DanieI Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Som hverdags antrekk, f.eks på skolen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 I det daglige er det litt much for de aller fleste å gå med blazer, mener egentlig. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Den andre er en helt vanlig mørkeblå blazer. Nå sitter jeg på telefonen, men ser jo ut som en helt akseptabel, mørkeblå blazer. Noe jeg overser? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Som hverdags antrekk, f.eks på skolen. Det går greit hvis du er jente, men hvis det er en gutt blir det for mye. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Vel, hvis du overser at jakkeslagene ser ut som to bananer, at armhullene rekker halvveis ned på jakken og at brystet ser ut som om det er like føyelig som en papplate ser det ut som en helt akseptabel blazer. Personlig liker jeg å ta med sånne ting når jeg vurderer en blazer, men kanskje det bare er meg... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 I det daglige er det litt much for de aller fleste å gå med blazer, mener egentlig. Øh... Jeg er enig i at det er latterlig å gå med blazer til daglig om man er 16, men for en voksen mann er det da på ingen måte for mye. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Jeg personlig synes også det er for mye men jeg ville høre hva dere andre mente Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 I det daglige er det litt much for de aller fleste å gå med blazer, mener egentlig. Øh... Jeg er enig i at det er latterlig å gå med blazer til daglig om man er 16, men for en voksen mann er det da på ingen måte for mye. Okei. Rettelse: For de fleste her på forumet For folk med kontorjobb er det nok greit, og på fest/lignende. Men på skole/universitet blir det litt mye i de aller fleste tilfeller. 1 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Vel, hvis du overser at jakkeslagene ser ut som to bananer, at armhullene rekker halvveis ned på jakken og at brystet ser ut som om det er like føyelig som en papplate ser det ut som en helt akseptabel blazer. Personlig liker jeg å ta med sånne ting når jeg vurderer en blazer, men kanskje det bare er meg... Sier meg jo så klart enig punktene, men ut fra bildet så det ikke ut som om blazeren var av særlig høy pris, og med hensyn på det vil det nok være helt ok. At slagene buer seg kan muligens komme av at det buler ut fra brystet, men lyssettingen skjuler det. Er det dog slik de er må jeg si meg enig at det var i overkant mye. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Jeg skjønner ikke helt hvorfor prisen skal ha noe å si. Stygt er stygt... Det er bedre å ha en blazer man er fornøyd med enn 5 man ikke liker. Det er bedre å spare en liten stund enn å kjøpe en haug med dritt man aldri bruker. Endret 12. februar 2012 av fkm 2 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Jeg ville ikke putta den i kategorien "direkte stygg", men bedre å putte mer penger i det, i hvert fall når det er mange bedre jakker å få tak i til litt ekstra. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 I den grad en helt plain navy blazer kan bli stygg vil jeg kalle den stygg. Det peneste jeg kan si om den er at den så grei ut bakfra. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Lol, jeg burde sagt "navy blazere som ser nogenlunde normale ut". Ikke at den blazeren var navy, men... Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Var jakkeslagene jeg var usikker på, så går for noe mindre bananformet. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Noen som har tips til hvor jeg kan finne en grei denimskjorte? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Bor du i Oslo? En butikk i Thorvald Meyers gata, litt over Olaf Ryes plass har opphørssalg med 70% av alt av "merkeklær". Har ikke vært inne, men ut i fra vinduene og prisene ser det ut som en butikk som kan føre greie denimskjorter. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Bor ikke i Oslo, nei. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 De har vell noe sånt på Carlings eller Volt. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Noen som har tips til hvor jeg kan finne en grei denimskjorte? RRL har en del forskjellig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå