PatSharpX Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Husker jeg feil når jeg sier det er noen på forumet som driver theitaliandream.tumblr.com? Det nye themet suger maks. Må si meg enig! Noen som skal på bylarm i kveld? Tips til hva man bør få med seg? Lenke til kommentar
kynne Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 (endret) mtm med e.zegna på gunnar øye 21-22 mars for de som er interessert Endret 17. februar 2012 av kynne Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Husker jeg feil når jeg sier det er noen på forumet som driver theitaliandream.tumblr.com? Det nye themet suger maks. Må si meg enig! Har endret theme. Trodde ikke det var noen som så på siden uansett. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Hender jeg er innom å sjekker. Bedre nå ja Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 (endret) Hva er folkets syn på flanell eller bukser av ull på skolen? Á la videregående... Forresten, noen som har lyst på nye sko? Kjempetilbud på SF, nydelige sko! edit: latterlig mye skrivefeil i en setning... Endret 17. februar 2012 av DexterMorgan Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 HVa er folks syn på flanell eller eller bukser av ull på skolen? Á la videregående... Blir nok litt for klassisk/gammeldags etter egen mening, men det er bare meg Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Dessverre så er alt for mange plagg for fint i den norske skolen. CG, Ugg og joggebukser ødelegger alt for oss! Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 (endret) Forresten, noen som har lyst på nye sko? Kjempetilbud på SF, nydelige sko! Om du burde bruke flanellbukser på skolen kommer litt an på hva slags kleskultur det er på skolen din, men det skal være rimelig formelt (for en vgs.) før jeg ville brukt det. Endret 17. februar 2012 av Christian B 2 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Fant en rød-oransje skjorte som jeg har hatt i klesskapet mitt en god stund. Noen ideer til et outfit som ser bra ut med en slik skjorte(for å bruke på byen)? Fargen er omtrent som denne: Lenke til kommentar
kynne Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Hadde gitt den skjorten til Fretex eller UFF. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Han skriver "Fargen er omtrent som denne". Det er med andre ord ikke den skjorten (greia), men en skjorte i den fargen. Nå kan jeg ikke se for meg at en skjorte i den fargen skal være spesielt kledelig, men det er en annen sak. 1 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 vaniljeis bukse hadde passet bra vil jeg tro Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Mørk blå bukse (jeans), brun blazer. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Hvor går man i Norge hvis man skal ha MTM-skjorter i butikk eller aller helst bespoke? Finnes bespoke skjorter i Norge? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Hvor går man i Norge hvis man skal ha MTM-skjorter i butikk eller aller helst bespoke? Finnes bespoke skjorter i Norge? Kanskje dette nærmeste man kommer bespoke i Norge?: mtm med e.zegna på gunnar øye 21-22 mars for de som er interessert Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Jeg så den posten, men regnet med det gjaldt dresser, og ikke skjorter.. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 De aller fleste som fører Stenström tar mål til MTM-skjorter. Da kan man velge all verdens kragetyper og stofftyper også. Stenströmforhandlere har en god katalog med stofftyper og eksempler på konstruksjoner. Verdt en titt. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Han skriver "Fargen er omtrent som denne". Det er med andre ord ikke den skjorten (greia), men en skjorte i den fargen. Nå kan jeg ikke se for meg at en skjorte i den fargen skal være spesielt kledelig, men det er en annen sak. Hehe, turte ikke å bruke den i går. Den skal nok til Fretex veldig snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå