Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Av de chinosene jeg har er favoritten fra elvine, veldig god passform og behagelig stoff. Men nå har ikke jeg altfor mange chinos og er relativt fersik i MoV så blir vel sikkert slaktet for det :tease:

Endret av dTd
Lenke til kommentar

OK, skal på douchebag fest på fredag, trenger tips til påkledning, det å kle meg douche ligger ikke helt for meg.

Noen som har noen tips til hva å ha på seg, garderoben min består for det meste av klassiske jeans, chinos, skjorter og rugbyer.

Salg på Ed Hardy etc i en butikk som ligger ovenfor Olaf Ryes plass. Tror den har gått konkurs. Kan ikke skjønne hvorfor :hmm:

Lenke til kommentar

Salg på Ed Hardy etc i en butikk som ligger ovenfor Olaf Ryes plass. Tror den har gått konkurs. Kan ikke skjønne hvorfor :hmm:

Det HAR faktisk jeg problemer med å skjønne - jeg mener, kjøper alle ultraharrytassene ultraharryklærne sine fra ultraharry ultrafakeselgere på ebay?
Lenke til kommentar

Har 3 par. 1 par i beige som har blitt svært lite brukt og ser helt OK ut, foreløbig. Har også 1 par i navy og 1 par i walnut som begge har blitt brukt i underkant av 1 år. De i walnut har holdt seg OK, mens de e navy har mistet endel farge og er snart klar for å kastes. Sømmer osv. er OK, foruten en knapp som har løsnet.

Alle 3 er i "tapered fit" og sitter helt greit på meg. De er ikke spessielt stramme. Bukseåpning i benet er på 19cm på mine. Litt løse bak. Stoffet er de tykkeste av alternativene.

Er de verdt prisen på ~500,- ? Tja, samenlignet med andre chinos som jeg har (bla. These glory days, HM og Velour) vil jeg si man får det man betaler for og ikke noe særlig mer.

Endret av dePt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...