CNesset Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Caps så klart.. Det finnes millioner forskjellige caps så det er garantert noe som vil passe deg helt utmerket 5457397[/snapback] Nei, ikke caps... Liker ikke caps Lenke til kommentar
master air Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Kimman, ha spurte om ett fint hodeplagg. Da regner jeg med at de typiske vestkant båndene er ute lukket. Som det ble sagt på forrige side, en fin hat er nok det han bør se etter. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 joa, sant.. jeg tenkte ikke klart.. men da har jeg annen forslag, dra til frisør og få deg en helt ny stil.. så kjøper du voks og holder håret ditt plett Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 joa, sant.. jeg tenkte ikke klart.. men da har jeg annen forslag, dra til frisør og få deg en helt ny stil.. så kjøper du voks og holder håret ditt plett 5457669[/snapback] Nei, vil ja noe oppå huet - stress å drive med håret.... Og ikke hodebånd Lenke til kommentar
foffel Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Tips til hodeplagg som kan brukes hele året? (dvs. - må ikke varme)Hodet mitt finnes i rpp Og jeg liker lyse klær, for det meste - med unntak av og til... 5457111[/snapback] Sixpence eller tweedlue? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Salg er god stemning. Kjøpte meg et par Adidas Bobsleigh og to bukser, en fra Johan Lindeberg og en fra D&G. Totalprisen var satt ned fra 4600,- til 2500,-, noe som må sies å være relativt fornuftig. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Siden smileyer ikke har fjorten tegn må dette forklares med ord. AUCH! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Synd kameraet mitt ikke fungerer, har kjøpt så mye nydelig på salg både i går og i dag. Kjøpt fem nydelige gensere fra H&M som var på 70% for 600 kroner til sammen, deretter har jeg kjøpt en brun tettsittende bukse på 50% som kostet 500 fra Mango, to knebukser til 450 til sammen (en beige og en hvit) og fire topper i fargene marineblå, hvit, lilla og svart som ble rundt 500 til sammen. Skal prøve å få kameraet til å fungere i morgen, jeg gjorde seriøst så mange kupp; også på accessoriesfronten. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Hva har skjedd her inne nå? Hva er alt det tullpratet om at Kejo jakkene er kule og at H&M ikke kan brukes offentlig? Det er jo masse fine basisplagg på H&M. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Keeghetsinvasjon, ser det ut til, HKoN-. Får håpe konservative krefter klarer å holde stand, så vi beholder tråden stilfull. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Kjøpte meg også eit par plagg her om dagen. Nytt skjerf fra Burberry, et par Sand-t-skjorter, ei bukse fra Diesel og ei fra Dolce & Gabbana. Totalt rundt 3000,- Lenke til kommentar
master air Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Keeghetsinvasjon, ser det ut til, HKoN-. Får håpe konservative krefter klarer å holde stand, så vi beholder tråden stilfull. 5458933[/snapback] Vi får håpe at de konservative kreftene vinner. Jeg vil hvertfall ikke ha keeghetsinvasjon her. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 Hva har skjedd her inne nå? Hva er alt det tullpratet om at Kejo jakkene er kule og at H&M ikke kan brukes offentlig? Det er jo masse fine basisplagg på H&M. 5458886[/snapback] Så enig så enig. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Fan, blir så jævlig frustrert når jeg leser de 3 siste sidene, er så mange "keege" mennesker i verden som absolutt MÅ ha klær til flerfoldige tusen..... Enig med Master Air! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 Skal vi slå tilbake da?.. Lenke til kommentar
master air Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Skal vi slå tilbake da?.. 5459179[/snapback] Ja, for forumets beste. Lenke til kommentar
foffel Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Kan noen forklare hvorfor dere poster prisen på "handlerunden" deres? I dag gikk forresten et par brune Prada-sneakers og et par svarte Gucci-sneakers med posten. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Antakeligvis fordi folk handler på salg og er fornøyde med å ha spart noen lapper. Var en liten tur i Oslo etter noe skoleturgreier i går, kjøpte to topper, to t--skjorter og et belte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå