hvorre Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Hva blir det neste? Chelsea-sneakers? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Har sjekket Moderntailor sitt sortemang, men synes det er labert... Enten har de ikke den fargekombinasjonen/stoffet jeg ønsker meg, ellers så er det for dyrt. Noen som anbefaler noen andre MTM sider? Utenom Tailorstore. Når du velger stoff, trykk på scrollemenyen det står "other" på og velg "modern tailor collection". Der burde du finne det meste av normale stoff/farge/mønsterkombinasjoner. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Skjorter som man kan ha utenfor buksa er ofte litt kortere, hvordan blir det hvis man bruker de som dressskjorter? Er det noe som sterk frarådes? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Jeg ser ikke for meg at det blir så spesielt velykket. Klart, det vil jo fungere helt til du beveger litt på deg, men derfra og ut tror jeg ikke det er noe særlig.. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Har noen erfaringer med ShopTheFinest.com? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Hva blir det neste? Chelsea-sneakers? Det finnes allerede 1 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Henrik C: Godt mulig at bildet er ekte, man driver jo med mye tull for tiden, men jeg synes virkelig det så litt redigert ut. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Det finnes allerede Fuck me... Lenke til kommentar
kynne Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 http://minmote.no/index.php/2012/01/prins-william-er-ute-av-varmen/ – Det får jo være grenser for hvor konservativ man kan være selv om man en dag skal bli kongen av England! lol.... Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 – Det hadde vært en drøm å se Prins William i et par sorte skinny jeans, en tynn ensfarget kashmirgenser, semsket skinnjakke og et par tøffe boots. Gjerne toppet med et skjerf i en kul farge! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Hva forventer du av vg egentlig? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 (endret) Hvem er evneveiket som skriver for minmote egentlig? Det burde være grenser for hvor mye dritt man klarer å lire av seg Endret 30. januar 2012 av Vowels Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Tr3ndye mennesker som sitter i en redaskjon i Oslo vell. For det meste rosabloggere som er selvutnevnte såkalte moteekseprter. De klarte jo til og med å skrive en artikkel om at Jarle Bernhoft er norges best kledde mann. Vil påstå at enkelte brukere her klarer å kle seg mye bedre enn Jarle klarer. Nå er det dama hans som plukker ut hva han skal ha på seg, og hun har ganske bra stil, men herremote kan hun ikke nok om til at han blir norges best kledde. Ser ut som en klovn til tider Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 (endret) Har noen erfaringer med ShopTheFinest.com? Har en Incotex-bukse jeg kjøpte Fra Shop The Finest, og de leverer. Hyggelig var de også. Satte også ned verdien på pakken. MinMote er en vits. Løsning? Ikke les. Endret 30. januar 2012 av lokeland Lenke til kommentar
marvol Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Mansjettknapper, i hvilke anledninger brukes det? Er det ansett som formelt? Bare lurer på om jeg skal kjøpe et par, eller om jeg klarer meg like godt foruten. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Du bruker det på alle skjorter som har French cuffs? Har skjorta French cuffs, så må du bruke mansjettknapper. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Har noen erfaringer med ShopTheFinest.com? Ja. Anbefaler dem på det sterkeste. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Har gode erfaringer med dem jeg og. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Det er sånn passe formelt. Jeg kjenner flere som bruker det daglig i bizznizz-sammenheng. De driver med shipping og jus. Som Rankiz sier må du ha det på en skjorte med franske mansjetter (hva er det beste norske ordet for det, forresten?). Hvis du synes gull/sølv/juggel er litt for formelt kan du jo gå for noen knotlinks. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Mansjettknapper, i hvilke anledninger brukes det? Er det ansett som formelt? Bare lurer på om jeg skal kjøpe et par, eller om jeg klarer meg like godt foruten. Mansjettknapper brukes som nevnt til franske mansjetter, og det er formelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå