Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sånn seriøst... Om du synes spøken til fkm er bra eller dårlig er ikke opp til meg å bestemme. Personlig trakk jeg på smilebåndet og syntes det var vittig når en spurte etter hvite lommetørkler.

Men er det verdt å rage for med sint smilefjes hvis du ikke liker spøken? Ærlig talt, du må jo ha forstått at det er en spøk?

Lenke til kommentar

Hvilke tilbakestående idioter er det som har plusset innlegget til lapo til og med ETTER at jeg sa rett ut at det var en spøk? Hva er det egentlig med dere mennesker? Man skal være ganske dum for å ikke skjønne at det var en spøk in the first place, men ffs.... For et kjipt sted dette hadde blitt om noen av antispøknaziene hadde fått det som de ville :roll:

• Liker 4
Lenke til kommentar

These glory days har ikke fantaskisk kvalitet, og ja skinn kan revne, hvis ikke ville det blitt brukt av NASA til alt mulig.

At det kan oppstå hull regner jeg med, men trodde ikke det skulle være mulig å rive i skinn lange rette strimler. Slik som du kan med enkelte bomullstoff f.eks. (Elendig forklart, men tror poenget kom frem)

Uansett tok jeg med jakken til butikken, de var usikker på hva de egentlig kunne gjøre da jakken er litt over ett år gammel. Er tydelig at det har revnet fra sømmen på lommen, og det virket det som de var enige i.

Endret av dePt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...