Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Hvis man først skal handle rimelig, så har faktisk H&M et par greie plagg. Ville kanskje ikke basert meg på den butikkjeden, men det er langt fra det verste du kan finne. Kanskje ikke noe som skriker H&M på hele plagget, men de har faktisk hatt et par greie saker. Er jevnlig inneom dem for å sjekke dem ut. Vel, det er ikke alltid det blir handel av det, men du kan komme over noe brukbart der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forresten, hvorfor skal jeg ikke kunne gå med H&M-klærne mine på en hverdag om jeg foretrekker de fremfor en YSL-jakke til 15-20k?

 

5454449[/snapback]

De som mener du ikke kan gå med H&M klær i hverdagen har som oftest oppfattelsen at jo dyrere jo bedre. Et godt eksempel på dette er alle de som gikk med Lindeberg sine hettegensere som syntes de var såå fine siden de kostet rundt 1000 kr.

 

Min oppfattelse av sånne personer at at de som oftest er fjortiser som får det de peker på fra mor og far. (Nei jeg sikter ikke til noen)

Endret av master air
Lenke til kommentar
Er det forskjell på blazere fra vår- og høstkolleksjonene? Jeg har alltid trodd at en blazer er en blazer. :innocent:

5454527[/snapback]

Hehe, joda, du har i aller høyeste grad rett. Det går mest på at det i høstkolleksjonene er farver og stoffer man forbinder med høst og vinter, og motsatt i vårkolleksjonene.

 

(Unntaket er i en mer klassisk garderobe, her vil valg av stofftykkelse/-kvalitet ofte være den eneste variasjonen mellom klær som bruker vår/sommer og vinter/høst. Kilgour har lansert et nytt konsept med noen veldig lette dresser spesielt for sommerbruk, men knapt noe som bør trekkes inn som en «regel».)

 

master air: Absolutt, den berømmelige hettegenseren fra Lindeberg var et studium i gruppepress.

Endret av thomasr
Lenke til kommentar
Godeste Thomas, det heter da jammen et studium. Det er for dårlig.

 

(Joachim ber så om unskyldning for alle regler han har trampet på, og håper Thomas ikke tar det ille opp.)

5455643[/snapback]

Jeg tar det selvfølgelig ikke ille opp, tvert imot, jeg setter stor pris på tilbakemelding. I det siste har jeg simpelthen ikke brukt særlig mye tid på å finpusse det språklige aspektet ved mine innlegg, resultatet er dessverre åpenbart, dette er en praksis som må avsluttes.

Lenke til kommentar
Men wtf?! Stilen er det viktigste!

Pia Haraldsen kjøper vesker og alt fra Frelsesarmeen ( gud, vet ikke hvordan man skriver det en gang!)

og ser fortsatt bra ut!

Prisen er NULL viktig, det er hvordan du setter sammen plaggene som er viktig!  it's like a puzzle

5454427[/snapback]

 

Sorry man, men tviler på at Pia Haraldsen kjøper veskene sine fra Frelsesarmen.

Lenke til kommentar
Jeg føler meg veldig dårlig når jeg går i klær fra H&M og Cubus og alt det.

 

Man får den lille ekstra følelsen av når man går i dyre klær. :)

5454342[/snapback]

Nuvel, det er stil det handler om (eller bør handle om), ikke penger. Unektelig er det i mange tilfeller en nær sammenheng, da det fort vekk koster litt å ansette flinke mennesker i en hel organisasjon. Med det sagt er et av de definitivt kuleste plaggene jeg kjøpte i løpet av hele høsten fra H&M.

5454405[/snapback]

 

Trodde du hadde mye kult fra Dior jeg Thoamsr? Men synes ikke du det er litt kjedelig å gå på gaten og møte flere med akkurat samme klær som du har på deg (H&M). Personlig liker jeg å være litt noe for meg selv. Men folk har forskjellig meninger. hm..

Endret av chris
Lenke til kommentar
Tips til hodeplagg som kan brukes hele året? (dvs. - må ikke varme)

Hodet mitt finnes i rpp :p

Og jeg liker lyse klær, for det meste - med unntak av og til...

5457111[/snapback]

En fin hatt?

5457318[/snapback]

 

Jeg vil bare ha noe på huet som er litt stilig

 

Så alle forlsag mottas med takk :)

Endret av Dark Knight
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...