Populært innlegg Dockside Skrevet 27. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 27. januar 2012 Enkel hvitt lommetørkle, hvor får jeg tak i det i Trondheim. oppdaget i dag at alle lå hjemme samens med dressen og har bruk for det i helga. Nå er du bare tåpelig, fkm. Du er jo så opptatt av at man skal bruke norske ord. Det hadde vell vært noe feil om han hadde skrevet pocket square også. 13 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Wow, her tar man ikke en spøk..... 8 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Sånn seriøst... Om du synes spøken til fkm er bra eller dårlig er ikke opp til meg å bestemme. Personlig trakk jeg på smilebåndet og syntes det var vittig når en spurte etter hvite lommetørkler. Men er det verdt å rage for med sint smilefjes hvis du ikke liker spøken? Ærlig talt, du må jo ha forstått at det er en spøk? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Nå foreslår jeg at vi kontakter en moderator for å sette opp en avstemning om hvorvidt spøken til fkm var morsom eller ikke. Har han gått for langt? Var bildet støtende? Overreagerer Lapo? La forumbrukerne avgjøre. 6 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Spenningen stiger raskt her på MoV-delen av forumet! 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Hvilke tilbakestående idioter er det som har plusset innlegget til lapo til og med ETTER at jeg sa rett ut at det var en spøk? Hva er det egentlig med dere mennesker? Man skal være ganske dum for å ikke skjønne at det var en spøk in the first place, men ffs.... For et kjipt sted dette hadde blitt om noen av antispøknaziene hadde fått det som de ville 4 Lenke til kommentar
dePt Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) These glory days har ikke fantaskisk kvalitet, og ja skinn kan revne, hvis ikke ville det blitt brukt av NASA til alt mulig. At det kan oppstå hull regner jeg med, men trodde ikke det skulle være mulig å rive i skinn lange rette strimler. Slik som du kan med enkelte bomullstoff f.eks. (Elendig forklart, men tror poenget kom frem) Uansett tok jeg med jakken til butikken, de var usikker på hva de egentlig kunne gjøre da jakken er litt over ett år gammel. Er tydelig at det har revnet fra sømmen på lommen, og det virket det som de var enige i. Endret 28. januar 2012 av dePt Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Forresten, så har visst Fretex kommet seg på nett. Vet ikke hvor ferske nyheter det er, men muligens greit for noen? Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Sikkert mye Batistini. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Sikkert mye Batistini. Ikke bare batistini, http://www.miinto.no/fretex/p-25638-jakke Lenke til kommentar
HowT Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Hvor finner jeg den beste motesiden for menn, med følgende spesifikasjoner?: Ikke alt for 'drøy' stil, gjerne litt kjendisrelatert. Håper noen kan hjelpe, google klarte ikke finne hva jeg lette etter! Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Har sjekket Moderntailor sitt sortemang, men synes det er labert... Enten har de ikke den fargekombinasjonen/stoffet jeg ønsker meg, ellers så er det for dyrt. Noen som anbefaler noen andre MTM sider? Utenom Tailorstore. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Hvor finner jeg den beste motesiden for menn, med følgende spesifikasjoner?: Ikke alt for 'drøy' stil, gjerne litt kjendisrelatert. Håper noen kan hjelpe, google klarte ikke finne hva jeg lette etter! Leser ikke sånt selv, men GQ er en grei start vil jeg tro. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Hvor finner jeg den beste motesiden for menn, med følgende spesifikasjoner?: Ikke alt for 'drøy' stil, gjerne litt kjendisrelatert. Håper noen kan hjelpe, google klarte ikke finne hva jeg lette etter! Pinterest > Men's Apparel pleier å ha en del kult. http://pinterest.com/all/?category=men_apparel Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Hvor finner jeg den beste motesiden for menn, med følgende spesifikasjoner?: Ikke alt for 'drøy' stil, gjerne litt kjendisrelatert. Håper noen kan hjelpe, google klarte ikke finne hva jeg lette etter! Nettbutikk eller vanlig magasin ala GQ? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 DMS- Double monk sneakers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå