Phelge Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Det har jeg, passer dårlig de og :/ Enten så blir det for kort, eller så blir de for store! tailerstore er en mulighet ja, men trenger de så fort som mulig... Jeg er 187 høy og 65 kilo, og Stenström sine skjorter sitter som et skudd. Tror de heter slimline elns. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Btw, noen steder i trheim man kan kjøpe disse? Og hva er prisen på de? I Sverige kjøpte jeg par stk for rett under tusen kr... Lenke til kommentar
Greed Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 (endret) Det har jeg, passer dårlig de og :/ Enten så blir det for kort, eller så blir de for store! tailerstore er en mulighet ja, men trenger de så fort som mulig... Jeg er 187 høy og 65 kilo, og Stenström sine skjorter sitter som et skudd. Tror de heter slimline elns. Da burde det passe meg fint! Skal sjekke de ut Jonas: skal se på de og Takk! Endret 11. februar 2012 av Greed Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Skal kjøpe meg en blazer fra Mark & Spencer, men knappene er helt jævelige. Må byttes ut med noen horn knapper, noen som anbefaler et sted å kjøpe dette? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Bare elsket denne jakken fra Aquascutum (Double Breasted Dark Blue Suit) Den var desverre utsolgt, noen som vet om noe lignende? (Med samme type tekstur og farge) Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Hva synes dere om designet på denne blazeren? 1 Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Jeg kjøpte 2 slim fit fra ralph lauren skjorter på Ferner Jacobsen i Oslo. De satt bra! Endret 12. februar 2012 av Schjellin Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) @Raniz: helt ok. Ikke stygg, men jeg liker bedre når slagene er rett på "innsiden", altså der de er "brettet", og skjorten syne. Er klar over at ofte er de ikke HELT linjalrette, men her var det litt mye banan. Endret 12. februar 2012 av b0nn3 1 Lenke til kommentar
Hopsin Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Noen som har forslag til klessider for menn, norske noe á la junkyard eller amerikanske (karmaloop, drjays etc.)? Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Siden du nevner karmaloop osv regner jeg med at du er ute etter streetwear? Kan i såfall anbefale digitalgravel.com, har ikke brukt de på noen år men vet at de fortsatt er veldig greie. Er snille når det kommer til å merke sendingen som gave og senke verdien på den også. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Hva synes dere om designet på denne blazeren? Oy vey Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Noen som har forslag til klessider for menn, norske noe á la junkyard eller amerikanske (karmaloop, drjays etc.)? Du får nok flere svar i streetwear-tråden, til tross for litt laber aktivitet der i det siste. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Hva synes dere om designet på denne blazeren? Ikke for å være frekk, men hvor mange runder skal du gå her inne før du faktisk kjøper noen av de 12302342 blazerne du har postet her de siste dagene? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Bedre at han poster en halv million blazere enn at han faktisk kjøper noe av det drittet han poster... Sist gang han kjøpte en blazer endte han jo opp med en som var 2 størrelser for stor og som så ut som et kostyme fra åttitallet... 5 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Rankiz, her er det jeg foreslår at du gjør. Slutt å lete etter kupp. Bestem deg for hvordan blazer du er ute etter, og ikke kjøp noe annet enn det. Jeg mener ikke å være frekk nå, men du er tydeligvis ikke så veldig flink til å finne riktig størrelse og snitt. Gå til en fysisk butikk og finn noe der. Ta et bilde, og last det så opp her. Vent på tilbakemelding. Dersom du selv er fornøyd, og du får gode tilbakemeldinger, kjøp blazeren. Slik du holder på nå kommer du bare til å ende opp med et skap fullt av klær du ikke bruker. 9 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Nå må jeg spørre, for å finne ut av om jeg er helt på bærtur eller ikke. Blazeren fra Aquascutum så vel ikke så ille ut? Den så i hvert fall ut som noe jeg i fremtiden kunne tenke meg å kjøpe. Hvis den passet, vel og merke. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Ser forsåvidt ingen feil i noen av blazerne. Den fra Aquascutum er nydelig, har sett den på MalfordofLondon. Den andre er en helt vanlig mørkeblå blazer. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Nå må jeg spørre, for å finne ut av om jeg er helt på bærtur eller ikke. Blazeren fra Aquascutum så vel ikke så ille ut? Nei, men den er jo utsolgt... Dessuten er det en dress, som jeg går ut i fra vil være ganske tydelig så fort man får den på kroppen. Rankiz er jo som kjent heller ikke den beste i verden til å finne riktig størrelse på nett. Den andre er en helt vanlig mørkeblå blazer. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Synes dere det er for mye for en 16 åring å bruke blazer? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Til hvilken anledning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå