Essem Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 http://minmote.no/index.php/2012/01/prins-william-er-ute-av-varmen/ – Det får jo være grenser for hvor konservativ man kan være selv om man en dag skal bli kongen av England! lol.... For en tilbakestående gjeng som driver den siden. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 (endret) http://www.ebay.com/itm/120848759680?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649#ht_500wt_1219 Liker den, men man kan se at den er fra 1950. Skulle jeg kjøpt en ville det blitt enten denne eller denne. Endret 30. januar 2012 av Christian B Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 En ting til... Krymper kashmir-ull når man vasker det? Jeg har gjort det mange ganger, og genserene har ikke krympet noe. Bare husk å stille antall omdreininger veldig lavt. Personlig ser jeg ingen grunn til å håndvaske dem når det har gått helt fint til nå. 1 Lenke til kommentar
marvol Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Hva er problemet med å bruke det glimrende norske ordet "knute" i stedet for knot? Forøvrig heter det dere driver å diskuterer silkeknuter, eller silk knots for dere som ikke snakker norsk. Jeg så rett og slett ikke at han ønsket å vite hva det het på norsk, dette rettet jeg dog opp i. Knuter er vel det samme om de er laget av silke eller gull? Det er fortsatt ei knute. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Jeg pleier alltid å håndvaske kasjmir, men så lenge du vasker den skånsomt så går vel det for det samme. Jeg pleier alltid å lage dem tørke liggende, eller har jeg av erfaring funnet ut at de kan bli ganske merkelige i fasongen … Til han som spurte om hotell i Beijing. Jeg bor alltid på vandrehjem, siden man treffer latterlig mange kule folk. Bodde på Happy Dragon Hostel ... Tror jeg ga 60 kr natten. Sentralt (kan nås fra flyplassen med ekspresstog og 2 metroer, gåavstand til Wangfushing street, forbudte by, nær Sanlitun som er bargaten over alle bargater etc.). Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Er det den lappen her sydd på for hånd eller for maskin? Tettgeten får meg til å tro maskin, men ville trodde en maskin sydde penere. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 (endret) Du tror virkelig ikke noen har gjort det der for hånd? Ja, det er maskin, bare gått over 3-4 ganger med rette sting. Dvs. at personen har sydd frem, tilbake, frem, tilbake osv. langsmed hele lappen i stedet for å bruke sikksakksting som følger rett på kanten til lappen. (litt merkelig forklaring, hadde vært enklere å vise eller tegne hvis det virkelig interresserer deg) Eventuelt at maskinen har mulighet for mer enn 3 paralellsting (aldri sett det før riktignok) Endret 31. januar 2012 av multisync Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Kom over en tilfeldig blogg. http://bennysriddle.blogg.no/1326567134_outfit.html Jesus fuckin christ, det der var IKKE bra. Lenke til kommentar
August. Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Kom over en tilfeldig blogg. http://bennysriddle.blogg.no/1326567134_outfit.html Jesus fuckin christ, det der var IKKE bra. Oi, LOL. Han der går på skolen min.. 1 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Du går ikke tilfeldigvis på skole med Benjamin Strand også da? Han bak benjaminstrand.blogg.no og bstrand.blogg.no - forøvrig to retarderte forsøk på "keege" blogger. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Er ikke sånne blogger bare skuespill? Er jo det samme med han life of tommy-typen. Kan da umulig finnes så mange gutter/menn som oppfører seg som 12 år gamle jenter Lenke til kommentar
Il-Sung Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Han bak tommylife var på barne-TV før... Just sayin'. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Fikk denne kommentaren når jeg browsa Herring: "Hvorfor ser du på dyre sko? Får jo like gode sko til halvparten av prisen" Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Sitter du i klasserommet og ser på sko? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Du er ikke alene der, Rankiz.. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 lol, jeg holder meg som regel alltid unna forum/blogger når jeg sitter i forelesningssalene. Det er rimelig lett å se alt som skjer på skjermen til de som sitter på radene foran deg.. 3 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Jeg holder meg stort sett unna forum i skoletiden. Men leser ofte Vox sin blogg og surfer på Herring eller tilsvarende nettbutikker. Får ofte samme kommentaren som Rankiz. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 (endret) Resultatet blir nok rimelig kult, Vowels. Sånn: Endret 1. februar 2012 av Vowels Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 (endret) Vil dette stoffet være ca likt det fra denne skjorten? Tenkte egentlig først å bestille en bulk med skjorter fra TM Lwein, men de har jo helt håpløst opplegg, hvor bare en og annen skjorte kommer inn igjen på lager. Når jeg da skal bestille fem samtidig er de jo aldri på lager samtidig. Og jeg gidder ikke å bestille to og to/en og en og måtte ende opp med å betale latterlig mye gebyrer. edit: Jeg la merke til nå at det er av bomull og polyester. Er det dumt? Endret 31. januar 2012 av DexterMorgan Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Vil dette stoffet være ca likt det fra denne skjorten? Tenkte egentlig først å bestille en bulk med skjorter fra TM Lwein, men de har jo helt håpløst opplegg, hvor bare en og annen skjorte kommer inn igjen på lager. Når jeg da skal bestille fem samtidig er de jo aldri på lager samtidig. Og jeg gidder ikke å bestille to og to/en og en og måtte ende opp med å betale latterlig mye gebyrer. edit: Jeg la merke til nå at det er av bomull og polyester. Er det dumt? Vil være ganske likt fargemessig. Har akkurat den fra TM Lewin, men skal bytte den i en str større. Det er oxford ja, men ikke like tykt som Ralph Lauren sine. Bruker du 14,5" da? For det er den eneste str de ikke har på lager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå