Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

RL Lauren blazer for menn på ebay? =/

Det er vel for godt til å være sant?

 

Hæ?

Lauren er et undermerke av RL, som Polo, Black Label, Purple Label osv, bare at det er for damer. Det ligger likevel to "mens Lauren Ralph Lauren" blazere på Ebay.

 

Nei, det er ikke bare for damer, men det har uansett ingenting med saken å gjøre. Hvorfor skulle det vært for "godt" til å være sant? Det er et drittmerke som lisensieres ut, så det er ikke godt i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Hvilke regler gjelder for slips? Brede/smale til hvilke krager?

Det er imo viktigere at de fungerer med jakkeslagene. Brede jakkeslag og tynne slips (og omvendt) ser aldri smart ut.

Selv holder jeg meg rundt 3-3,5". Velg det som passer til jakkeslagene og eksperimenter heller med knuten, helst FIH. Brede kraver krever ofte en dobbel FIH for å få nok fylde, alt etter stoffet.

Reglene sier vel at brede kraver krever en større knute (type Windows/Half-Windsor), men jeg er uenig i det. Et slips som er fra 3 til 3,5" bredt, knutt med dobbel FIY, fungerer fint til brede kraver imo.

Edit: Kan jo legge til at tynne slips (som er/var på moten) ser ikke bra ut uansett.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Fordi, i motsetning til Goose, eies ikke et eksemplar av 50 % av landets fjortenåringer. Ikke noe galt med CG kvalitetsmessig, men det har et ganske sterkt fjortisstempel på seg, som de fleste jo vil se på som ganske negativt... Uansett er det ingen grunn til å kjøpe Goose om det eneste kriteriet er at du ikke vil fryse. Det finnes massevis av parkaser som er mer enn varme nok til en brøkdel av prisen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...