Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var det ikke her inne vi gjorde narr av Jan Thomas fordi han var tilstede på etellerannet arrangement og klikket helt da han fikk kritikk for antrekket sitt? han hadde nemlig ikke vært der som gjest, men vært innom som stylist. Og så begynte han helt opfordret å snakke om hvor dyre klærne hans var, og dermed var de automatisk superbra. D&G etellerannet. :roll:

Det var i forbindelse med nobelgallaen tror jeg. Han sendte inn et brev med detaljert beskrivelse av hva han hadde på seg og hvor mye det kostet til Dagbladet i etterkant, for liksom å bevise at de tok feil.

Lenke til kommentar

De har målsøm-blazere også, har de ikke?

De har skjorter, blazere og dress. Jeg har ikke helt kommet dit enda, men kan bli aktuelt alt etter hvordan skjorten blir. Fordelen er at hvis det er endringer som trengs etter at noe er levert, så gjør de endringen på stedet.

Fint at de faktisk er opptatt av å levere et godt sluttresultat, enn å bare prakke på deg det som er levert, for da har de gjort sitt. Som noen her har erfart fra Ferner Jacobsen.

Lenke til kommentar

At han har eBay-skills. Å kjøpe RL på eBay fra selgere som har mange, og ikke bare ett, plagg øker sannsynligheten betraktelig for at det er falsk vare. Nå er jo en fake t-skjorte ikke verdens undergang, men greit å ha i bakhodet.

Nei... Leter etter gode tskjorter som jeg kan bruke når polo skjorter blir for varmt, men er usikker på om de jeg linket til kan brukes til noe mer enn underskjorte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...