Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørsmål.

 

Tenker å bygge en mini slips garderobe. Jeg bruker veldig sjelden slips. Har sansen for strikket slips/knit tie i silke. Har funnet fram til 3 farger jeg tror jeg vil få brukt mye. Navy, mørk brun og oliven/militær grønn. Jeg vil gjerne ha slipsene litt smale. Kanskje 5-6cm??? Skulle gjerne også hatt noen PS som går til alt. Har et navy med hvite polka dotter, så jeg tenkte at jeg gjerne skulle hatt noe i lin eller bomull. Har funnet detteog dette.

 

Så er spørsmålet...... Hvor får jeg kjøpt ganske rimelige og greie strikket slips i silke? Har sjekket ut The Knottery, de ble litt for brede. Er det noen som vet hvordan The Tie Bar sine er?

 

Ser at TM Lewin har noen pene. Er det noen som har erfaringer med slips fra dem?

Har 4-5 slips fra TM Lewin og.jeg synes kvaliteten er god. Skjekk ut http://www.Malfordoflondon.com også. The tie bar er dårlig kvalitet etter min mening.

Lenke til kommentar

Rankiz: Noe sånt?

 

Sykt billig da! Takker! Kommer på bare $300 inklusivt linser... :O

Framesdirect har fått varierende anmeldelser, men ut i fra hva jeg jeg har fått med meg er de ihvertfall seriøse og refund policien dems på briller med styrke er grei.

 

EDIT: Får jeg tak i de brillene tviler jeg sterkt på at jeg kommer til å bruke linser på lenge.

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Rankiz: Noe sånt?

 

Sykt billig da! Takker! Kommer på bare $300 inklusivt linser... :O

Framesdirect har fått varierende anmeldelser, men ut i fra hva jeg jeg har fått med meg er de ihvertfall seriøse og refund policien dems på briller med styrke er grei.

 

EDIT: Får jeg tak i de brillene tviler jeg sterkt på at jeg kommer til å bruke linser på lenge.

 

Please ta Havana-fargen, de andre er bare stygge.

Lenke til kommentar

Rankiz: Noe sånt?

 

Sykt billig da! Takker! Kommer på bare $300 inklusivt linser... :O

Framesdirect har fått varierende anmeldelser, men ut i fra hva jeg jeg har fått med meg er de ihvertfall seriøse og refund policien dems på briller med styrke er grei.

 

EDIT: Får jeg tak i de brillene tviler jeg sterkt på at jeg kommer til å bruke linser på lenge.

 

Please ta Havana-fargen, de andre er bare stygge.

 

Helt enig, den var definitivt finest.

Lenke til kommentar

Jeg vil nok også tilegne de hipster-betegnelsen, men det er jo en klassisk form. Kunne selv ønske jeg passet briller med slik form.

Edit: Rankiz: Vet du i det hele tatt om de passer på ansiktet ditt? Vil si det er ganske få som kan ha slike briller i fleisen uten å se ut som en klovn. Ville nok prøvd de i butikk først og vurdert det nøye med hjelp av tilbakemelding fra venner.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...