Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud. Bestile noe på nettet, men fant ut i ettertid at jeg ikke ville ha det likevel. Sjekket orderen og så at varen ennå ikke hadde bitt sendt så skrev en epost til de for å kanselere orderen. 19 timer senere får jeg epost om at varen er sendt. ermm.gif

Som Theodore sier vil nok runde briller passe deg, men ansiktsform er jo kun én av faktorene som spiller inn. Blir litt for lett å bare se på ansiktsform. Men hvorfor ikke bare prøve de i butikk og eventuelt låne de med deg hjem?

Prøvde de i dag, passet meget bra, men prøvde to versjoner i dag og denne var finest. Med metall i midten.

main_11418605i200_l.jpg

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Herregud. Bestile noe på nettet, men fant ut i ettertid at jeg ikke ville ha det likevel. Sjekket orderen og så at varen ennå ikke hadde bitt sendt så skrev en epost til de for å kanselere orderen. 19 timer senere får jeg epost om at varen er sendt. ermm.gif

Som Theodore sier vil nok runde briller passe deg, men ansiktsform er jo kun én av faktorene som spiller inn. Blir litt for lett å bare se på ansiktsform. Men hvorfor ikke bare prøve de i butikk og eventuelt låne de med deg hjem?

Prøvde de i dag, passet meget bra, men prøvde to versjoner i dag og denne var finest. Med metall i midten.

main_11418605i200_l.jpg

I hvilken butikk fant du dem? :)

Lenke til kommentar

main_11418605i200_l.jpg

I hvilken butikk fant du dem? :)

I Interoptik, kostet 3200 kr der, uten glass, så skal definitivt kjøpe de på nettet. Eyewearbrands.com har fått glitrende anmeldelser og hvis du er usikker på å bestille briller på nett kan du bare sende inn de papirene du får etter at du tar synstest så fikser de resten. Kom på rundt 2200 med linser som blir mørke i sola og Crizal Forte.

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar
Herregud. Bestile noe på nettet, men fant ut i ettertid at jeg ikke ville ha det likevel.

Story of your life .. :yes:

Er første gang akkurat det har hendt meg, ordnet seg sikkert. Ellers får jeg bare kontakte en advokat. rolleyes.gif

Endret av Rankiz
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Herregud. Bestile noe på nettet, men fant ut i ettertid at jeg ikke ville ha det likevel.

Story of your life .. :yes:

Er første gang akkurat det har hendt meg, ordnet seg sikkert. Ellers får jeg bare kontakte en advokat. rolleyes.gif

Advokat? Tviler på at varen var så dyr at det lønner seg :p

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...