske bedriten passform … Som minner meg om en annen ting: noen som har erfaringer med å levere skjorter til skredder i Stavanger-området? Blir hovedsakelig å korte inn ermer og evt. sy inn livet. Hvor mye bør man regne med å betale? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå