WASD Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Har en del venner som skaffer seg NBA-trøyer nå. Kan noen fortelle meg hvor jeg har falt ut, for jeg fikk aldri med meg at det var kult. Tviler vel også på at noen av de har særlig kjennskap til amerikansk basket, men kjærligheten for alt som er amerikansk lever vel ganske sterkt... 3 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Noen som har tips til hvor jeg kan finne en grei denimskjorte? RRL har en del forskjellig. Takk skal du ha! Får prøve å finne en proxy, eventuelt untytte noen bekjente. Lenke til kommentar
August. Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Har en del venner som skaffer seg NBA-trøyer nå. Kan noen fortelle meg hvor jeg har falt ut, for jeg fikk aldri med meg at det var kult. Tviler vel også på at noen av de har særlig kjennskap til amerikansk basket, men kjærligheten for alt som er amerikansk lever vel ganske sterkt... Trodde folk var ferdig med de helvetes trøyene for lengst? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Man bør selvsagt ikke kjøpe skjorter med 33" armlengde når man er 186 høy? : / Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Det kommer da an på hvor lange armene dine er Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Heh, jeg kom på at høyden min ikke så noe veldig om hvor lange armene mine er, så jeg kom for å redigere... : p Men jeg fant ut av at RL skjorter i small hadde en armlengde på 32 - 33" og de går så vidt, så da satser jeg på at 33" går greit. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Hvorfor måler du ikke bare armlengden din? :/ Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Jeg synes det er ganske umulig uten hjelp, og hjelp er ikke lett å få klokken ett om natten... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Det er lettere å måle på en skjorte som passer godt, da man skal måle fra midten av skjortesnippen. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Ikke at dette er veldig on topic, men bør jeg velge at pakken min skal være en gave når jeg kjøper på nett? Her står det: "This order contains gift items, but I'd prefer no gift wrap or note (Items designated as gifts will not display prices on their packing slips. If you bought items from a gift registry, we'll update it to reflect this purchase)." Hvis jeg velger dette alternativet, slipper jeg moms da? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Hvis du får den sendt som gave og verdien er under 1000 kroner skal du slippe mva ja. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Det er en veske som koster tilsammen 800 kr inkl, frakt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Egentlig så må det rent faktisk være en gave. Det betyr at dersom pakken er "proft" innpakket, og avsender er et firma, så sliter du. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Oi, da bytter jeg til vanlig sending da. For enhver pris vil jeg helst unngå problemer Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Jeg tror det eneste som skjer om du blir "tatt" er at du må betale moms og vanlig gebyr. Ingen straffegebyr eller lignende. Og det er de som sender som bryter loven/postbestemmelsene, ikke du som mottar/bestiller. Men klart, det er mulig ting tar litt lengre tid hos posten om de oppdager slike feil, så du får veska litt senere. 2 Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Følelsen av å stå der å rydde opp i samtlige av klærne man eier, men man er usikker på mange plagg. For fine til å kaste, ingen som kan arve og en gnagende følelse på at man helt sikkert får brukt for det en gang. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Ser egentlig ikke behovet for MTM (Tailorstore) chinos og shorts. Har allerede begynt å tenke på sommeren og netbutikken til H&M, Topman og Zara har greit utvalg av chinos og shortser. Noen andre anbefalinger? Endret 13. februar 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Min erfaring med H&M og chinos er at de har elendig kvalitet. Selvfølgelig er det billig, men chinos generelt har ikke så veldig høy pris, så da kan man vel like greit invistere i noe som holder? Har hatt problemet med at lommene går hull i pga dårlige sømmer og dårlig stoff hos chinosene fra hennes - noe som en gang resulterte i mistet mobil (hører vel med til historien at jeg var litt bedugget, men det endrer ikke kvaliteten på lommene) Har en chinos fra NN.07 jeg er veldig fornøyd med. Endret 13. februar 2012 av Mantoius Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Chinos fra nn 07 er helt jævlige om man skal bruke dem med skjorte. 2 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Er veldig lavt liv på dem. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå