kynne Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) . Endret 23. februar 2012 av kynne Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Så en på UiS i dag med brune chelsea boots, navy bukser og grønn Barbour-jakke (tror Bedale?), og skjorte/v-hals under. Tilfeldigvis noen herfra? Typisk MoV-uniform. Bedale er riktig, ja Føler meg litt som en stalker nå... Men moro at det faktisk var en som lurker rundt her da. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Haha, Henrik. Creepy I Bogstadveien er det ca bare 20 sekunder mellom hver Barbour+Desert/Chelseaboots+blåskjorte-soldat. Føler jeg blir stirra ihjel hver eneste gang jeg går der. Lenke til kommentar
Armador Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Jeg er veldig fornøyd med mine TM Lewin slips, tre knit og tre vanlige, flotte farger og bra kvalitet Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Spørsmål. Tenker å bygge en mini slips garderobe. Jeg bruker veldig sjelden slips. Har sansen for strikket slips/knit tie i silke. Har funnet fram til 3 farger jeg tror jeg vil få brukt mye. Navy, mørk brun og oliven/militær grønn. Jeg vil gjerne ha slipsene litt smale. Kanskje 5-6cm??? Skulle gjerne også hatt noen PS som går til alt. Har et navy med hvite polka dotter, så jeg tenkte at jeg gjerne skulle hatt noe i lin eller bomull. Har funnet detteog dette. Så er spørsmålet...... Hvor får jeg kjøpt ganske rimelige og greie strikket slips i silke? Har sjekket ut The Knottery, de ble litt for brede. Er det noen som vet hvordan The Tie Bar sine er? Ser at TM Lewin har noen pene. Er det noen som har erfaringer med slips fra dem? Har 4-5 slips fra TM Lewin og.jeg synes kvaliteten er god. Skjekk ut http://www.Malfordoflondon.com også. The tie bar er dårlig kvalitet etter min mening. Lenke til kommentar
kynne Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Enig at tiebar er dårlig. Alikevel har jeg bestillt derfra 2 ganger, og har blitt like skuffet. Strikketslipsene virker bedre enn de vanlige slipsene. PS'ene er en skandale. Men hva kan man forvente... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt lignende briller? Synes de var utrolig fine. http://i.imgur.com/QajlT.jpg http://www.youtube.com/watch?v=zr3g_4e3ydg 2 Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt lignende briller? Synes de var utrolig fine. http://i.imgur.com/QajlT.jpg Jeg har dem. Giorgio Armani kjøpt hos Interoptik. 3500 + glass. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) Rankiz: Noe sånt? Sykt billig da! Takker! Kommer på bare $300 inklusivt linser... :O Framesdirect har fått varierende anmeldelser, men ut i fra hva jeg jeg har fått med meg er de ihvertfall seriøse og refund policien dems på briller med styrke er grei. EDIT: Får jeg tak i de brillene tviler jeg sterkt på at jeg kommer til å bruke linser på lenge. Endret 23. februar 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Rankiz: Noe sånt? Sykt billig da! Takker! Kommer på bare $300 inklusivt linser... :O Framesdirect har fått varierende anmeldelser, men ut i fra hva jeg jeg har fått med meg er de ihvertfall seriøse og refund policien dems på briller med styrke er grei. EDIT: Får jeg tak i de brillene tviler jeg sterkt på at jeg kommer til å bruke linser på lenge. Please ta Havana-fargen, de andre er bare stygge. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Rankiz: Noe sånt? Sykt billig da! Takker! Kommer på bare $300 inklusivt linser... :O Framesdirect har fått varierende anmeldelser, men ut i fra hva jeg jeg har fått med meg er de ihvertfall seriøse og refund policien dems på briller med styrke er grei. EDIT: Får jeg tak i de brillene tviler jeg sterkt på at jeg kommer til å bruke linser på lenge. Please ta Havana-fargen, de andre er bare stygge. Helt enig, den var definitivt finest. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Er ikke det der litt hipster.briller? Eller var, en eller annen gang i fjor, rundt Inception-tider? Ikke for det, jeg synes de er ganske stilige, om en litt for runde og smale for mitt fjes. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Er ikke det der litt hipster.briller? Eller var, en eller annen gang i fjor, rundt Inception-tider? Ikke for det, jeg synes de er ganske stilige, om en litt for runde og smale for mitt fjes. Det driter jeg i! Må ha de. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) Jeg vil nok også tilegne de hipster-betegnelsen, men det er jo en klassisk form. Kunne selv ønske jeg passet briller med slik form. Edit: Rankiz: Vet du i det hele tatt om de passer på ansiktet ditt? Vil si det er ganske få som kan ha slike briller i fleisen uten å se ut som en klovn. Ville nok prøvd de i butikk først og vurdert det nøye med hjelp av tilbakemelding fra venner. Endret 23. februar 2012 av lokeland Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Jepp, runde biller er for de med smale og kantete hoder. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Jeg har veldig smalt hode (så smalt at jeg ofte må kikke blant damebrillene hos optikere), men ikke særlig kantete, og jeg passer det ikke i det hele tatt. Unfair. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Jeg fant ut etter å ha kjøpt Clubmasters at jeg ikke passet runde briller. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Jepp, runde biller er for de med smale og kantete hoder. Vil du si at dette er et kantete hode? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Runde briller passer hodet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå