lokeland Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Som Theodore sier vil nok runde briller passe deg, men ansiktsform er jo kun én av faktorene som spiller inn. Blir litt for lett å bare se på ansiktsform. Men hvorfor ikke bare prøve de i butikk og eventuelt låne de med deg hjem? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Det har jo selvfølgelig litt å si på klesveien din også. Men som sagt, prøv i butikk! Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Skal gjøre det. Er nok brillebutikker i nærheten for å si det sånn, for mange. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Er ikke det der litt hipster.briller? Eller var, en eller annen gang i fjor, rundt Inception-tider? Ikke for det, jeg synes de er ganske stilige, om en litt for runde og smale for mitt fjes. Det driter jeg i! Må ha de. Dem. 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 D2 har artikkel om italienske skreddere i dag. Stort bilde på forsiden av to stk noen kanskje vil kjenne igjen. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 D2 har artikkel om italienske skreddere i dag. Stort bilde på forsiden av to stk noen kanskje vil kjenne igjen. Så det samme selv, ble mildt sagt overrasket Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Overraskende bra skrevet av DN. Det står at det koster ca. 10k for målsøm dress hos Al Bazar. Det hørtes billig ut. Trodde det var det du betalte hos f.eks Follestad her hjemme? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Herregud. Bestile noe på nettet, men fant ut i ettertid at jeg ikke ville ha det likevel. Sjekket orderen og så at varen ennå ikke hadde bitt sendt så skrev en epost til de for å kanselere orderen. 19 timer senere får jeg epost om at varen er sendt. Som Theodore sier vil nok runde briller passe deg, men ansiktsform er jo kun én av faktorene som spiller inn. Blir litt for lett å bare se på ansiktsform. Men hvorfor ikke bare prøve de i butikk og eventuelt låne de med deg hjem? Prøvde de i dag, passet meget bra, men prøvde to versjoner i dag og denne var finest. Med metall i midten. Endret 24. februar 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
August. Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Herregud. Bestile noe på nettet, men fant ut i ettertid at jeg ikke ville ha det likevel. Sjekket orderen og så at varen ennå ikke hadde bitt sendt så skrev en epost til de for å kanselere orderen. 19 timer senere får jeg epost om at varen er sendt. Som Theodore sier vil nok runde briller passe deg, men ansiktsform er jo kun én av faktorene som spiller inn. Blir litt for lett å bare se på ansiktsform. Men hvorfor ikke bare prøve de i butikk og eventuelt låne de med deg hjem? Prøvde de i dag, passet meget bra, men prøvde to versjoner i dag og denne var finest. Med metall i midten. I hvilken butikk fant du dem? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Herregud. Bestile noe på nettet, men fant ut i ettertid at jeg ikke ville ha det likevel. Sjekket orderen og så at varen ennå ikke hadde bitt sendt så skrev en epost til de for å kanselere orderen. 19 timer senere får jeg epost om at varen er sendt. Som Theodore sier vil nok runde briller passe deg, men ansiktsform er jo kun én av faktorene som spiller inn. Blir litt for lett å bare se på ansiktsform. Men hvorfor ikke bare prøve de i butikk og eventuelt låne de med deg hjem? Prøvde de i dag, passet meget bra, men prøvde to versjoner i dag og denne var finest. Med metall i midten. I hvilken butikk fant du dem? I Interoptik, kostet 3200 kr der, uten glass, så skal definitivt kjøpe de på nettet. Eyewearbrands.com har fått glitrende anmeldelser og hvis du er usikker på å bestille briller på nett kan du bare sende inn de papirene du får etter at du tar synstest så fikser de resten. Kom på rundt 2200 med linser som blir mørke i sola og Crizal Forte. Endret 24. februar 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
August. Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Tenkte litt på hvilken konkret butikk det var. Har allerede vært innom et par Interoptik butikker på jakt etter lignende, men fant ingenting. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) De har den i Interoptikk Lillestrøm ihvertfall. Endret 24. februar 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Herregud. Bestile noe på nettet, men fant ut i ettertid at jeg ikke ville ha det likevel. Story of your life .. 9 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Herregud. Bestile noe på nettet, men fant ut i ettertid at jeg ikke ville ha det likevel. Story of your life .. Er første gang akkurat det har hendt meg, ordnet seg sikkert. Ellers får jeg bare kontakte en advokat. Endret 24. februar 2012 av Rankiz 2 Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Herregud. Bestile noe på nettet, men fant ut i ettertid at jeg ikke ville ha det likevel. Story of your life .. Er første gang akkurat det har hendt meg, ordnet seg sikkert. Ellers får jeg bare kontakte en advokat. Advokat? Tviler på at varen var så dyr at det lønner seg 2 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 NB, glass som skifter farge i sola er noe skjit. Eller, det er greit nok til å rusle rundt i byen med, men det er IKKE grit som solbriller på stranda e.l. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Noen som ikke har fulgt med ihvertfall! Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 NB, glass som skifter farge i sola er noe skjit. Å? Har hørt mye bra om det. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Det er ikke så veldig nice om du kjører inn i en tunnel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå