fiskebollebiff Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Kan du ikke bare kle deg som du vanligvis gjør på fest? Vurderer det men vil ikke at det skal ødelegge for mine fremtidige vandringer på byen. blir nok skjorte og mer voks enn vanlig Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Hvor går folket egentlig og kjøper chinos hvis de ikke skal ha i fra NN07? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Av de chinosene jeg har er favoritten fra elvine, veldig god passform og behagelig stoff. Men nå har ikke jeg altfor mange chinos og er relativt fersik i MoV så blir vel sikkert slaktet for det Endret 29. februar 2012 av dTd Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Hvor finner man slimme chinos? Har hørt om Morris sine, men er ikke sikker på passformen. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Hansen & Jacob sine er ganske slimme. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Har kjøpt J Crew sine i Classic fit, men du får de slimmere også, som Urban fit. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Hvor går folket egentlig og kjøper chinos hvis de ikke skal ha i fra NN07? Hennes Nå blir jeg nok skutt. De varer ikke så veldig lenge, men et greit utvalg har de nå synes jeg. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 OK, skal på douchebag fest på fredag, trenger tips til påkledning, det å kle meg douche ligger ikke helt for meg. Noen som har noen tips til hva å ha på seg, garderoben min består for det meste av klassiske jeans, chinos, skjorter og rugbyer. Salg på Ed Hardy etc i en butikk som ligger ovenfor Olaf Ryes plass. Tror den har gått konkurs. Kan ikke skjønne hvorfor Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Ed Hardy caps og en stygg Ed Hardy t-skjorte, så er du godt på vei. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Ja, pass på å ikke kjøp en fin Ed Hardy-t-skjorte. 3 Lenke til kommentar
Sensorium Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Ja, pass på å ikke kjøp en fin Ed Hardy-t-skjorte. Det skal vel mye til for å finne en fin Ed Hardy t-skjorte, mer harry klær finnes ikke Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Så absolutt! Viktig å være forsiktig, så du ikke plutselig har på deg en pen Ed Hardy t-skjorte! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Salg på Ed Hardy etc i en butikk som ligger ovenfor Olaf Ryes plass. Tror den har gått konkurs. Kan ikke skjønne hvorfor Det HAR faktisk jeg problemer med å skjønne - jeg mener, kjøper alle ultraharrytassene ultraharryklærne sine fra ultraharry ultrafakeselgere på ebay? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 jeg mener, kjøper alle ultraharrytassene ultraharryklærne sine fra ultraharry ultrafakeselgere på ebay? Det ville ikke overrasket meg... 2 Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Gjennomfør gjerne med 20 min solarium, solbriller inne og popped collar. fyttihe...... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Noen som har testet chinos fra tailorstore? Jeg sliter med å finne meg vanlige chinos jeg syns sitter pent så vurderer å ta mål å bestille derifra. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) Har 3 par. 1 par i beige som har blitt svært lite brukt og ser helt OK ut, foreløbig. Har også 1 par i navy og 1 par i walnut som begge har blitt brukt i underkant av 1 år. De i walnut har holdt seg OK, mens de e navy har mistet endel farge og er snart klar for å kastes. Sømmer osv. er OK, foruten en knapp som har løsnet. Alle 3 er i "tapered fit" og sitter helt greit på meg. De er ikke spessielt stramme. Bukseåpning i benet er på 19cm på mine. Litt løse bak. Stoffet er de tykkeste av alternativene. Er de verdt prisen på ~500,- ? Tja, samenlignet med andre chinos som jeg har (bla. These glory days, HM og Velour) vil jeg si man får det man betaler for og ikke noe særlig mer. Endret 1. mars 2012 av dePt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå