Sebastilurio Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Når dere ser etter klær, hvor er det første stedet dere leter? Hvilke nettsider. Orker ikke å se gjennom 2322 sider for å finne ut av hva noen av dere går innpå innimellom. Vær snill Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Spørs jo selvfølgelig hva du er ute etter. Leter du etter alt mulig: www.nelly.com www.miinto.no F.eks Endret 13. februar 2012 av Mantoius Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Takk! Edit: Ønsker meg forresten også en duffelcoat(?), noen anbefalinger på pene/billige? Endret 13. februar 2012 av sebastifuck Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Når dere ser etter klær, hvor er det første stedet dere leter? Hvilke nettsider. Orker ikke å se gjennom 2322 sider for å finne ut av hva noen av dere går innpå innimellom. Vær snill Det er derfor vi har en Mote og velvære for dummies-tråd. Her er uansett tråden som bør være til hjelp: Tråden om butikker Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Chinos fra nn 07 er helt jævlige om man skal bruke dem med skjorte. Hvordan da? Kan ikke si jeg har merket noe særlig selv. Er det snakk om en smakssak eller er det noe som er "feil"? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Chinos fra nn 07 er helt jævlige om man skal bruke dem med skjorte. Hvordan da? Kan ikke si jeg har merket noe særlig selv. Er det snakk om en smakssak eller er det noe som er "feil"? Alt for lav i livet. Ser ikke bra ut med skjorte. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Er på grunn av det jeg skrev rett under. Det er vanskelig å holde skjorta inni når det er så lavt liv. Det kan se litt dust ut noen ganger også. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Chinos fra nn 07 er helt jævlige om man skal bruke dem med skjorte. Hvordan da? Kan ikke si jeg har merket noe særlig selv. Er det snakk om en smakssak eller er det noe som er "feil"? Alt for lav i livet. Ser ikke bra ut med skjorte. This. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Hm, har jeg ikke tenkt på eller lagt merke til. Synes ikke de sitter så lavt på meg at det gjør noe, men nå er ikke jeg så høy heller da. Sjelden jeg går med bare skjorte uansett, som regel en v-neck over. Hvis det hjelper. Hvor høyt/lavt skal buksene være i livet da? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Det er jo opp til hva du liker selv, men buksene fra nn er så lave i livet at det ser dumt ut når man har skjorten nedi buksen. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Enig der, de er ikke høyere i livet enn de må være. Jeg går sjelden med skjorten nedi til vanlig, så jeg overlever. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Var innom H&M i dag, men alle chinosene var for slimme for meg rundt leggene... Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Jeg har ikke så sansen for den trenden med pølseskinnlegger på bukser, som mange jeans og chinos har ... Jeg liker bedre bukser med rette ben ("straight fit") eller litt slimmere kanskje, men ikke disse buksene i alle regnbuens knallfarger som ser ut som de er sprayet på ... Et eksempel på jeans jeg liker er Nudie sine Big Bengt eller CM Five. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Ja til slengbukser! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Sjakett i bryllup (brudgom) yay or nay? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Først og fremst: Hva står det i invitasjonen? Du skal aldri være mer formelt kledd en brudgommen, tross alt. For det andre: Definer ungdom. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Jeg er brudgommen. 3 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Lilla PRL kashmir i M til salgs på SF. Hadde det ikke vært for at jeg allerede har to i andre farger ville jeg kjøpt. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) Den var lekker. Typisk at sånt blir lagt ut når stipendet kommer, får ikke akkurat mindre lyst på den e: Og grattis til deg Anathema, kan dessverre ikke noe om klær i bryllup så spørsmålet ditt for noen andre ta seg av. e2: Nå fikk jeg lyst til å høre på Judgement Endret 15. februar 2012 av Vowels Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå