Atmosphere Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Synes den første var penest, men liker ikke når den er så lukket "nederst" (kalles vel quarters på engelsk?). Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Quarters eller fronts. Det er umulig å si om jakken faktisk er sånn eller ikke når den nederste knappen er lukket. Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Fikk nettopp ralph lauren genserene mine i merino ull i posten, på vaskelappen står det "dry clean only". Det kommer obviously ikke til å skje... Kan man vaske de på ull-program? Om den krymper 2%, gjør det ingenting. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Det er vel mulig å vaske de på ull-program, men det som absolutt er å anbefale er å vaske dem for hånd. Man behøver jo ikke å vaske gensere like ofte som skjorter og sånn, så det er jo ikke så stress, spesielt ikke hvis du har litt store gensermengder. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 RL Lauren blazer for menn på ebay? =/ Det er vel for godt til å være sant? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 RL Lauren blazer for menn på ebay? =/ Det er vel for godt til å være sant? Hæ? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 RL Lauren blazer for menn på ebay? =/ Det er vel for godt til å være sant? Hæ? Lauren er et undermerke av RL, som Polo, Black Label, Purple Label osv, bare at det er for damer. Det ligger likevel to "mens Lauren Ralph Lauren" blazere på Ebay. Lenke til kommentar
wmb Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Litt feil. Lauren har ingenting å gjøre med selskapet Ralph Lauren som lager bla PRL. Er et eller annet crappy selskap som lager klær med Lauren-navnet. Styr for guds skyld unna. Kvaliteten er forferdelig. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Såvidt jeg har fått med meg er Lauren by Ralph Lauren et merke de lisensierer ut til større kjeder, som så tar seg av produksjonen osv. Lauren by Ralph Lauren som merkenavn er dog eid av Ralph Lauren. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 RL Lauren blazer for menn på ebay? =/ Det er vel for godt til å være sant? Hæ? Lauren er et undermerke av RL, som Polo, Black Label, Purple Label osv, bare at det er for damer. Det ligger likevel to "mens Lauren Ralph Lauren" blazere på Ebay. Nei, det er ikke bare for damer, men det har uansett ingenting med saken å gjøre. Hvorfor skulle det vært for "godt" til å være sant? Det er et drittmerke som lisensieres ut, så det er ikke godt i det hele tatt. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Hvilke regler gjelder for slips? Brede/smale til hvilke krager? Lenke til kommentar
kynne Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Gå for slips som er rundt 8-9 cm brede så er du safe. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Hvis du har wide spread-krage synes jeg det ser litt dumt ut med et smalt slips som gir en pitteliten knute. Det ser også dumt ut hvis snippene dekker halve knuten. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) Hvilke regler gjelder for slips? Brede/smale til hvilke krager? Det er imo viktigere at de fungerer med jakkeslagene. Brede jakkeslag og tynne slips (og omvendt) ser aldri smart ut. Selv holder jeg meg rundt 3-3,5". Velg det som passer til jakkeslagene og eksperimenter heller med knuten, helst FIH. Brede kraver krever ofte en dobbel FIH for å få nok fylde, alt etter stoffet. Reglene sier vel at brede kraver krever en større knute (type Windows/Half-Windsor), men jeg er uenig i det. Et slips som er fra 3 til 3,5" bredt, knutt med dobbel FIY, fungerer fint til brede kraver imo. Edit: Kan jo legge til at tynne slips (som er/var på moten) ser ikke bra ut uansett. Endret 1. februar 2012 av lokeland Lenke til kommentar
Greed Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Tenkte å ta meg en titt på noen Goose jakker i morgen, da jeg syns det er så kaldt om dagen... Er det noen særlig prisforskjell fra butikk til butikk? Forresten, hvor finner jeg det beste utvalget? Ferner? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) Leter etter lilla/mørkelilla moccasiner, Herring har ingen i den fargen, noen som vet om noen andre typer moccasiner jeg kan sjekke ut? EDIT: Ikke Monarch. Endret 2. februar 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
Greed Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Kjøp Woolrich. Å? Hvorfor? Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Kjøp Woolrich. Å? Hvorfor? Den ser penere ut, er billigere, mindre "logoflashing" og ikke minst slipper du å gå med en jakke som annenhver fjortis går med. Jeg er som flere her på forumet godt fornøyd med min. 2 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Fordi, i motsetning til Goose, eies ikke et eksemplar av 50 % av landets fjortenåringer. Ikke noe galt med CG kvalitetsmessig, men det har et ganske sterkt fjortisstempel på seg, som de fleste jo vil se på som ganske negativt... Uansett er det ingen grunn til å kjøpe Goose om det eneste kriteriet er at du ikke vil fryse. Det finnes massevis av parkaser som er mer enn varme nok til en brøkdel av prisen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå