DexterMorgan Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Skobutikker. Heh, så det var så enkelt, altså? : p Jeg er ikke så ofte i de, så jeg vet egentlig ikke hva jeg finner der... Jaja, takk uansett : ) Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 (endret) Hvordan fikser dere den helt rette, lave bretten på PS? som i smoking for eksempel. Buker dere papp inni? Papp? Seriøst? Brett tørklet til det blir like bredt som lommen, putt det nedi slik at tørklet kommer helt ned i lommen og "resten" stikker opp sv lommen, brett toppen bakover og ned i lommen. En variant av det er å ha den horisontale bretten nederst, slik at kantene på tørklet synes på toppen. Personlig liker jeg den siste best, fordi den ser litt mer tilfeldig ut. Papp er seriøst ja. Ønsker ingen tilfeldig brett som du kaller det, men en helt rett, paralell med kanten uten "rull" eller endene av tørkleet på toppen... Får bare stryke det rundt en pappbit regner jeg med... Øh... Eller så kan du bruke den første metoden jeg beskrev. Da blir kanten helt rett og uten ytterkanter, men ikke så livløs og døll som den blir hvis du bruker strykejern. Forøvrig skal ikke tørklet være helt parallelt med lommen om du skal følge "reglene". Endret 9. mars 2012 av fkm Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Hvordan fikser dere den helt rette, lave bretten på PS? som i smoking for eksempel. Buker dere papp inni? Papp? Seriøst? Brett tørklet til det blir like bredt som lommen, putt det nedi slik at tørklet kommer helt ned i lommen og "resten" stikker opp sv lommen, brett toppen bakover og ned i lommen. En variant av det er å ha den horisontale bretten nederst, slik at kantene på tørklet synes på toppen. Personlig liker jeg den siste best, fordi den ser litt mer tilfeldig ut. Papp er seriøst ja. Ønsker ingen tilfeldig brett som du kaller det, men en helt rett, paralell med kanten uten "rull" eller endene av tørkleet på toppen... Får bare stryke det rundt en pappbit regner jeg med... Alt skal ikke være helt perfekt. Ingen mennesker er perfekte på innsiden, så hvorfor skal de prøve å være det på utsiden? Det ville Lino Leluzzi sagt. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 (endret) Så kler jo Lino Ieluzzi seg stort sett som en megadouche, så jeg ser ikke helt hvorfor man skulle hørt så mye på hva han sa. Endret 9. mars 2012 av fkm 2 Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Regler er for usikre mennesker sier nå jeg. Lenke til kommentar
August. Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Det ville Lino Leluzzi sagt. Lino Ieluzzi* 1 Lenke til kommentar
EirikBrand Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 32oz. bukser, ikke for småjenter! Synes den så kul ut, hvor er den å få kjøpt? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 http://www.tateandyoko.com/1-jeans/191-naked-famous-weird-guy-super-heavyweight-32oz-selvedge.html Er bare størrelse 33 igjen. 1 Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Det ville Lino Leluzzi sagt. Lino Ieluzzi* Kilde, takk? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Hvis du søker på Google vil den foreslå Ieluzzi før du skriver etternavnet hans. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Noen som vet hva slags skinnjakke dette er, og eventuelt hvor jeg kan få tak i? Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Ser ut som en slitt moto-jakke med brystlommer, uten krage og muligens uten sidelommer. http://toj-gallery.com/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=6319&g2_serialNumber=3 (filendelsen var visst ikke tillatt å bruke, så får ikke satt inn bildet) Klikk på linken, så ser du samme type, med vanlige glidelåser (ikke svarte, som jeg tror den du snakker om har) og sidelommer. Moto er en ganske vanlig type skinnjakke, bør være lett å finne. Hvor mye er du villig til å betale for den? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Det ville Lino Leluzzi sagt. Lino Ieluzzi* Kilde, takk? Hva er problemet? Han heter Lino Ieluzzi, med i for Ingar. 1 Lenke til kommentar
Slim Charles Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Hva er problemet? Han heter Lino Ieluzzi, med i for Ingar. Kilde på at Ingar begynner på i? 1 Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 http://no.wikipedia.org/wiki/Ingar Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Vurderer innkjøp av jakke fra Norwegian Rain når april-lønninga kommer. Spørs om det blir single- eller double-breasted. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Topp kvalitet på Norwegian Rain! 1 Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Topp kvalitet på Norwegian Rain! Norwegian Rain sine klær ser jævlige ut. Blir for mye Fæ$ion over de. 1 Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Topp kvalitet på Norwegian Rain! Norwegian Rain sine klær ser jævlige ut. Blir for mye Fæ$ion over de. Hver sin smak. Noen liker moren, andre liker dattera. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå