fkm Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Kjøp Woolrich. Å? Hvorfor? Den ser penere ut, er billigere, mindre "logoflashing" og ikke minst slipper du å gå med en jakke som annenhver fjortis går med. Jeg er som flere her på forumet godt fornøyd med min. Den er vel ikke akkurat noe særlig billigere, i det minste om man kjøper den i Norge... Det finnes masse parkaser til en langt lavere pris som er akkurat like varme, om prisen er en faktor. Det jeg personlig liker med Woolrich er utseendet. 1 Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Apropos Woolrich, er denne mulig og oppdrive? Jeg har til gode å finne butikker som sender den til Norge. Har sett den på ebay, men er litt skeptisk til å handle derifra. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 De selger en versjon av den på Follestad, men den er ikke helt lik. Av en eller annen grunn finnes det ganske mange forskjellige typer Arctic Parka. 1 Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Det er det jeg vet. Tror det her er en relativt ny modell. Liker denne mye bedre enn den "gamle" som det er flust av i de fleste butikker som fører Woolrich, inkludert norske. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Både jeg og Jude Quinn har bestilt fra denne selgeren uten problemer. Det ser ut som om han har et ganske godt utvalg av modellen du skal ha. 2 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Den koster jo 1700 kr på ebay, men i butikken kan den gå opp i 7000 kr. Er du sikker på om jakken er ekte? Lenke til kommentar
Pernille M Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) Dobbeltpost Endret 2. februar 2012 av Pernille M Lenke til kommentar
Pernille M Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Gått mye med vinterparkas i det siste, og følt meg ganske ufresh fordi 1) Den passer ikke til de fineste veskene, skjerfene eller hverdagsskoene mine. 2) Parkasen er, som de fleste andre vinterjakker, stygg i seg selv. Så da jeg skulle ut nå endte det med at jeg byttet ut parkasen med oilskinen min og tok på Acne Pistols, i tillegg til å fikse hår og sminke litt mer ordentlig enn vanlig. Litt kaldt er det, men jeg kan uansett fastslå at følelsen av å se bra ut > bekvemmelighet. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Jeg liker damer med Acne Pistols. Høy fem 1 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Så da jeg skulle ut nå endte det med at jeg byttet ut parkasen med oilskinen min og tok på Acne Pistols, i tillegg til å fikse hår og sminke litt mer ordentlig enn vanlig. Litt kaldt er det, men jeg kan uansett fastslå at følelsen av å se bra ut > bekvemmelighet. Fitpic. 5 Lenke til kommentar
dePt Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Kanskje et dumt spørsmål, men skal skinn kunne spjære? Altså revne? Da jeg puttet hendene i lommen på skinnjakken min i går revnet 10-15 cm med skinn fra sømmen på lommen. Skal være ekte skinn (These Glory days) Oppdatering på denne (dersom noen skulle være interesserte): Tok turen innom Volt hvor den var kjøpt, de kunne/ville ikke gjøre noe med dette da jakken var over 1 år gammel. Jeg sendte mail ti these glory days direkte. Fikk i dag svar om at jeg kunne ta turen nedom Volt for å bytte jakken i andre produkter fra these glory days. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Og da har man lært at skinn er ikke det man skal spare penger på. 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) Har klaska hånda på printeren, skannet og sendt til Chester Jefferies som bekreftet at de hadde fått brevet. Blir spennende. Endret 2. februar 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Den koster jo 1700 kr på ebay, men i butikken kan den gå opp i 7000 kr. Er du sikker på om jakken er ekte? Jeg lurer på om den som fkm linket til er den modellen som er Made in China, i motsetning til den som selges i Norge som er Made in USA. Usikker på hva som faktisk er forskjellen på de to, men den som er lagd i Kina er i hvert fall billigere av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Den koster jo 1700 kr på ebay, men i butikken kan den gå opp i 7000 kr. Er du sikker på om jakken er ekte? Ja, den er ekte. Jakken er mye billigere i USA, men der selges en litt annerledes enn den som selges i Norge. Som DM sier er den som selges i USA produsert i Kina, mens den som selges i Norge er produsert i USA. Forstå det den som kan... Uansett, jeg har sammenlignet jakken min som er fra USA med jakker solgt i Norge, og det er noen minimale utseendemessige forskjeller, men kvalitetsmessig virket det ganske likt. Selv fant jeg akkurat den fargen og størrelsen jeg ville ha på ebay, så da kjøpte jeg den der. Hadde jeg ikke funnet den jeg ville ha på ebay ville jeg nok antagelig kjøpt den i Norge, ettersom jeg var ganske bestemt på hvilken farge jeg skulle ha, selv om jeg egentlig ikke ser noen grunn til å betale 4000 kr ekstra for så og si samme jakke. Gått mye med vinterparkas i det siste, og følt meg ganske ufresh fordi 1) Den passer ikke til de fineste veskene, skjerfene eller hverdagsskoene mine. 2) Parkasen er, som de fleste andre vinterjakker, stygg i seg selv. Så da jeg skulle ut nå endte det med at jeg byttet ut parkasen med oilskinen min og tok på Acne Pistols, i tillegg til å fikse hår og sminke litt mer ordentlig enn vanlig. Litt kaldt er det, men jeg kan uansett fastslå at følelsen av å se bra ut > bekvemmelighet. Hvis du har en modell som er kompatibel med fóret Barbour tilbyr ville jeg kjøpt det. Kjøpte det som heter "pile liner" eller noe sånt til beauforten min for en stund siden, og den er blitt 10 ganger varmere. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Hvis du har en modell som er kompatibel med fóret Barbour tilbyr ville jeg kjøpt det. Kjøpte det som heter "pile liner" eller noe sånt til beauforten min for en stund siden, og den er blitt 10 ganger varmere. Dette trenger jeg. Hvor kjøpte du fra og hvor mye ga du ca? Lenke til kommentar
Pernille M Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Gått mye med vinterparkas i det siste, og følt meg ganske ufresh fordi 1) Den passer ikke til de fineste veskene, skjerfene eller hverdagsskoene mine. 2) Parkasen er, som de fleste andre vinterjakker, stygg i seg selv. Så da jeg skulle ut nå endte det med at jeg byttet ut parkasen med oilskinen min og tok på Acne Pistols, i tillegg til å fikse hår og sminke litt mer ordentlig enn vanlig. Litt kaldt er det, men jeg kan uansett fastslå at følelsen av å se bra ut > bekvemmelighet. Hvis du har en modell som er kompatibel med fóret Barbour tilbyr ville jeg kjøpt det. Kjøpte det som heter "pile liner" eller noe sånt til beauforten min for en stund siden, og den er blitt 10 ganger varmere. Takk for tipset, jeg var ikke klar over at det fantes noe varmere enn de tynne polyesterlinerne de har. Går ut ifra at de fleste passer til Bedale med tanke på at den er unisex, men jeg skal høre med Barbour for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) Og da har man lært at skinn er ikke det man skal spare penger på. Det har man. Er derfor på jakt etter ny skinnjakke. Jeg liker de enkle, uten for mange lommer og glidlåser i ermene osv. Lav krage uten brett (se eksempel for dette ble klønete forlkart). Ikke akkurat hva jeg er ute etter, men et eksempel på den type krage som jeg liker Forslag? Endret 2. februar 2012 av dePt Lenke til kommentar
August. Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Gått mye med vinterparkas i det siste, og følt meg ganske ufresh fordi 1) Den passer ikke til de fineste veskene, skjerfene eller hverdagsskoene mine. 2) Parkasen er, som de fleste andre vinterjakker, stygg i seg selv. Så da jeg skulle ut nå endte det med at jeg byttet ut parkasen med oilskinen min og tok på Acne Pistols, i tillegg til å fikse hår og sminke litt mer ordentlig enn vanlig. Litt kaldt er det, men jeg kan uansett fastslå at følelsen av å se bra ut > bekvemmelighet. Hvis du har en modell som er kompatibel med fóret Barbour tilbyr ville jeg kjøpt det. Kjøpte det som heter "pile liner" eller noe sånt til beauforten min for en stund siden, og den er blitt 10 ganger varmere. Du vet ikke tilfeldigvis hvilken liner som er varmest av den der, og quilted lineren de har? En kompis av meg har en spesiallaget liner med kaninpels.. Gud som jeg misunner ham. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå