Anathema Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Hvorfor kan ikke folk lære seg at det heter Frankrike … Synes forøvrig det har begynt å gå sport i å være mest mulig vemmelig og finne mest mulig feil hos andre her inne i det siste. ... I det siste? 4 Lenke til kommentar
August. Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 http://www.youtube.com/watch?v=PTU2He2BIc0&feature=player_embedded LOL "Yo yo, where my wasps at?" 1 Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Hva heter denne typen jakker? Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Skulle til å bestille en skjorte fra tailorstore siden det er siste dag med gratis frakt - men ser jo at eneste lyseblå stoffet er "lhotse" som er hele 170 g/m^2 - noe som virker som er veldig mye. Noen som har mer erfaring her og kan si om lhotse vil være ganske grovt? Vil helst ha det lett og mykt. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 (endret) Det er et relativt grovt oxford-stoff. Ikke så veldig lett, men ganske mykt. Jeg vet ikke hva du har liggende av referanser, men i forhold til en Brooks Brothers skjorte i oxford-stoff som jeg hadde er det litt grovere men like mykt, ville jeg sagt. Endret 4. mars 2012 av DexterMorgan Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Skjønner det er litt vanskelig å forklare over nett hehe. Tusen takk for svar. Tror jeg kulern litt og går for noe mindre grovt. Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Skal på 70/80 -talls fest i slutten av måneden, jeg har lyst å kle meg pent/stilig og samtidig passe kleskoden selvfølgelig. Har dere noen gode tips til outfits? Jeg er en gutt på 19 år, så vet dere det også. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Dropp pent og kjør på med dongeribukse/jakke og bandtskjorte under. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Übertrange jeans, band-tskjorte (Billy Idol er vel perfekt?) og skinnjakke. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Trange bukser med SLENG vel og merke. Og gjerne stoff (gjerne cordfløyel) i stedet for jeans. Syrevaskede t-skjorer og et mønstrete tørkle surret sammen som hårbånd. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) Kan jo kjøre på med litt 80talls da. Skjorte med poppet krave og oppbrettede ermer på en blazer, jeans med tynt belte. Evt ett syltynt slips og gjerne skulderputer med blazeren. Endret 6. mars 2012 av PatSharpX Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Hva er deres mening om en rutete skjorte under en hettegenser under en fin jakke(dvs ikke losjakke, barbour osv..)? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Personlig er jeg ikke noe fan av hettegensere, og hva visten med skjorte under en skjønner jeg ikke. Lenke til kommentar
kynne Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Hva synes dere om det nye slipset fra Zegna ? Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Hva mener du med "fin jakke"? Det er bare en jakke jeg har som er fin Vet ikke hvilken type jakke det er Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Hva mener du med "fin jakke"? Pen Jakke 4 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Hva mener du med "fin jakke"? Det er bare en jakke jeg har som er fin Vet ikke hvilken type jakke det er Herregud... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå