thomasr Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Skal du ha noe for å gå med fremover nå venter du heller til butikkene får inn det meste fra vårkolleksjonene. butikkene begynner å få inn det da! 5450005[/snapback] ... Det finnes en del vårplagg, det er ikke det. Men, om budsjettet er begrenset kan det lønne seg å finne ut hvilke plagg en ønsker å bruke penger på, heller enn å bruke opp alle pengene før man finner ut at det kom et annet, uimotståelig plagg senere. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 http://www.smp.no/default.asp?page=1024&item=579773,1&lang=1 Lenke til kommentar
chris Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Dark Knight:Den blazeren er fra høstkolleksjonen, bør være mulig å finne den på salg, om du driver med slikt (jeg handler ikke på salg, da skal det virkelig overbevisende argumenter til). Selv om den er utgående modell og ikke noe man får brukt stort i vår-/sommersesongen kommer det alltids en ny høst, og slike blazere er da gjengangere. Personlig synes jeg jakkeslaget er i det største laget og den kunne med fordel vært litt smalere (og hatt mindre innsving), ermene er også litt underlig «tykke» (i omkrets), ellers en fin blazer. 5449972[/snapback] Jeg er faktisk enig med thomas her, når det gjelder denne blezeren ang smalere. Ingent er værre enn at blazeren er så bre at skuldrene ikke fyller helt ut. Men jeg er synes ikke det gjør noe at den har såpas mye innsving. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Er ikke det at jeg har noe imot innsving i seg selv, de fleste jakker ville nok faktisk sett heller merkelige ut uten noe innsving. Men, det har vært en økende tendens til å lage veldig mye innsving på blazere, med varierende hell. Har litt lett for å se ut som designeren prøver for hardt, og som erstatning for den rene silhuetten han/hun ikke klarte å oppnå kjører på med innsving. Lenke til kommentar
cre8ive Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Nåja.. Man får like god kvalitet på gensere som koster 300,- og ikke 1000,- Men det er noe med den lille følelsen man har når man går med dyre klær. Jeg føler meg bedre da:/ Jeg synes det er dumt at man må kjøpe klær som koster over 1000,- for å føle seg sikker på seg selv, men sånn er det, sånn har det blitt.. Men altså, man kan gå i det man vil, synes jeg! Selvom dyre klær = fine klær... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Nåja.. Man får like god kvalitet på gensere som koster 300,- og ikke 1000,- Men det er noe med den lille følelsen man har når man går med dyre klær. Jeg føler meg bedre da:/ Jeg synes det er dumt at man må kjøpe klær som koster over 1000,- for å føle seg sikker på seg selv, men sånn er det, sånn har det blitt.. Men altså, man kan gå i det man vil, synes jeg! Selvom dyre klær = fine klær... 5454317[/snapback] Absolutt ikke enig. En genser som koster 1000,- er ikke like bra som en til 300,- Jeg føler meg veldig dårlig når jeg går i klær fra H&M og Cubus og alt det. Man får den lille ekstra følelsen av når man går i dyre klær. Endret 17. januar 2006 av ZeroMac Lenke til kommentar
cre8ive Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Absolutt ikke enig. En genser som koster 1000,- er ikke like bra som en til 300,- Jeg føler meg veldig dårlig når jeg går i klær fra H&M og Cubus og alt det. Man får den lille ekstra følelsen av dyre klær. 5454342[/snapback] enig der, enig der.. H&M er noe jeg kan gå med en søndagskveld når jeg chillern foran tv'en. (uoffentlig fra omverdenen ) Er jeg blandt folk må jeg ha på ordentlig plagg, som en genser fra Tatler eller en bukse fra Biazuzzi.. Men altså! Jeg rakker ikke NED på folk som har annerledes stil, de er ingen dårligere person av den grunn.. Synes de er smartere, som bruker penger på noe annet enn klær. Jeg, av den grunn er jo reine shoppomanen.. UVANE! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Absolutt ikke enig. En genser som koster 1000,- er ikke like bra som en til 300,- Jeg føler meg veldig dårlig når jeg går i klær fra H&M og Cubus og alt det. Man får den lille ekstra følelsen av dyre klær. 5454342[/snapback] enig der, enig der.. H&M er noe jeg kan gå med en søndagskveld når jeg chillern foran tv'en. (uoffentlig fra omverdenen ) Er jeg blandt folk må jeg ha på ordentlig plagg, som en genser fra Tatler eller en bukse fra Biazuzzi.. Men altså! Jeg rakker ikke NED på folk som har annerledes stil, de er ingen dårligere person av den grunn.. Synes de er smartere, som bruker penger på noe annet enn klær. Jeg, av den grunn er jo reine shoppomanen.. UVANE! 5454359[/snapback] Hvaa? Bruker du H&M på en søndagskveld når du chillern foran tv? Du skremmer meg Cecilie. Hva har jeg lært deg? Ingen plagg fra H&M! Det har jo jeg sagt hele tiden... Du skuffer meg, men jaja. Sorry for OT-praten. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Høstkolleksjonene begynner å komme etter hvert nå, jeg har ikke gjort meg det helt store inntrykket av mange enda, men har tatt en titt på noen. Burberry Prorsum, vanligvis en av mine favoritter, var litt skuffende. Det er en del fine plagg og kombinasjoner, men noen underlige saker og få fantastiske nyvinninger. Mulig det tar litt tid å venne seg til, men kan ærlig talt ikke helt se det for meg. Jakken kan muligens være fin, liker også at vesker blir tatt et steg «videre». Bedre eksempel på «radikal» veskebruk, ellers merkunderlig antrekk (og, alvorlig talt, hva gjør naglebeltet (og luen) der? En gjenganger i hele kolleksjonen, og neppe noe flertallet av kundene kommer til å bruke, men likevel...). For så vidt en tilsynelatende grei dress, men YSL RG gjør det bedre. Den frakken har definitivt et potensiale i seg, klarer dessverre ikke å bedømme snittet særlig bra fra bildet. Begynner å nærme seg Prorsum-looken jeg er glad i, men vet ikke om jeg er helt komfortabel med den. Kanskje en vanesak, men skjorten og naglebeltet blir for merkelig for min del. Dette ligner virkelig på god, gammeldags Prorsum-perfeksjon, med et hint av landlig eleganse og mykhet ispedd noen moderne impulser. Lenke til kommentar
cre8ive Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Burberry er bra, men Polo Ralph Lauren er bedre . My opinion Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Jeg føler meg veldig dårlig når jeg går i klær fra H&M og Cubus og alt det. Man får den lille ekstra følelsen av når man går i dyre klær. 5454342[/snapback] Nuvel, det er stil det handler om (eller bør handle om), ikke penger. Unektelig er det i mange tilfeller en nær sammenheng, da det fort vekk koster litt å ansette flinke mennesker i en hel organisasjon. Med det sagt er et av de definitivt kuleste plaggene jeg kjøpte i løpet av hele høsten fra H&M. Lenke til kommentar
cre8ive Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Noen som har den nye Kejo jakken? Jeg kjøpte den her om dagen, ble LITT skuffet. 3500,- og den holdt meg ikke varm. Men hva gjør man ikke for moten uansett? Vetle - H&M klær er ålreijt når man har en slappeavdag hjemme:) H&M klær på en hverdag.. ombfg!!ombfg!! 111!!oneone!!11 Lenke til kommentar
cre8ive Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Men wtf?! Stilen er det viktigste! Pia Haraldsen kjøper vesker og alt fra Frelsesarmeen ( gud, vet ikke hvordan man skriver det en gang!) og ser fortsatt bra ut! Prisen er NULL viktig, det er hvordan du setter sammen plaggene som er viktig! it's like a puzzle Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Burberry er bra, men Polo Ralph Lauren er bedre . My opinion 5454401[/snapback] Hovedlinjen til Polo? Kjedeligere jobbantrekk for øvre middelklasse skal man lete lenge etter. (Hadde det vært snakk om Burberry, ikke Prorsum-linjen, hadde jeg vært enig.) Forresten, hvorfor skal jeg ikke kunne gå med H&M-klærne mine på en hverdag om jeg foretrekker de fremfor en YSL-jakke til 15-20k? (Ikke at jeg har noe behov for å skryte, men følte det ble litt «pris er alt»-invasjon her.) Lenke til kommentar
cre8ive Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Burberry er bra, men Polo Ralph Lauren er bedre . My opinion 5454401[/snapback] Hovedlinjen til Polo? Kjedeligere jobbantrekk for øvre middelklasse skal man lete lenge etter. (Hadde det vært snakk om Burberry, ikke Prorsum-linjen, hadde jeg vært enig.) Forresten, hvorfor skal jeg ikke kunne gå med H&M-klærne mine på en hverdag om jeg foretrekker de fremfor en YSL-jakke til 15-20k? (Ikke at jeg har noe behov for å skryte, men følte det ble litt «pris er alt»-invasjon her.) 5454449[/snapback] Nei du! Mente ikke sånn, greier du å sette sammen et plagg fra h&m bra, så er det ingen fare. Men en ordinær jeans og en top blir for kjedelig .. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Noen som har den nye Kejo jakken? Jeg kjøpte den her om dagen, ble LITT skuffet. 3500,- og den holdt meg ikke varm. Men hva gjør man ikke for moten uansett? Vetle - H&M klær er ålreijt når man har en slappeavdag hjemme:) H&M klær på en hverdag.. ombfg!!ombfg!! 111!!oneone!!11 5454419[/snapback] Jeg har H.Miller jakken. Fikk den av pappa til jul. Den holder meg varm i hvert fall. cre8tive: Det handler litt om pris, men jeg er enig med at "its like a puzzle" frelsearmeen.. Aldri hørt om den butikkkjeden før. Hvor ligger det hen? Kanskje jeg kan ta en titt der en gang. Tillat meg! Lenke til kommentar
cre8ive Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Noen som har den nye Kejo jakken? Jeg kjøpte den her om dagen, ble LITT skuffet. 3500,- og den holdt meg ikke varm. Men hva gjør man ikke for moten uansett? Vetle - H&M klær er ålreijt når man har en slappeavdag hjemme:) H&M klær på en hverdag.. ombfg!!ombfg!! 111!!oneone!!11 5454419[/snapback] Jeg har H.Miller jakken. Fikk den av pappa til jul. Den holder meg varm i hvert fall. cre8tive: Det handler litt om pris, men jeg er enig med at "its like a puzzle" frelsearmeen.. Aldri hørt om den butikkkjeden før. Hvor ligger det hen? Kanskje jeg kan ta en titt der en gang. Tillat meg! 5454464[/snapback] frelsesarmeen.. vet ikke hva det er, tror det ligger et sted i Bergen har jeg hørt. Men tror det er det samme som Cubus og Carlings? Joda, vi kan ta oss en titt.. Vet ikke hvilken gate i Bergen det ligger i.. Men vi får ta oss en tur, en gang vi er i bergen.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Burberry er bra, men Polo Ralph Lauren er bedre . My opinion 5454401[/snapback] Hovedlinjen til Polo? Kjedeligere jobbantrekk for øvre middelklasse skal man lete lenge etter. (Hadde det vært snakk om Burberry, ikke Prorsum-linjen, hadde jeg vært enig.) Forresten, hvorfor skal jeg ikke kunne gå med H&M-klærne mine på en hverdag om jeg foretrekker de fremfor en YSL-jakke til 15-20k? (Ikke at jeg har noe behov for å skryte, men følte det ble litt «pris er alt»-invasjon her.) 5454449[/snapback] Nei du! Mente ikke sånn, greier du å sette sammen et plagg fra h&m bra, så er det ingen fare. Men en ordinær jeans og en top blir for kjedelig .. 5454462[/snapback] Ja, det er jeg jeg også mener. Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 cre8tive: Det handler litt om pris, men jeg er enig med at "its like a puzzle" frelsearmeen.. Aldri hørt om den butikkkjeden før. Hvor ligger det hen? Kanskje jeg kan ta en titt der en gang. Tillat meg! 5454464[/snapback] FreTex - Frelsesarmeen Tekstil Hørt om Hjelpeorganisasjonen Frelsesarmeen? Du tar inn klær og mye annet og selger inntekt for gode formål Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Uten å mene noe fornærmende mot noen er jeg temmelig overbevist om at jeg skulle klart å fått noen til å se vesentlig bedre ut ved kun å handle på H&M enn om de måtte gå med Kejo-jakke. Maken til konvensjonell moteslavegreie skal en lete rimelig lenge etter (vel, ok, ikke så lenge, fjoråret og Canada Goose ville være en god start). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå