Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Har en del venner som skaffer seg NBA-trøyer nå. Kan noen fortelle meg hvor jeg har falt ut, for jeg fikk aldri med meg at det var kult. Tviler vel også på at noen av de har særlig kjennskap til amerikansk basket, men kjærligheten for alt som er amerikansk lever vel ganske sterkt...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en del venner som skaffer seg NBA-trøyer nå. Kan noen fortelle meg hvor jeg har falt ut, for jeg fikk aldri med meg at det var kult. Tviler vel også på at noen av de har særlig kjennskap til amerikansk basket, men kjærligheten for alt som er amerikansk lever vel ganske sterkt...

Trodde folk var ferdig med de helvetes trøyene for lengst?

Lenke til kommentar

Ikke at dette er veldig on topic, men bør jeg velge at pakken min skal være en gave når jeg kjøper på nett?

Her står det:

"This order contains gift items, but I'd prefer no gift wrap or note

(Items designated as gifts will not display prices on their packing slips. If you bought items from a gift registry, we'll update it to reflect this purchase)."

Hvis jeg velger dette alternativet, slipper jeg moms da?

Lenke til kommentar

Jeg tror det eneste som skjer om du blir "tatt" er at du må betale moms og vanlig gebyr. Ingen straffegebyr eller lignende. Og det er de som sender som bryter loven/postbestemmelsene, ikke du som mottar/bestiller.

Men klart, det er mulig ting tar litt lengre tid hos posten om de oppdager slike feil, så du får veska litt senere.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Min erfaring med H&M og chinos er at de har elendig kvalitet. Selvfølgelig er det billig, men chinos generelt har ikke så veldig høy pris, så da kan man vel like greit invistere i noe som holder? Har hatt problemet med at lommene går hull i pga dårlige sømmer og dårlig stoff hos chinosene fra hennes - noe som en gang resulterte i mistet mobil (hører vel med til historien at jeg var litt bedugget, men det endrer ikke kvaliteten på lommene)

Har en chinos fra NN.07 jeg er veldig fornøyd med.

Endret av Mantoius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...