Essem Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Nå er vel så vidt jeg vet samtlige kvinnelige ministre kjerringer fra distriktsnorge. Kan ikke regne med annet enn festlige stunt med skisko da. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Var det ikke her inne vi gjorde narr av Jan Thomas fordi han var tilstede på etellerannet arrangement og klikket helt da han fikk kritikk for antrekket sitt? han hadde nemlig ikke vært der som gjest, men vært innom som stylist. Og så begynte han helt opfordret å snakke om hvor dyre klærne hans var, og dermed var de automatisk superbra. D&G etellerannet. Det var i forbindelse med nobelgallaen tror jeg. Han sendte inn et brev med detaljert beskrivelse av hva han hadde på seg og hvor mye det kostet til Dagbladet i etterkant, for liksom å bevise at de tok feil. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 De har målsøm-blazere også, har de ikke? De har skjorter, blazere og dress. Jeg har ikke helt kommet dit enda, men kan bli aktuelt alt etter hvordan skjorten blir. Fordelen er at hvis det er endringer som trengs etter at noe er levert, så gjør de endringen på stedet. Fint at de faktisk er opptatt av å levere et godt sluttresultat, enn å bare prakke på deg det som er levert, for da har de gjort sitt. Som noen her har erfart fra Ferner Jacobsen. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Hva er folkets syn på flanell eller bukser av ull på skolen? Á la videregående... Jeg bruker det på VGS. Litt viktig at de ikke sitter på samme måte som på bestefar, men det er vel åpenbart. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Noen her som har bestilt skjorte fra Epaulet og kan si noe om størrelsen? Prøver å måle, men jeg veit ikke om det blir helt rett... Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 (endret) Tenkte jeg skulle kjøpe 4-5 enkle t-skjorter fra RL. Greit å ha til sommeren. Klikk. Endret 20. februar 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Hva er det du vil fram til? 1 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 At han har eBay-skills. Å kjøpe RL på eBay fra selgere som har mange, og ikke bare ett, plagg øker sannsynligheten betraktelig for at det er falsk vare. Nå er jo en fake t-skjorte ikke verdens undergang, men greit å ha i bakhodet. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Så nettopp denne under overskriften "Girls will agree" 2 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 (endret) Reddit eller 9gag ( :/ )? Endret 20. februar 2012 av Christian B Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Reddit eller 9gag ( :/ )? Burde jeg vite hva dette betyr? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Reddit burde du vite om. 9gag er tragisk. 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Når du poster alle de mem bildene burde du ha en anelse 1 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Reddit ≈ Forum 9gag ≈ Artige.no Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 At han har eBay-skills. Å kjøpe RL på eBay fra selgere som har mange, og ikke bare ett, plagg øker sannsynligheten betraktelig for at det er falsk vare. Nå er jo en fake t-skjorte ikke verdens undergang, men greit å ha i bakhodet. Nei... Leter etter gode tskjorter som jeg kan bruke når polo skjorter blir for varmt, men er usikker på om de jeg linket til kan brukes til noe mer enn underskjorte. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Hva tenker folket angående kontrastknapper? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Hva tenker folket angående kontrastknapper? 3 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Aldri helt skjønt fasitnasjonen med humorbiten av reddit, blir så mye klikking da bildene ikke dukker opp på "siden". Men det er mye annet spennende der da. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Last ned Reddit Enhancement Suite så kan du få opp bildene uten å trykke på hvert enkelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå