PatSharpX Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 For lete litt mer i butikker etter chinos, kanskje jeg finnet ett merke/en modell som passer meg. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Noen som vet hvordan man finner ut verdien på en jakke? Jeg har en ToS frakk som kostet 4000(2010) brukt 4-5 ganger. Hva vil verdien av den jakken være idag? 1000-1500kr? Endret 2. mars 2012 av Laffe Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Må man betale moms og toll på plagg fra Tailorstore? Tenker på da plagget sendes fra India (eller hvor det er) og hjem til deg. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Noen som vet hvordan man finner ut verdien på en jakke? Jeg har en ToS frakk som kostet 4000(2010) brukt 4-5 ganger. Hva vil verdien av den jakken være idag? 1000-1500kr? Alt fra 50,- til 2.000,- Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Må man betale moms og toll på plagg fra Tailorstore? Tenker på da plagget sendes fra India (eller hvor det er) og hjem til deg. Tuller du...? Skal vi se... Endret 2. mars 2012 av DexterMorgan 8 Lenke til kommentar
kynne Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 http://www.youtube.com/watch?v=PTU2He2BIc0&feature=player_embedded LOL 1 Lenke til kommentar
dTd Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Noen som har bestilt chinos fra tailor store? Mener å ha lest tidligere i tråden at flere herifra har bestilt skjorter og var fornøyde? tenkte jeg skulle prøve meg på et par chinos og en skjorte. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Må man betale moms og toll på plagg fra Tailorstore? Tenker på da plagget sendes fra India (eller hvor det er) og hjem til deg. Tuller du...? Skal vi se... Jeg så det før jeg spurte, men tenkte at det fort kunne bli slik at enn betaler dobbelt opp når det sendes fra India. "Applaus" for en dårlig vits. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Én side tilbake. Omg se der ja... Leste fader i meg innlegget igår, men tydeligvis glemt det. Im getting to old for this shit :!: Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Må man betale moms og toll på plagg fra Tailorstore? Tenker på da plagget sendes fra India (eller hvor det er) og hjem til deg. Tuller du...? Skal vi se... Jeg så det før jeg spurte, men tenkte at det fort kunne bli slik at enn betaler dobbelt opp når det sendes fra India. "Applaus" for en dårlig vits. Wat? Det gir jo ingen mening, og er som å kjøpe en kopp kaffe og spørre om det følger med kaffe. Endret 2. mars 2012 av Christian B 2 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Det er mulig jeg er slowpoke her, men skitt au. Salg på Geddon på Kvadrat. 70%. Polo Ralph Lauren chinos til 360,– Nice. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Jeg så det før jeg spurte, men tenkte at det fort kunne bli slik at enn betaler dobbelt opp når det sendes fra India. "Applaus" for en dårlig vits. Du skal jo selvsagt ikke betale toll og moms når de sier at det er inkludert toll og moms. De sier også litt her. "Applaus" for et dårlig spørsmål Endret 2. mars 2012 av DexterMorgan 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Må man betale moms og toll på plagg fra Tailorstore? Tenker på da plagget sendes fra India (eller hvor det er) og hjem til deg. Tuller du...? Skal vi se... Jeg så det før jeg spurte, men tenkte at det fort kunne bli slik at enn betaler dobbelt opp når det sendes fra India. "Applaus" for en dårlig vits. Spørsmålet var mye dårligere enn svaret. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Rankiz: Du var den rette til å si slikt da. 1 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Det er mulig jeg er slowpoke her, men skitt au. Salg på Geddon på Kvadrat. 70%. Polo Ralph Lauren chinos til 360,– Nice. Det er rimelig, ja! Har ikke hørt om Geddon, får håpe det ikke ligger alt for langt utenfor Oslo. ಠ_ಠ Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Ops. Feil tråd. Endret 2. mars 2012 av Lapo Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Det er mulig jeg er slowpoke her, men skitt au. Salg på Geddon på Kvadrat. 70%. Polo Ralph Lauren chinos til 360,– Nice. Det er rimelig, ja! Har ikke hørt om Geddon, får håpe det ikke ligger alt for langt utenfor Oslo. ಠ_ಠ Jeg skal skrive en fiolinsonate hvor jeg uttrykker min sorg og medfølelse over at dere osloboere for en gangs skyld må leve med at vi ute i provinsen har noe dere ikke har. 5 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) Rankiz: Du var den rette til å si slikt da. Tenk før du spør? Du ser at det står "moms og toll inkludert" på hjemmesiden til tailorstore og spør så om man må betale moms og toll. Det er som å tro at man må betale moms og toll fra varer man bestiler fra Pixmania fordi lageret dems er i Frankrike, selv om det tydelig står på siden at moms er inkludert. Endret 3. mars 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Hvorfor kan ikke folk lære seg at det heter Frankrike … Synes forøvrig det har begynt å gå sport i å være mest mulig vemmelig og finne mest mulig feil hos andre her inne i det siste. 9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå