Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forresten, jeg er litt skeptisk til å bestille sko før jeg har prøvd dem, mest mtp. størrelse...

 

Erfaringer?

5412916[/snapback]

 

Gucci skoene er som regel litt store i størrelsen, i andre sko bruker jeg som regel 42 1/2 men når det gjelder Gucci bruker bruker jeg 40. Dette gjelder vel også for Prada.

Lenke til kommentar
Det er vel helst det at provisjonen de får av å selge klær til masse penger gjør at de smiler på forhånd.

5444724[/snapback]

Er provisjonsavlønning så vanlig i norske klesbutikker da?

5448093[/snapback]

 

Jeg velger å tro at litt mer ekslusive butikker gjerne har det. Det er jo tross alt et serviceyrke hvor selgeren i veldig stor grad kan påvirke et kjøp.

Lenke til kommentar
Neon som har forslag til et rimelig antrekk som får folk på "landet" til å gape? :p

 

Ikke dyrt, heller litt dårlig kvalitet...

5449545[/snapback]

Kommer helt an på hva som skal til for å få disse folkene på landet til å «gape», men ta deg en tur på nærmeste H&M med greit utvalg. Avhengig av din kropp og stil ville jeg kjøpt et par smale jeans og et par smale, sorte penbukser. Noen lyse skjorter og v-halser hadde ikke vært så dumt, kast gjerne på et belte eller to når du først er i gang. Et skjerf kan du sikkert trenge, og om de fortsatt har den sorte trenchcoaten inne er det bare å kjøpe den også. Rimelige sko er ikke jeg noen ekspert på, mulig andre har noen tips der.

 

Hold deg for all del langt unna Dressmann, Jack & Jones og lignende skrammel.

Lenke til kommentar
Neon som har forslag til et rimelig antrekk som får folk på "landet" til å gape? :p

 

Ikke dyrt, heller litt dårlig kvalitet...

5449545[/snapback]

Kommer helt an på hva som skal til for å få disse folkene på landet til å «gape», men ta deg en tur på nærmeste H&M med greit utvalg. Avhengig av din kropp og stil ville jeg kjøpt et par smale jeans og et par smale, sorte penbukser. Noen lyse skjorter og v-halser hadde ikke vært så dumt, kast gjerne på et belte eller to når du først er i gang. Et skjerf kan du sikkert trenge, og om de fortsatt har den sorte trenchcoaten inne er det bare å kjøpe den også. Rimelige sko er ikke jeg noen ekspert på, mulig andre har noen tips der.

 

Hold deg for all del langt unna Dressmann, Jack & Jones og lignende skrammel.

5449866[/snapback]

 

 

Takk for tipsene :yes:

Lurte forresten på en blazer, men den må jobbes inn... :p

Blå, Tiger - de har den på 4Men til 3000,-

http://www.tigerofsweden.com/ Andre fra venstre på nederste rekka på Men,

Lenke til kommentar

Dark Knight:

Den blazeren er fra høstkolleksjonen, bør være mulig å finne den på salg, om du driver med slikt (jeg handler ikke på salg, da skal det virkelig overbevisende argumenter til). Selv om den er utgående modell og ikke noe man får brukt stort i vår-/sommersesongen kommer det alltids en ny høst, og slike blazere er da gjengangere.

 

Personlig synes jeg jakkeslaget er i det største laget og den kunne med fordel vært litt smalere (og hatt mindre innsving), ermene er også litt underlig «tykke» (i omkrets), ellers en fin blazer.

 

Skal du ha noe for å gå med fremover nå venter du heller til butikkene får inn det meste fra vårkolleksjonene.

Lenke til kommentar

jaja ,synes det var "greie" jeg.. Men er ikke noen her som har like (andre lacoste modeller seff..) det er egentlig litt viktig synes jeg.. kjett at alle skal ha like klær x]

 

det er forresten bra med butikken jeg kjøpt de hos.. Av de nyeste genserene han tok inn hadde han 2 av hver størrelse i de forsjellige fargene.. Small - Large blir sikkert solgt fort..mens XL ligger igjen osv.. Mao, i en liten by som jeg bor i så er det fort gjort at folk kjøper like klær!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...