Mladic Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Hva mener du med "fin jakke"? Det er bare en jakke jeg har som er fin Vet ikke hvilken type jakke det er Du kan jo ta bilde av det, og poste det her. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Ja, for det er nok umulig å finne et bilde på nett av en jakke som ligner Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 HEI dere som har peiling. Sjekk ut dette håret. Det er magisk. Jeg har kanskje litt kortere hår, men har tykt hår. Hva må til for å få det til å ligne dette? Hva har han gjort mon tro? Bruker han voks? Balsam? Supershampoo? Volumizer? Etc Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Noen som har tips til steder det går ann å få kjøpt akseptable trenchcoats(navy) til en grei pris? de eneste jeg har funnet som ser bra ut er noen fra ToS og Burberry osv, til rundt 4000-5000.. Det blir litt vel mye for en stakkars student. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 HEI dere som har peiling. Sjekk ut dette håret. Det er magisk. Jeg har kanskje litt kortere hår, men har tykt hår. Hva må til for å få det til å ligne dette? Hva har han gjort mon tro? Bruker han voks? Balsam? Supershampoo? Volumizer? Etc Også interessert! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Er det ikke ganske selvforklarende da? Det er jo magisk. 4 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Er det noen som vet om Malford of London skriver ned verdien på to slips til under 200 kroner hvis jeg spør han om han kan gjøre det i kommentarboksen når man bestiller? Har sendt e-post, men får ikke noe svar... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Han har gjort det på flere av mine bestillinger uten at jeg har spurt, så han gjør det sikkert om du spør. 1 Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 HEI dere som har peiling. Sjekk ut dette håret. Det er magisk. Jeg har kanskje litt kortere hår, men har tykt hår. Hva må til for å få det til å ligne dette? Hva har han gjort mon tro? Bruker han voks? Balsam? Supershampoo? Volumizer? Etc Bilde Jeg har omtrent lik sveis. Sveisen krever faktisk lenger hår enn hva de fleste tror. Jeg antar at jeg har spart i rundt 5 måneder nå for å få til den sveisen. Går til samme frisør, hun kjenner meg igjen og tar bare sidene og stusser litt tuppene oppå. Det kan være noe travelt med denne sveisen, for den krever "vedlikehold" hele tiden. Med det mener jeg nydusjet hår hver morgen og på med voks og spray for hold. Dette er sjeldent noe jeg gidder i hverdagen, ettersom jeg jobber på i bilbransjen og ikke har så mye med kunder generelt.. så her går det i caps mye av tiden gitt. Men jo kort skrevet er alt som kreves jevnlig vedlikehold av frisøren i flere omganger til du har langt nok. Voks og en matt spray (Anbefaler en spray som heter 23. Tror det er redken eller hva det heter, men selges hos de fleste frisører) 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Noen som vet om en butikk i Oslo som selger Barbour Chelsea? Skulle gjerne ha prøvd den, men har bare funnet Liddesdale... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Sjekk Follestad, Ferner og Gunnar Øye. Mener de har den der. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Noen som vet om en butikk i Oslo som selger Barbour Chelsea? Skulle gjerne ha prøvd den, men har bare funnet Liddesdale... Ganske sikker på at de har hatt den på Gunnar Øye. Lenke til kommentar
Armador Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Hvordan fikser dere den helt rette, lave bretten på PS? som i smoking for eksempel. Buker dere papp inni? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 (endret) Er ikke så veldig vanskelig, bare bretter jeg. Trenger ikke noe "støtte". Hvis det er sånn her du mener? Endret 9. mars 2012 av PatSharpX Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Hvordan fikser dere den helt rette, lave bretten på PS? som i smoking for eksempel. Buker dere papp inni? Papp? Seriøst? Brett tørklet til det blir like bredt som lommen, putt det nedi slik at tørklet kommer helt ned i lommen og "resten" stikker opp sv lommen, brett toppen bakover og ned i lommen. En variant av det er å ha den horisontale bretten nederst, slik at kantene på tørklet synes på toppen. Personlig liker jeg den siste best, fordi den ser litt mer tilfeldig ut. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 (endret) Uhm. Jeg så at sålene i Herring Torinoene mine har hull i seg på enkelte steder, av en eller annen grunn. Altså, innersålen. Den er jo sånn at man bare kan ta ut og inn hvis man vil. Noen som vet om det er none som selger nye såler som jeg kan putte inn som er greie å gå på? Endret 9. mars 2012 av DexterMorgan Lenke til kommentar
Armador Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Hvordan fikser dere den helt rette, lave bretten på PS? som i smoking for eksempel. Buker dere papp inni? Papp? Seriøst? Brett tørklet til det blir like bredt som lommen, putt det nedi slik at tørklet kommer helt ned i lommen og "resten" stikker opp sv lommen, brett toppen bakover og ned i lommen. En variant av det er å ha den horisontale bretten nederst, slik at kantene på tørklet synes på toppen. Personlig liker jeg den siste best, fordi den ser litt mer tilfeldig ut. Papp er seriøst ja. Ønsker ingen tilfeldig brett som du kaller det, men en helt rett, paralell med kanten uten "rull" eller endene av tørkleet på toppen... Får bare stryke det rundt en pappbit regner jeg med... Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 32oz. bukser, ikke for småjenter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå