Hugol Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Hva vil du? Hva vil du? Jeg ønsker anbefalinger på butikker i København hvor jeg aldri har handlet klær før. Når jeg sier at LV og Gucci ikke er min greie er det vel ikke nødvendig å komme med unødvendige kommentarer som Cubus og H&M? Jeg tok det i alle fall som spydig. H&M har for all del mye fint men dit har jeg muligheten til å dra hver dag. Cubus derimot. 5 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Illum Bolighus i nærhetens av Kongens Nytorv er noe ala Steen&Strøm. Du finner mange forskjellige merker. Alt fra PRL til Timberland etc etc. Spre litt meir kjærleik da volkz! <3<3<3 xD xD 2 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Som jeg sa, Magasin du Nord, et stort varehus ved Kongens Nytorv. Bare gå nedover Strøget, så få du most likely med deg det meste du måtte være ute etter. Hvis ikke ligger det butikker med ting som ikke er helt for allmuen utenfor Strøget. Er det noe spesielt du ser etter eller stil du liker eller prisklasse du er ute etter? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Ser heller ikke noen spesiell grunn til å ta turen innom Gucci eller Louis Vitton. Det gjør ikke jeg heller for å være helt ærlig... Bindesbøl og Troelstrup har en del greit, men utvalg og priser er ikke akkurat så mye bedre enn Norge. 1 Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) Ser heller ikke noen spesiell grunn til å ta turen innom Gucci eller Louis Vitton. Det gjør ikke jeg heller for å være helt ærlig... Men hvordan skal jeg ellers vise alle andre at jeg er mye rikere, mer suksessfull, kulere, har bedre klessamk, ser bedre ut og generelt er mye bedre og viktigere enn alle andre? Det var en spøk for de som ikke skjønte det Endret 15. februar 2012 av Von-Matterhorn 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Men hvordan skal jeg ellers vise alle andre at jeg er mye rikere, mer suksessfull, kulere, har bedre klessamk, ser bedre ut og generelt er mye bedre og viktigere enn alle andre? 1 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) Ser heller ikke noen spesiell grunn til å ta turen innom Gucci eller Louis Vitton. Det gjør ikke jeg heller for å være helt ærlig... Bindesbøl og Troelstrup har en del greit, men utvalg og priser er ikke akkurat så mye bedre enn Norge. Takk fkm og Bonne. Hensikten er vel egentlig å bruke tid på noe samt trenger jeg noe nytt i gardroben til våren. Er ikke så mye annet å gjøre i Danmark så vidt jeg vet. Endret 15. februar 2012 av Hugol Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Den her var også ganske classy. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) Den her var også ganske classy. Gidd å legg ut facebookprofilbildet mitt a Endret 15. februar 2012 av Mchansern 3 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) Noen som vet om en butikk i Oslo som har et greit utvalg av Acne modeller? Eneste jeg finner er Max Raw, og jeg skulle gjerne hatt en litt videre passform. Edit: Er også på jakt etter noen nye henleyer. Både lang- og kortermet. Endret 16. februar 2012 av thrice Lenke til kommentar
Pernille M Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 ^ Acne-butikkene, for eksempel...? Har inntrykk av at den som ligger aller nederst i Bogstadveien har best utvalg. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Herre. Jeg går forbi den sikkert tre ganger i uka. Flaut. 1 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) Tja. Til mitt forsvar har jeg bare vært innom 2 ganger. Fremdeles på utkikk etter henleys, bedre kjent som bestefarstrøyer. Edit: Slimfit, grå t-trøyer hadde også vært greit. Endret 16. februar 2012 av thrice Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Fikk skotrær fra Bexley i går, men det ser ut som de er mugg på ett av dem. Er litt redd for å bruke dem, sender dem en mail nå og hører hva de gjør med saken. Det er verst bakpå hælen, men er noe foran og på midten og. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Det er nok bare å pusse av, men litt dritt å få i posten, ja. Gå for Cedarville neste gang. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Er fornøyd med mine skotrær fra Cedarville. Eneste jeg har å trekke på var at fraktkostnadene ble dyrere en selve skotrærne. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Jada, det er et tynt lag og burde ikke være noe problem å fjerne, men det skal ikke være sånn. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Husker jeg feil når jeg sier det er noen på forumet som driver theitaliandream.tumblr.com? Det nye themet suger maks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå