Atmosphere Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Hvis noen trenger armbånd, så anbefaler jeg denneselgeren. Lager håndlagde armbånd. Bestilte fra ham for en stund siden. 6mm i "Burnt Horn". Endret 22. februar 2012 av The mighty Quinn 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 LOL, http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=33157977 Hint: Se planten i bakgrunnen. Vel så bra er vel teksten i annonsen; PS:CannabisPlanten i bakgrunnen er forlengst beslaglagt,og jeg har desverre ingen planter,frø elller lignende for salg!Desverre!)Kanskje en vakker dag;)) Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Boken er jo skrevet for 13 år siden, så er mer som en pekepinn til hvordan man burde kle seg, husker gode bøker ang emnet ble diskutert for en tid tilbake, skal søke litt. Hvor fant du den på norsk? EDIT: Søkte igjennom gamle tråder og fant denne. Jepp, det som var poenget at det var bare for at pappa skulle få litt basiskunnskaper. Denne kjøpte jeg på Ark i Bogstadveien/Valkyriegaten. Men vet at de har hatt den på Nordli(?) på Paléet også. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Jeg hadde ikke sagt nei til denne. Synd at kontoen er så godt som tom. http://www.sehkelly.com/shop/green-dry-waxed-cotton-and-cashmere-mac/ 1 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Jørgen, din hipster. 6 Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Jeg synes den ble for formløs og kjedelig, uten lommer og mer detaljer … Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Jørgen, din hipster. Karen i jakka ser forresten ut som en tulling, men la det til for å vise jakken på. Jeg synes uansett det var en veldig fin jakke. Men tvinger selvsagt ingen til å være enige. 2 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Skal det være en jakke eller frakk? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Så en på UiS i dag med brune chelsea boots, navy bukser og grønn Barbour-jakke (tror Bedale?), og skjorte/v-hals under. Tilfeldigvis noen herfra? Typisk MoV-uniform. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) Hvilken butikk er det som selger blazere i Norge? Eller hvilken butikk er must, hvis man skal ha seg blazer Endret 23. februar 2012 av Laffe Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 SÅ og si alle klesbutikker som selger herreklær(- de verste ungdomsbutikkene). Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Noen som har erfaringer med A.P.C.? Er størrelsene like store som de vanlige størrelsene? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Ja ja, da har jeg opplevd at Modern Tailor har greid å sende meg feil skjorte også. Lurer på hvem som fikk min? I følge broderingen på brystet har han ihvertfall initialene C.G. Ingen her som har bestilt en sort skjorte med sorte knapper og initialer på brystet? 1 Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Spørsmål. Tenker å bygge en mini slips garderobe. Jeg bruker veldig sjelden slips. Har sansen for strikket slips/knit tie i silke. Har funnet fram til 3 farger jeg tror jeg vil få brukt mye. Navy, mørk brun og oliven/militær grønn. Jeg vil gjerne ha slipsene litt smale. Kanskje 5-6cm??? Skulle gjerne også hatt noen PS som går til alt. Har et navy med hvite polka dotter, så jeg tenkte at jeg gjerne skulle hatt noe i lin eller bomull. Har funnet detteog dette. Så er spørsmålet...... Hvor får jeg kjøpt ganske rimelige og greie strikket slips i silke? Har sjekket ut The Knottery, de ble litt for brede. Er det noen som vet hvordan The Tie Bar sine er? Lenke til kommentar
dePt Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Du får det du betaler for. Ikke mer, ikke mindre Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt lignende briller? Synes de var utrolig fine. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Spørsmål. Tenker å bygge en mini slips garderobe. Jeg bruker veldig sjelden slips. Har sansen for strikket slips/knit tie i silke. Har funnet fram til 3 farger jeg tror jeg vil få brukt mye. Navy, mørk brun og oliven/militær grønn. Jeg vil gjerne ha slipsene litt smale. Kanskje 5-6cm??? Skulle gjerne også hatt noen PS som går til alt. Har et navy med hvite polka dotter, så jeg tenkte at jeg gjerne skulle hatt noe i lin eller bomull. Har funnet detteog dette. Så er spørsmålet...... Hvor får jeg kjøpt ganske rimelige og greie strikket slips i silke? Har sjekket ut The Knottery, de ble litt for brede. Er det noen som vet hvordan The Tie Bar sine er? Ser at TM Lewin har noen pene. Er det noen som har erfaringer med slips fra dem? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Hvilken butikk er det som selger blazere i Norge? Eller hvilken butikk er must, hvis man skal ha seg blazer Ferner Jacobsen, Gunnar Øye, Skabo, Follestad osv. Lenke til kommentar
MRØ Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Så en på UiS i dag med brune chelsea boots, navy bukser og grønn Barbour-jakke (tror Bedale?), og skjorte/v-hals under. Tilfeldigvis noen herfra? Typisk MoV-uniform. Bedale er riktig, ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå